//

En?? Hoe bevalt de iPhone 4??

En?? Hoe bevalt de iPhone 4?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Zoiets kan wel degelijk voor hinder bezorgen. Je bent toch ook niet verbaasd als licht niet door een muur heen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 17-08-10, 17:40
caloren caloren is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Zoiets kan wel degelijk voor hinder bezorgen. Je bent toch ook niet verbaasd als licht niet door een muur heen gaat?
Inderdaad je hebt gelijk, het probleem was bij de folie. Geweldig allemaal!
Ik heb tot nu toe ook geen last van wegvallende verbindingen, heb de volle streepjes, terwijl ik in een kleine dorp woon.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 17-08-10, 17:41
Bor Bor is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 44
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Bor Stuur een bericht via MSN naar Bor
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Verklaar u nader?
Simpel: het probleem wordt veroorzaakt door het gelijktijdig aanraken van de twee antennes. Dek je ze af, dan kun je ze niet meer aanraken.
  #203  
Oud 17-08-10, 22:52
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Verklaar u nader?

Dat ik eerst als ik m vasthield 1 of 2 streepjes verlies had en met de bumper hooguit 1 of niet...
  #204  
Oud 17-08-10, 23:00
Mctijn Mctijn is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 8
Standaard

Dead grip kan ik me totaal niet aan storen, maar kan me wel indenken dat mensen die al belabberd bereik hebben soms onbereikbaar zijn of wegvallen hierdoor.

Ben wel tevreden. Het snelheidsverschil met mijn 3G is enorm. Scherm is perfect.
Maar ben na 4 uurtjes al gewend aan deze luxe, dus ze mogen over 1 of 2 jaar wel met iets revolutionairs komen
  #205  
Oud 17-08-10, 23:04
lwie lwie is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 27
Standaard

Wanneer word de ipc app aangepast voor iphone 4 ? Symbolen ed zijn nog niet retinaready
  #206  
Oud 18-08-10, 10:43
jeltef jeltef is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik hebt het ide of raakt Mijn home button een beetje los... Hebben meer van jullie dat?
  #207  
Oud 18-08-10, 11:22
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Mijn verbinding is ook nog nooit weggevallen..wel merk ik dat vooral mijn 3G kan veranderen in een "rondje" als ik de death grip doe..maar totaal geen bereik heb ik nog nooit gehad.
Heb dan ook Vodafone..zal ook meespelen, want heb wel op meerdere plekken nu beter bereik dan vroeger met T-Mobile.
  #208  
Oud 18-08-10, 15:34
Holavista Holavista is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Holavista Bekijk bericht
Allereerst, voordat mijn kritiek losbarst, wil ik benadrukken dat ik de nieuwe iPhone weer een prachtig toestel vind. Mooi gemaakt, perfect afgewerkt, enzovoort. Van het antenneprobleem heb ik nog geen last gehad. Op de hotspot gaat er een streepje af.

[...]

Voor het overige rest nog één forse klacht. Dat is wederom... de batterij. Ik zie nu al dat deze iPhone zo af en toe bij mij het einde van de dag niet gaat halen. Mijn onbegrip voor het feit dat ze dit toestel platter hebben gemaakt dan de voorgangers is hierdoor slechts toegenomen. Waarom niet dezelfde dikte gehouden, en een accu met een veel langer uithoudingsvermogen? Er zou immers dan ruimte genoeg zijn geweest. Wat een gemiste kans!
Wat de batterij betreft ben ik inmiddels wat verder gekomen. Hier blijkt sprake van een bug. De iPhone 4 batterij ging 2x zo snel leeg dan mijn oude 3G. Al googlend stuitte ik uiteindelijk op deze tekst:

I had same problem. iPhone 4 battery would not make it through the day on very little use. Went into apple store because I thought I had a lemon. However, they told me that users who backed up phone on iTunes from a 3G (which I did) have been experiencing this problem. They told me to restore phone and then set up as new phone in iTunes (do not back up). I was skeptical that this would work; however, it did indeed fix the problem. I did this and my battery life is great now...much better than my old 3G.
I hope this helps.


Na lezing van bovenstaande belde ik T-Mobile helpdesk, om te vragen of het klopt dat een dergelijke fout kan ontstaan na het overzetten van een 3G backup op een iPhone 4. Het is namelijk een ramp om alle instellingen opnieuw in je telefoon te moeten invoeren.
Volgens T-Mobile is deze lezing echter correct. Bij sommige gebruikers van de iPhone 3G treedt na ingebruikname van de iPhone 4 (met backup van de 3G) een probleem op waarbij de batterij als een gek leegloopt. De enige remedie was dus een restore en de iPhone aanmelden als een nieuwe (eerste) iPhone zonder terugplaatsing van de backup.

Ik heb dit gedaan, had gelukkig andersoortige backups van o.a. de contacten, maar na urenlang ploeteren is nu alles weer OK. Het effect op de batterij is onmiddellijk merkbaar. Hoe goed de batterij uiteindelijk presteert moet ik nog uitvinden, maar dat het werkt is zeker.
  #209  
Oud 18-08-10, 15:52
caloren caloren is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik vind mijn iPhone 4 geweldig, al helemaal nu ik opeens 3G verbinding heb in mijn dorp, terwijl dat niet mogelijk is?!

Mijn batterij wordt best warm als ik hem oplaadt en als ik er een beetje mee bezig zit. Waardoor komt dit, hebben meerdere hier last van?
  #210  
Oud 18-08-10, 16:03
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caloren Bekijk bericht
Ik vind mijn iPhone 4 geweldig, al helemaal nu ik opeens 3G verbinding heb in mijn dorp, terwijl dat niet mogelijk is?!

Mijn batterij wordt best warm als ik hem oplaadt en als ik er een beetje mee bezig zit. Waardoor komt dit, hebben meerdere hier last van?
Je gebruikt allerlei functies en dan is er al standaard hitte. Als je dan de batterij ook oplaadt wordt het nog heter. Maakt helemaal niks uit als-ie een beetje warm wordt.
  #211  
Oud 20-08-10, 17:54
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Ik heb er bijna nog nooit last van gehad dat de iPhone (te) warm wordt, niet bij de 3Gs en ook niet bij de iPhone 4..
  #212  
Oud 20-08-10, 19:57
rollotomassi rollotomassi is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bor Bekijk bericht
LOL! Windowsgebruiker zeker =P
Yeah whatelse. ;-)
  #213  
Oud 23-08-10, 00:03
Sleepalotje Sleepalotje is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy Bekijk bericht
Bij mij staat nog steeds op 3-5 weken. Heb de apple bumper besteld op 1 Augustus.

Waar kan je de bumper-case dan bestellen?
  #214  
Oud 23-08-10, 00:06
Sleepalotje Sleepalotje is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 60
Standaard

-Er is geen mogelijkheid om SMS-onvangstbevestiging te kiezen.
-Een fatsoenlijke taskmanager om te kijken wat er echt op de achtergrond draait.
-Een conceptmap voor de SMS-en.

Voor de rest vind ik het een top-ding want dit had ik eerder moeten hebben (dit is mijn 1e Iphone) want ik zou nix anders willen hebben omdat er veel apps zijn en het touchscreen is hemels.[/quote]

Je kan wel een SMS-ontvangstbevestiging ontvangen door een !voor je sms bericht te plaatsen.

Ik denk, ik zeg het maar even als het nog niet gezegd mocht zijn.
  #215  
Oud 23-08-10, 00:06
spuji spuji is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sleepalotje Bekijk bericht
Waar kan je de bumper-case dan bestellen?
met een iphone 4 de app bumper case program app downloaden via de app store.
__________________
Best signature evah
  #216  
Oud 23-08-10, 00:11
Sleepalotje Sleepalotje is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 60
Standaard

Yo, moet ik nog kiezen ook? Welke moet ik nemen? Ik wil dat je hem (bijna) niet ziet...
  #217  
Oud 23-08-10, 00:11
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Apple iPhone bumpercase programm app downloaden op je iPhone 4. Kan je ze bekijken en bestellen welke je wilt.
  #218  
Oud 23-08-10, 00:19
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb de officiële Apple bumpercase gekozen, ziet er heel goed uit en bedekt alleen de randen. Voor en achterkant zijn onbeschermd .
  #219  
Oud 23-08-10, 00:19
Sleepalotje Sleepalotje is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guest-20190430163756 Bekijk bericht
Apple iPhone bumpercase programm app downloaden op je iPhone 4. Kan je ze bekijken en bestellen welke je wilt.
Ja, heb ik, maar welke moet ik kiezen? Ik wil er eentje die zo onzichtbaar mogelijk is, maar kan er geen wijs uit worden.

Moet je daar nou voor betalen ook?
  #220  
Oud 23-08-10, 00:27
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zoals ik al zei, ik heb de Apple bumpercase gekozen. Op store.Apple.com kan je plaatjes vinden. Hij past iig erg goed en is mooi afgewerkt. Hoge kwaliteit.
En nee, je hoeft niets te betalen.

Laatst gewijzigd door Guest-20190430163756; 23-08-10 om 00:32.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe bevalt Mbox Mail voor ipad? chicago iPad algemeen 11 25-06-11 12:19
Hoe bevalt je nieuwe net ontvangen Iphone 4? Emper Orange 5 07-08-10 17:18
hoe iphone overnemen via pc derik iPhone algemeen 2 17-04-10 15:27
hoe achterhalen hoe iphone unlocked is fromalk Unlock [archief] 17 15-04-08 17:00
Hoe unlock je je iPhone? Rocco Archief 37 21-10-07 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:38.