En?? Hoe bevalt de iPhone 4?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Yfrog Image : yfrog.com/evartikel2j Daar staat het artikel dan. Is een beetje weggevallen halverwege door de vouw in het midden....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Yfrog Image : yfrog.com/evartikel2j
Daar staat het artikel dan. Is een beetje weggevallen halverwege door de vouw in het midden. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
En nu gaat de iPhone 4,waarschijnlijk nog meer mensen nog beter bevallen nu de Jailbreak eraan zit te komen...
|
|
|||
|
|||
heb nu een 3gs de iphone 4 is besteld kan ik als hij binnen is de apps die ik nu gekocht heb op mijn 3gs overzetten?
|
|
|||
|
|||
Ja die staan in iTunes en kan je gewoon met je nieuwe iPhone synchroniseren..
|
|
|||
|
|||
oke zodra hij binnen is dan zal ik er eens mee gaan stoeien bedankt voor je antwoord!
|
|
|||
|
|||
Grrrrr ik kan niet wachten totdat ik hem heb :S
|
|
|||
|
|||
Ik heb er lang op moeten wachten: 10,5 week maar hij bevalt super, was het wachten zeker waard.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed, des te meer waardeer je het nu. Proficiat en geniet ervan! |
|
|||
|
|||
Zo...10,5 week, das zeker lang!! Maar uiteindelijk t wachten waard.. En dan val je meteen met je neus in de boter als je zou willen.... Je m meteen jailbreaken
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu nog een 3GS, die heel lekker werkt en geen krasje ofzo op is.
Ik heb een eventuele koper voor de 3GS, loont het echt de moeite om nu al over te gaan op de 4? Wat is er beter / slechter tov de 3GS?? |
|
|||
|
|||
Ik zou zeggen spit deze post ff een beetje door,er zijn genoeg mensen die hun mening geven over wat ze van de iPhone 4 vinden... Ook t.o.v de 3Gs
|
|
|||
|
|||
It's amazing
erg mooi ding, voelt echt steviger aan dan mijn 3g.
de overstap is wel fijn kwa snelheid en beeldkwaliteit. vindt vooral de goede camera en de flits een beste vernieuwing aan de iphone. dus bevalt heel prima. |
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhone 4 is echt veel beter dan de 3GS: voelt beter aan, echt een mooi scherm, goede camera met flitser, iets sneller, FaceTime is wel leuk, beter geluid, tweede mic voor achtergrondgeluid weg te filteren. Toch raad ik je aan tot iPhone 5 te wachten als het je meer geld zou kosten dan bij een normale upgrade. Bespaart je wat geld, zal dus uiteindelijker goedkoper voor je zijn, en dan zal je zeer waarschijnlijk 0% last van de antenne hebben. 3GS is namelijk nog echt prima. |
|
|||
|
|||
Wat me opvalt is ik met de iPhone 4 bijna geen last heb van vingerafdrukken! Met de iPod Touch 2G die ik hiervoor had was dat heel anders.
|
|
|||
|
|||
kan binnenkort mn 3gs omruilen voor een nieuwe iphone 4.. met bijbetaling van € 100.. nu maar hopen dat ik niet heel erg veel last krijg van de antenne! al schijnt het met de nieuwe leveringen wel iets beter te zijn...
|
|
|||
|
|||
Ik heb wel een beetje last van de 'deathgrip'. Zodra je em 'verkeerd' beetpakt valt t signaal na een seconden of 30 terug met gemiddeld 2 streepjes. Jammer maar gelukkig heb ik in Leiden vrijwel altijd goed bereik (alle streepjes). Alleen in Brabant valt t nog wel eens terug tot 1 streepje...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ikzelf heb een Sim-lock vrij toestel en een abbonement van Hi en heb hier vrijwel geen last van. Enneh.. Je weet niet wat je nu mist
|
|||
|
|||
Antenne van de 4 is echt kl*te vergeleken met de 3gs. Ik weet nog steeds niet of ik blij moet zijn van deze (dure) telefoon. Schande van Apple dat ze dit model gewoon blijven verkopen.
|
|
||||
|
||||
Bevalt prima, echter merk ik ook dat het bereik iets slechter is vergeleken met m'n 3G; die had vaker even een 3G netwerk te pakken op sommige plekken thuis, de iPhone 4 blijft kalm op gprs. Scheelt wel een hoop geswitch zo in huis. Dat is dan wel weer het voordeel.
Dead grip heb ik ook last van, maar daar komen binnenkort 'pleisters' voor binnen (bodyguardz full body protector) ;-) Scherm is mooi, maar ik kan nou niet zeggen dat het oude scherm (van de 3G) lelijk is. Je ziet vooral het verschil bij kleinere lettertypen, dat is een stuk scherper. Met film en plaatjes foto's merk ik geen verschil. De snelheid en de 512mb geheugen zijn wel errug fijn: je hebt voortdurend 'reserve' over, zowel aan geheugen als aan snelheid: ik heb nog geen crash of vastloper gehad. Grote apps (zoals Navigon) draaien ook heerlijk vlot. Tot slot is de gps chip een stúk beter, nu kan ik mijn Telefoon in m'n jaszak laten en toch navigeren (gesproken instructies via oortjes) zonder gps te verliezen! |
|
||||
|
||||
Ik ben zeeer tevreden!! Had eerste 3G.. hele vooruitgang!
Zo snel en mooi beeld.. Geen last van Death Grip. Ik heb helemaal niet gewacht.. Whaha.. afgelopen donderdag toegezegd door Tmobile en vrijdag ochtend om 10:15 uur kwamen ze hem brengen.. Echt heeeeel blij mee.. |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe bevalt Mbox Mail voor ipad? | chicago | iPad algemeen | 11 | 25-06-11 13:19 |
Hoe bevalt je nieuwe net ontvangen Iphone 4? | Emper | Orange | 5 | 07-08-10 18:18 |
hoe iphone overnemen via pc | derik | iPhone algemeen | 2 | 17-04-10 16:27 |
hoe achterhalen hoe iphone unlocked is | fromalk | Unlock [archief] | 17 | 15-04-08 18:00 |
Hoe unlock je je iPhone? | Rocco | Archief | 37 | 21-10-07 18:13 |
|
|