En?? Hoe bevalt de iPhone 4?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Squirrel61 Toen ik hem kreeg had hij geen jailbreak en iOS 4.0. Ondertussen dus 4.0.1 en wél een jailbreak, dus ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Natuurlijk werkt iedereen zijn/haar profiel onmiddellijk bij zodra er ook maar iets verandert. Sorry dat ik er soms wat te lang mee wacht. Ik heb overigens geleerd op andere fora dat ik bij twijfel niet op dit soort informatie moet vertrouwen en als het belangrijk is voor het beantwoorden van een vraag/probleem, tóch even navragen.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed. |
|
|||
|
|||
Ik zag niet dat het om een update ging van unlock,
Laatst gewijzigd door Gio99; 29-08-10 om 17:48. |
|
|||
|
|||
Ik zag niet dat het om een update ging van een unlock, maar het maakt ook niet
uit. Ik wilde weten hoe jullie ervaring is met de accu van de iphone 4. Mijn toestel is niet ge-unlocked en ge-jailbreaked maar toch gaat de accu heel erg snel leeg. Ik ben gisteren terug gegaan naar Phone house om het toestel te ruilen aangezien ik het toestel sinds woensdag hebt. Hoewel Phone house reclame op TV maakt dat je een toestel bij hun binnen 14dagen (ook met een krasje) kunt ruilen, en een enorme bord in de winkel hebben hangen daar over, vertelde de verkoopster mij dat het niet geld voor Iphone's :s. Ze ging wel maandag bellen naar de hoofdkantoor om te kijken of ze toch iets konden regelen. Wat ik ook vreemd vind is, als ik in het menu "gebruik" kijk dat de Totale gesprek tijd op 10 dagen staat, en dat terwijl ik de toestel maar 5 dagen hebt. Kan het zijn dat deze overgenomen zijn van mijn oude toestel? |
|
||||
|
||||
Helemaal tevreden alleen nu ik hem ongever anderhalve week heb zit ik met misschien wel een dode pixel. Boven in mijn scherm ongeveer 1cm vanaf de bovenkant zit een klein puntje/streepje die zwart is. Ik heb zo'n pixel ding uitgevoerd die verschillende kleuren heel snel achter elkaar laat zien maar dit werkt niet. Nu denk ik dat dit ook vuil kan zijn, maar omdat de iPhone 4 een retina display heeft lijkt het me heel raar dat je de pixel zou kunnen zijn.
Iemand een idee ?
|
|||
|
|||
Wat het ook is, het hoort niet. Even claimen dus.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Van het weekend geweest in een gebied met slechte (3g)dekking (nl. Zuid-oost Drenthe), maar ook hier heeft het toestel (en met name het bereik) zich goed gehouden. Zelfs bij geforceerde death-grip bij b.v. 1 streepje bereik, slechts zelden dat er geen verbinding mogelijk was. Hij ging eerder naar GPRS (en dan schoot bereik vaak omhoog), dan dat hij echt wegviel.
Klopt het overigens dat bij Wi-Fi-verbinding de death-grip zich niet voordoet (of kan voordoen omdat dit een andere antenne is) |
|
||||
|
||||
Afgelopen zondag getrokken op een oldtimerbeurs in Frankrijk met de iphone 4 Uploaded with ImageShack.us onderste was binnen
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op Laatst gewijzigd door Scooter; 31-08-10 om 14:51. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Boh, was nooit zo van de smartphones etc., is ook mijn 1e bericht op dit forum. Bellen that's it, heb momenteel een Samsung C3050. Maar ik zat laatst een tijd naast iemand in de bus die een Apple 3G had waarschijnlijk, en ik werd wel redelijk enthousiast van al die leuke apps. Nu heb ik net dit hele topic doorgelezen (was me een werkje), maar denk toch wel dat ik nu wel ga voor de Iphone 4. Positief om te lezen over het mooie scherm, camera en snelle internet. Ben alleen benieuwd hoe het gaat met die 'deathgrip' aangezien ik uit Maastricht kom en ik eerder hier las dat mensen last hadden van het bereik van T-Mobile. De berichten van milan13 maken me dan wel weer positief met betrekking tot die gratis bumper. Jailbreak etc. nog nooit van gehoord dus zal me daar wel in gaan verdiepen. Nou nog even sparen en dan binnenkort naar de winkel, als ze tenminste dan wel redelijk leverbaar zijn.
|
|
|||
|
|||
Maak je maar geen zorgen over de deathgrip. Ik woon 40 km noordelijker, nog nooit ergens last van gehad! Super telefoon (Y)
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie FrankE. Tja, als ik zoiets bij veel mensen lees ga ik me toch altijd zorgen maken aangezien ik meestal niet heel gelukkig ben met aankopen en ik meestal de pineut ben. Kan iemand trouwens kort het verschil uitleggen tussen HTC Desire en Samsung Galaxy bijvoorbeeld? Afgezien van het feit dat ze op een ander OS draaien? Meer qua beeld, apps etc.
|
|
|||
|
|||
Daarvoor ben je op het verkeerde forum aangeland, grote vriend :')
|
|
|||
|
|||
Ja oke, maar ik dacht wellicht dat mensen me daar wat info over konden geven. Maar goed het wordt toch waarschijnlijk de Iphone 4, maar vroeg me dat even af aangezien ik al eerder vermeldde nog geen echte smartphone heb gehad.
|
|
|||
|
|||
Ik heb enkele dagen de update 4.1 gedaan. Voorheen moest ik de accu vanaf 1900 uur bijladen (ben een intensieve gebruiker met Wi-Fi, Bluetooth en veel 3G gebruik), en kon de Iphone4 niet pairen met mijn auto-bluetoothkit. Sinds de update kan ik (veel) langer gebruik maken van de Iphone, en geen problemen meer met de bluetooth.
|
|
|||
|
|||
Ben toevallig geabonneerd op Computer Totaal, staat een leuke review in over de Iphone 4 die goed aansluit bij de reacties gegeven door de verschillende forumleden hier. Iemand die het stukje wilt lezen, kan het namelijk wel even inscannen?
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe bevalt Mbox Mail voor ipad? | chicago | iPad algemeen | 11 | 25-06-11 13:19 |
Hoe bevalt je nieuwe net ontvangen Iphone 4? | Emper | Orange | 5 | 07-08-10 18:18 |
hoe iphone overnemen via pc | derik | iPhone algemeen | 2 | 17-04-10 16:27 |
hoe achterhalen hoe iphone unlocked is | fromalk | Unlock [archief] | 17 | 15-04-08 18:00 |
Hoe unlock je je iPhone? | Rocco | Archief | 37 | 21-10-07 18:13 |
|
|