En?? Hoe bevalt de iPhone 4?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Zoiets kan wel degelijk voor hinder bezorgen. Je bent toch ook niet verbaasd als licht niet door een muur heen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb tot nu toe ook geen last van wegvallende verbindingen, heb de volle streepjes, terwijl ik in een kleine dorp woon. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dead grip kan ik me totaal niet aan storen, maar kan me wel indenken dat mensen die al belabberd bereik hebben soms onbereikbaar zijn of wegvallen hierdoor.
Ben wel tevreden. Het snelheidsverschil met mijn 3G is enorm. Scherm is perfect. Maar ben na 4 uurtjes al gewend aan deze luxe, dus ze mogen over 1 of 2 jaar wel met iets revolutionairs komen |
|
|||
|
|||
Wanneer word de ipc app aangepast voor iphone 4 ? Symbolen ed zijn nog niet retinaready
|
|
|||
|
|||
Ik hebt het ide of raakt Mijn home button een beetje los... Hebben meer van jullie dat?
|
|
|||
|
|||
Mijn verbinding is ook nog nooit weggevallen..wel merk ik dat vooral mijn 3G kan veranderen in een "rondje" als ik de death grip doe..maar totaal geen bereik heb ik nog nooit gehad.
Heb dan ook Vodafone..zal ook meespelen, want heb wel op meerdere plekken nu beter bereik dan vroeger met T-Mobile. |
|
|||
|
|||
Citaat:
I had same problem. iPhone 4 battery would not make it through the day on very little use. Went into apple store because I thought I had a lemon. However, they told me that users who backed up phone on iTunes from a 3G (which I did) have been experiencing this problem. They told me to restore phone and then set up as new phone in iTunes (do not back up). I was skeptical that this would work; however, it did indeed fix the problem. I did this and my battery life is great now...much better than my old 3G. I hope this helps. Na lezing van bovenstaande belde ik T-Mobile helpdesk, om te vragen of het klopt dat een dergelijke fout kan ontstaan na het overzetten van een 3G backup op een iPhone 4. Het is namelijk een ramp om alle instellingen opnieuw in je telefoon te moeten invoeren. Volgens T-Mobile is deze lezing echter correct. Bij sommige gebruikers van de iPhone 3G treedt na ingebruikname van de iPhone 4 (met backup van de 3G) een probleem op waarbij de batterij als een gek leegloopt. De enige remedie was dus een restore en de iPhone aanmelden als een nieuwe (eerste) iPhone zonder terugplaatsing van de backup. Ik heb dit gedaan, had gelukkig andersoortige backups van o.a. de contacten, maar na urenlang ploeteren is nu alles weer OK. Het effect op de batterij is onmiddellijk merkbaar. Hoe goed de batterij uiteindelijk presteert moet ik nog uitvinden, maar dat het werkt is zeker. |
|
|||
|
|||
Ik vind mijn iPhone 4 geweldig, al helemaal nu ik opeens 3G verbinding heb in mijn dorp, terwijl dat niet mogelijk is?!
Mijn batterij wordt best warm als ik hem oplaadt en als ik er een beetje mee bezig zit. Waardoor komt dit, hebben meerdere hier last van? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb er bijna nog nooit last van gehad dat de iPhone (te) warm wordt, niet bij de 3Gs en ook niet bij de iPhone 4..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
-Er is geen mogelijkheid om SMS-onvangstbevestiging te kiezen.
-Een fatsoenlijke taskmanager om te kijken wat er echt op de achtergrond draait. -Een conceptmap voor de SMS-en. Voor de rest vind ik het een top-ding want dit had ik eerder moeten hebben (dit is mijn 1e Iphone) want ik zou nix anders willen hebben omdat er veel apps zijn en het touchscreen is hemels.[/quote] Je kan wel een SMS-ontvangstbevestiging ontvangen door een !voor je sms bericht te plaatsen. Ik denk, ik zeg het maar even als het nog niet gezegd mocht zijn. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yo, moet ik nog kiezen ook? Welke moet ik nemen? Ik wil dat je hem (bijna) niet ziet...
|
|
|||
|
|||
Apple iPhone bumpercase programm app downloaden op je iPhone 4. Kan je ze bekijken en bestellen welke je wilt.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de officiële Apple bumpercase gekozen, ziet er heel goed uit en bedekt alleen de randen. Voor en achterkant zijn onbeschermd .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Moet je daar nou voor betalen ook? |
|
|||
|
|||
Zoals ik al zei, ik heb de Apple bumpercase gekozen. Op store.Apple.com kan je plaatjes vinden. Hij past iig erg goed en is mooi afgewerkt. Hoge kwaliteit.
En nee, je hoeft niets te betalen. Laatst gewijzigd door Guest-20190430163756; 23-08-10 om 01:32. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe bevalt Mbox Mail voor ipad? | chicago | iPad algemeen | 11 | 25-06-11 13:19 |
Hoe bevalt je nieuwe net ontvangen Iphone 4? | Emper | Orange | 5 | 07-08-10 18:18 |
hoe iphone overnemen via pc | derik | iPhone algemeen | 2 | 17-04-10 16:27 |
hoe achterhalen hoe iphone unlocked is | fromalk | Unlock [archief] | 17 | 15-04-08 18:00 |
Hoe unlock je je iPhone? | Rocco | Archief | 37 | 21-10-07 18:13 |
|
|