En?? Hoe bevalt de iPhone 4?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) 20 ste besteld bij de t mobile shop, en zit nu nog steeds te wachten......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
20 ste besteld bij de t mobile shop, en zit nu nog steeds te wachten...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Prachtig ding, alleen de sim iets te klein geknipt, teveel van lange zijde schuin kantje grrrr, maar het werkt verder subliem.
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Iphone 4 gratis van de verzekering gekregen nadat mijn 3gs kapot is gegaan. Was op vakantie dus lag een week in de winkel en bij terugkomst meteen opgehaald. Netjes.
|
|||
|
|||
Netjes!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ennuh, ik ben op zoek naar een goede verzekeraar om mijn iPhone 4 te verzekeren. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn 3gs ging kapot. Toen kreeg ik een refurbished ik ging daar niet meer akkoord. Toen gingen ze ermee akkoord en wilden ze mij een nieuwe in doos geven. Ik vroeg mag ik wachten op de Iphone 4 en dan die nemen. Dat mocht ik moest wel 2 maanden wachten maar ik zou al een maandje op vakantie gaan. In de winkel was ik de eerste op de lijst en tijdens mijn vakantie werd ik gebeld dat ie er al lag. Ik kan het bewijzen ik heb alle papieren. Ik hoefde alleen 30 euro eigen risico te betalen. Ik heb trouwens nu ook 2 headsets en lader, kabel alles die had ik niet mee gegeven met mijn 3gs. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Met een refurbished is in principe niks mee. Eigenlijk is het een rebuild. Voldoet aan alle fabriekseisen + nog extra eisen die met het oog worden gecontroleerd. Je zit beter met een model dat rebuild is, dan een model rechtsstreeks uit de fabriek.
|
|
|||
|
|||
Super toestel, heb hem sinds gisteren!
wat een verbetering t.o.v. mijn oude samsung omnia 1. deathgrip wel degelijk probleem hier waar er matig bereik is. in gebieden met beter bereik geen last van. voor mij de komende tijd geen andere telefoon meer dan een iphone!
|
|||
|
|||
Ik heb net mn case/bumper ontvangen die ik via de app iPhone 4 case program heb besteld.. En moet eerlijk toegeven, t vermindert de deathgrip bij mij wel degelijk..
Ik ben tevereden |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit heb ik zojuist ook gedaan, en er stond 2-4 weken bij. Misschien dat het toch korter/langer is? |
|
|||
|
|||
@Fredzzz
Denk dat t ongeveer 2 en een halve week heeft geduurd... Heb mn iPhone 4 vanaf de dag van de lancering in NL en dezelfde dag besteld... Vandaag binnen gekregen.. Bij mij stond er eerst 3 tot 5 weken, dus bij mij is t iets sneller gegaan... |
|
|||
|
|||
Bij mij staat nog steeds op 3-5 weken. Heb de apple bumper besteld op 1 Augustus.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem net gekregen, ziet er geweldig uit!
Alleen tijdens het bellen krijg ik weinig geluid uit het gehoortje waar je oor zit, waardoor komt dat iemand enig idee? Ik moet er wel bij zeggen dat de beschermfolie nog erop zit, maar dat moet niet voor hinder zorgen denk ik. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe bevalt Mbox Mail voor ipad? | chicago | iPad algemeen | 11 | 25-06-11 13:19 |
Hoe bevalt je nieuwe net ontvangen Iphone 4? | Emper | Orange | 5 | 07-08-10 18:18 |
hoe iphone overnemen via pc | derik | iPhone algemeen | 2 | 17-04-10 16:27 |
hoe achterhalen hoe iphone unlocked is | fromalk | Unlock [archief] | 17 | 15-04-08 18:00 |
Hoe unlock je je iPhone? | Rocco | Archief | 37 | 21-10-07 18:13 |
|
|