En?? Hoe bevalt de iPhone 4?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) @dennis07 Volgens mij heb je daar een apparaatje voor nodig die je op je iPhone of iPad klikt/zet,want tv werkt natuurlijk met infrarood en dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@dennis07
Volgens mij heb je daar een apparaatje voor nodig die je op je iPhone of iPad klikt/zet,want tv werkt natuurlijk met infrarood en dat zit naar mijn weten niet op de iPhone.. But correct me if i'm wrong!! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ONTOPIC: Ik heb Woensdag 26-01-11 na 4 dagen!!! levertijd bij T-mobile mijn iPhone4 binnen gekregen. Mijn 3G was aan vernieuwing toe, kon me niet meer vinden in de trage snelheid van dat ding. Een iPhone4, wat een verademing, Dat scherm, GENIAAAL. Ben er helemaal blij mee, alhoewel ik wel even heb zitten twijfelen voor de iPhone5. Maar ach, daar hebben we nog niks officieels over gehoord..! |
|
|||
|
|||
iPhone is voor mij DE telefoon ! 's ochtends even snel het nieuws doorlezen, met muziekje in. Op School beetje twitteren, en youtube filmjes kijken. Heerlijk!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heeft nog iemand problemen met de proximity sensor? Bij mij werkt ie al niet naar behoren sinds dat ik de iPhone 4 heb, gelukkig is t gedeeltelijk op te lossen met CallLock uit Cydia
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe bevalt Mbox Mail voor ipad? | chicago | iPad algemeen | 11 | 25-06-11 13:19 |
Hoe bevalt je nieuwe net ontvangen Iphone 4? | Emper | Orange | 5 | 07-08-10 18:18 |
hoe iphone overnemen via pc | derik | iPhone algemeen | 2 | 17-04-10 16:27 |
hoe achterhalen hoe iphone unlocked is | fromalk | Unlock [archief] | 17 | 15-04-08 18:00 |
Hoe unlock je je iPhone? | Rocco | Archief | 37 | 21-10-07 18:13 |
|
|