En?? Hoe bevalt de iPhone 4?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Die sensor die er voor moet zorgen dat het beeldscherm 'uit gaat' als je belt werkt niet altijd goed. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
2 van mijn kennissen hebben hier ook last van. Verder ben ik er heel blij mee hoor |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het is eigenlijk van de gekke dat we een toestel kopen van rond de 1000 euro die nog vaak mankementen vertoont ook! Wat is dat toch met die iPhone 4? Something magic? Ik mis in ieder geval nog steeds een waarschuwingsledje na gemist gesprek of sms.
|
|
|||
|
|||
1000 euro? Toestel is zelf iets van 629 euro ofzo hoor, geen 1000 euro..
Je krijgt toch 2 of 3 keer een sms geluidje als je een sms hebt gemist? |
|
|||
|
|||
Ik heb hem!! Er is nog nooit zo'n gave gadget bedacht!!!
|
|
|||
|
|||
Ik heb m nu al zo'n dagje, en ik ben heel erg over te spreken. Alles werkt heel erg snel, zelfs mijn iPhone kreeg sneller een mail of notificatie van Facebook binnen dan de iMac
Zeer scherp beeld! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor de sms heb ik het ingesteld ik nog eens een geluidje hoor als ik het de 1ste keer niet heb gezien of gehoort. Dat kan je instellen.
|
|
|||
|
|||
Het ontbreken van LED is geen mankement. Het is gewoon geen functie. En feit is verder dat maar een heel klein aantal van toestellen een 'mankement' vertoont, zoals dat met die nabijheidssensor. Wordt trouwens gefixt in 4.1.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die nabijheidssensor heb ik weer geen last van. Wel van de deathgrip, maar dat kan ook komen omdat ik mijn eigen simkaartje heb gemicrosimt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar bumper is inderdaad beter dan ik had verwacht. Gebruik hem nu toch alweer een tijdje en de knoppen zijn lekker solide en voelt goed aan. En niet te vergeten: het fixt het 3G antenne probleem (wat zich voordoet als je maar 1, 2 of 3 streepjes bereik hebt). Zonder bumper voelt de iPhone trouwens wel nog meer solide aan en voelt-ie dunner aan, maar goed. Het is ook een plastic/rubber hoesje en het moet er toch omheen. |
|
|||
|
|||
Ik heb zelf voor de Belkin gekozen. Heb hem nog niet binnen, maar vind het wel een prettig idee dat de achterkant niet kan beschadigen met de Holy Apple.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar zoals hierboven ook al genoemd..je kunt instellen dat hij vaker dan 1 keer het sms geluidje laat horen..en verdorie, iedereen kijkt toch 20 uur per dag naar zijn iPhone 4, of ben ik de enige? |
|
|||
|
|||
Haha! Daar heb je gelijk in. Minstens 20 x per uur!
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem nou 2 dagen, maar hij crasht constant al ik hem in standby (sleep) zet. Zodra ik het scherm aan laat staan, werkt hij top!
Ben benieuwd of ik straks met een software update van de klacht af ben, maar ik moet wachten, totdat ik 4.0.2. kan updaten. Ik heb hem gekocht in de UK (klachten waren er al voor de JB) hebben jullie enig idee hoe het zit met garantie en reparatie? gr, Niels |
|
|||
|
|||
GEWELDIG! tig keer sneller dan m'n 3G. En Retina display.....WOW! Heel goed
|
|
|||
|
|||
FANTASTISCH !!!
Kan er niets anders van zeggen gewoon. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan sluit je in elk geval iets uit wat met software te maken kan hebben..is het iets met de hardware dan valt het onder de garantie lijkt me, enige nadeel is volgens mij dat je hem dan wel via de UK moet laten repareren! Correct me if i'm wrong hoor. |
|
|||
|
|||
Daar ben ik weer!
Ik heb een compleet nieuwe restore gedaan zonder iets terug te zetten. Voor het activeren begint het probleem alweer! Ik heb Apple Nederland net gebeld en die geven geen service. (kan zo'n wereld merk als Apple toch niet maken?) Zit nu dus echt even met een probleem.... (iemand van jullie hier ervaring mee?) qua reparatie en garantie? gr, Niels |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe bevalt Mbox Mail voor ipad? | chicago | iPad algemeen | 11 | 25-06-11 13:19 |
Hoe bevalt je nieuwe net ontvangen Iphone 4? | Emper | Orange | 5 | 07-08-10 18:18 |
hoe iphone overnemen via pc | derik | iPhone algemeen | 2 | 17-04-10 16:27 |
hoe achterhalen hoe iphone unlocked is | fromalk | Unlock [archief] | 17 | 15-04-08 18:00 |
Hoe unlock je je iPhone? | Rocco | Archief | 37 | 21-10-07 18:13 |
|
|