//

En?? Hoe bevalt de iPhone 4??

En?? Hoe bevalt de iPhone 4?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Squirrel61 Toen ik hem kreeg had hij geen jailbreak en iOS 4.0. Ondertussen dus 4.0.1 en wél een jailbreak, dus ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #261  
Oud 29-08-10, 15:23
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squirrel61 Bekijk bericht
Toen ik hem kreeg had hij geen jailbreak en iOS 4.0. Ondertussen dus 4.0.1 en wél een jailbreak, dus ik heb de gegevens even bijgewerkt. Mag toch?

Je hebt mij niet horen klagen, zeker niet na de update van de unlock. Overigens wordt met een paar dagen mijn T-Mobile actief en dan kan de unlock er weer af. Ben benieuwd of dat nog meer in batterij scheelt. Maar zelfs met de 1e versie van de unlock was het al een verbetering tov. mijn oude 2G, dus ik heb nooit geklaagd!
Ja, maar zo kregen wij foutieve informatie door.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lobbie Bekijk bericht
Wat is unlocken?
Het vrijmaken van je telefoon voor gebruik met andere telecomoperators heet unlocken. Standaard heeft de iPhone een blokkade ingebouwd, waardoor alleen simkaarten van AT&T (in de Verenigde Staten), O2 (in het Verenigd Koninkrijk) of T-Mobile (Duitsland) werken. Door het verwijderen van deze simlock kun je gebruik maken van je eigen simkaart en kun je bellen op je eigen mobiele netwerk



Het enige wat we wisten was dat het om een update ging. Niet om een unlock. Vandaar vroeg-ie welke update.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 29-08-10, 15:40
Squirrel61 Squirrel61 is offline
• iOS 14.4
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Midden in het land
Berichten: 32
Stuur een bericht via MSN naar Squirrel61 Stuur een bericht via Yahoo naar Squirrel61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Ja, maar zo kregen wij foutieve informatie door.
Natuurlijk werkt iedereen zijn/haar profiel onmiddellijk bij zodra er ook maar iets verandert. Sorry dat ik er soms wat te lang mee wacht. Ik heb overigens geleerd op andere fora dat ik bij twijfel niet op dit soort informatie moet vertrouwen en als het belangrijk is voor het beantwoorden van een vraag/probleem, tóch even navragen.
Citaat:
Het enige wat we wisten was dat het om een update ging. Niet om een unlock. Vandaar vroeg-ie welke update.
Lezen is soms erg moeilijk:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squirrel61 Bekijk bericht
Die van mij (32GB) was ook erg snel leeg, totdat de update van de unlock uitgebracht werd.
  #263  
Oud 29-08-10, 15:50
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squirrel61 Bekijk bericht
Natuurlijk werkt iedereen zijn/haar profiel onmiddellijk bij zodra er ook maar iets verandert. Sorry dat ik er soms wat te lang mee wacht. Ik heb overigens geleerd op andere fora dat ik bij twijfel niet op dit soort informatie moet vertrouwen en als het belangrijk is voor het beantwoorden van een vraag/probleem, tóch even navragen.

Lezen is soms erg moeilijk:
Dat ik me herinner stond dat er nog niet bij. Gio99 heeft het ook niet gezien...

Maar goed.
  #264  
Oud 29-08-10, 16:24
Gio99 Gio99 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik zag niet dat het om een update ging van unlock,

Laatst gewijzigd door Gio99; 29-08-10 om 16:48.
  #265  
Oud 29-08-10, 16:32
Gio99 Gio99 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik zag niet dat het om een update ging van een unlock, maar het maakt ook niet
uit. Ik wilde weten hoe jullie ervaring is met de accu van de iphone 4. Mijn
toestel is niet ge-unlocked en ge-jailbreaked maar toch gaat de accu heel erg
snel leeg. Ik ben gisteren terug gegaan naar Phone house om het toestel te ruilen
aangezien ik het toestel sinds woensdag hebt. Hoewel Phone house reclame op TV
maakt dat je een toestel bij hun binnen 14dagen (ook met een krasje) kunt
ruilen, en een enorme bord in de winkel hebben hangen daar over, vertelde de
verkoopster mij dat het niet geld voor Iphone's :s. Ze ging wel maandag bellen
naar de hoofdkantoor om te kijken of ze toch iets konden regelen.

Wat ik ook vreemd vind is, als ik in het menu "gebruik" kijk dat de Totale
gesprek tijd op 10 dagen staat, en dat terwijl ik de toestel maar 5 dagen hebt.
Kan het zijn dat deze overgenomen zijn van mijn oude toestel?
  #266  
Oud 29-08-10, 20:58
warkey's schermafbeelding
warkey warkey is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Almere
Berichten: 93
Stuur een bericht via MSN naar warkey
Standaard

Helemaal tevreden alleen nu ik hem ongever anderhalve week heb zit ik met misschien wel een dode pixel. Boven in mijn scherm ongeveer 1cm vanaf de bovenkant zit een klein puntje/streepje die zwart is. Ik heb zo'n pixel ding uitgevoerd die verschillende kleuren heel snel achter elkaar laat zien maar dit werkt niet. Nu denk ik dat dit ook vuil kan zijn, maar omdat de iPhone 4 een retina display heeft lijkt het me heel raar dat je de pixel zou kunnen zijn.

Iemand een idee ?
__________________
Apple iPhone 4 - Opnieuw wordt alles anders.
Volg @SemmiKabel op Twitter!
  #267  
Oud 29-08-10, 21:36
Bor Bor is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 44
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Bor Stuur een bericht via MSN naar Bor
Standaard

Wat het ook is, het hoort niet. Even claimen dus.
  #268  
Oud 30-08-10, 00:59
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door warkey Bekijk bericht
Helemaal tevreden alleen nu ik hem ongever anderhalve week heb zit ik met misschien wel een dode pixel. Boven in mijn scherm ongeveer 1cm vanaf de bovenkant zit een klein puntje/streepje die zwart is. Ik heb zo'n pixel ding uitgevoerd die verschillende kleuren heel snel achter elkaar laat zien maar dit werkt niet. Nu denk ik dat dit ook vuil kan zijn, maar omdat de iPhone 4 een retina display heeft lijkt het me heel raar dat je de pixel zou kunnen zijn.

Iemand een idee ?
Dat het scherm een hoge resolutie heeft betekent nog niet dat de pixels opeens onzichtbaar zijn. Gewoon even garantie claimen.
  #269  
Oud 30-08-10, 10:41
Tommie75 Tommie75 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 31
Standaard

Van het weekend geweest in een gebied met slechte (3g)dekking (nl. Zuid-oost Drenthe), maar ook hier heeft het toestel (en met name het bereik) zich goed gehouden. Zelfs bij geforceerde death-grip bij b.v. 1 streepje bereik, slechts zelden dat er geen verbinding mogelijk was. Hij ging eerder naar GPRS (en dan schoot bereik vaak omhoog), dan dat hij echt wegviel.

Klopt het overigens dat bij Wi-Fi-verbinding de death-grip zich niet voordoet (of kan voordoen omdat dit een andere antenne is)
  #270  
Oud 31-08-10, 13:47
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard



Afgelopen zondag getrokken op een oldtimerbeurs in Frankrijk met de iphone 4




Uploaded with ImageShack.us
onderste was binnen
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op

Laatst gewijzigd door Scooter; 31-08-10 om 13:51.
  #271  
Oud 31-08-10, 14:02
Lobbie Lobbie is offline
• iOS 6.0.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: FL
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gio99 Bekijk bericht
Ik zag niet dat het om een update ging van een unlock, maar het maakt ook niet
uit. Ik wilde weten hoe jullie ervaring is met de accu van de iphone 4. Mijn
toestel is niet ge-unlocked en ge-jailbreaked maar toch gaat de accu heel erg
snel leeg. Ik ben gisteren terug gegaan naar Phone house om het toestel te ruilen
aangezien ik het toestel sinds woensdag hebt. Hoewel Phone house reclame op TV
maakt dat je een toestel bij hun binnen 14dagen (ook met een krasje) kunt
ruilen, en een enorme bord in de winkel hebben hangen daar over, vertelde de
verkoopster mij dat het niet geld voor Iphone's :s. Ze ging wel maandag bellen
naar de hoofdkantoor om te kijken of ze toch iets konden regelen.

Wat ik ook vreemd vind is, als ik in het menu "gebruik" kijk dat de Totale
gesprek tijd op 10 dagen staat, en dat terwijl ik de toestel maar 5 dagen hebt.
Kan het zijn dat deze overgenomen zijn van mijn oude toestel?
Geen last van, heb je al eens twee keer kort op de home? knop gedrukt, dan zie je daar namelijk wat er allemaal meedraait, ff op een zo'n apps klikken en ze krijgen allemaal een rood kruis, vervolgens allemaal wegklikken tot de menubar leeg is, dat zou toch batterij moeten schelen ?

  #272  
Oud 01-09-10, 00:14
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lobbie Bekijk bericht
Geen last van, heb je al eens twee keer kort op de home? knop gedrukt, dan zie je daar namelijk wat er allemaal meedraait, ff op een zo'n apps klikken en ze krijgen allemaal een rood kruis, vervolgens allemaal wegklikken tot de menubar leeg is, dat zou toch batterij moeten schelen ?

Scheelt amper iets. Alleen bij apps die echt in de achtergrond blijven draaien (zoals Skype of een MSN app) is dit handig. Bij de meeste apps, zodra je op de homeknop drukt wordt er een screenshot gemaakt. Als je hem dan weer opent laat hij eerst de screenshot zien en ondertussen wordt de app supersnel geladen
  #273  
Oud 01-09-10, 09:16
Lobbie Lobbie is offline
• iOS 6.0.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: FL
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Scheelt amper iets. Alleen bij apps die echt in de achtergrond blijven draaien (zoals Skype of een MSN app) is dit handig. Bij de meeste apps, zodra je op de homeknop drukt wordt er een screenshot gemaakt. Als je hem dan weer opent laat hij eerst de screenshot zien en ondertussen wordt de app supersnel geladen
Misschien, een collega vertelde mij het, ik heb trouwens sinds zondag de telefoon niet aan de lader gehad, en hij staat nu op 65%, doe dan nog geen internet, omdat mijn abbootje nog niet is ingegaan !
  #274  
Oud 14-09-10, 00:33
mjik83 mjik83 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 59
Standaard

Boh, was nooit zo van de smartphones etc., is ook mijn 1e bericht op dit forum. Bellen that's it, heb momenteel een Samsung C3050. Maar ik zat laatst een tijd naast iemand in de bus die een Apple 3G had waarschijnlijk, en ik werd wel redelijk enthousiast van al die leuke apps. Nu heb ik net dit hele topic doorgelezen (was me een werkje), maar denk toch wel dat ik nu wel ga voor de Iphone 4. Positief om te lezen over het mooie scherm, camera en snelle internet. Ben alleen benieuwd hoe het gaat met die 'deathgrip' aangezien ik uit Maastricht kom en ik eerder hier las dat mensen last hadden van het bereik van T-Mobile. De berichten van milan13 maken me dan wel weer positief met betrekking tot die gratis bumper. Jailbreak etc. nog nooit van gehoord dus zal me daar wel in gaan verdiepen. Nou nog even sparen en dan binnenkort naar de winkel, als ze tenminste dan wel redelijk leverbaar zijn.
  #275  
Oud 14-09-10, 00:43
FrankE FrankE is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 91
Standaard

Maak je maar geen zorgen over de deathgrip. Ik woon 40 km noordelijker, nog nooit ergens last van gehad! Super telefoon (Y)
  #276  
Oud 14-09-10, 01:02
mjik83 mjik83 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 59
Standaard

Bedankt voor je reactie FrankE. Tja, als ik zoiets bij veel mensen lees ga ik me toch altijd zorgen maken aangezien ik meestal niet heel gelukkig ben met aankopen en ik meestal de pineut ben. Kan iemand trouwens kort het verschil uitleggen tussen HTC Desire en Samsung Galaxy bijvoorbeeld? Afgezien van het feit dat ze op een ander OS draaien? Meer qua beeld, apps etc.
  #277  
Oud 14-09-10, 01:04
Bor Bor is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 44
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Bor Stuur een bericht via MSN naar Bor
Standaard

Daarvoor ben je op het verkeerde forum aangeland, grote vriend :')
  #278  
Oud 14-09-10, 01:19
mjik83 mjik83 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 59
Standaard

Ja oke, maar ik dacht wellicht dat mensen me daar wat info over konden geven. Maar goed het wordt toch waarschijnlijk de Iphone 4, maar vroeg me dat even af aangezien ik al eerder vermeldde nog geen echte smartphone heb gehad.
  #279  
Oud 14-09-10, 20:02
yvo1 yvo1 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 2
Standaard

Ik heb enkele dagen de update 4.1 gedaan. Voorheen moest ik de accu vanaf 1900 uur bijladen (ben een intensieve gebruiker met Wi-Fi, Bluetooth en veel 3G gebruik), en kon de Iphone4 niet pairen met mijn auto-bluetoothkit. Sinds de update kan ik (veel) langer gebruik maken van de Iphone, en geen problemen meer met de bluetooth.
  #280  
Oud 14-09-10, 21:39
mjik83 mjik83 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 59
Standaard

Ben toevallig geabonneerd op Computer Totaal, staat een leuke review in over de Iphone 4 die goed aansluit bij de reacties gegeven door de verschillende forumleden hier. Iemand die het stukje wilt lezen, kan het namelijk wel even inscannen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe bevalt Mbox Mail voor ipad? chicago iPad algemeen 11 25-06-11 12:19
Hoe bevalt je nieuwe net ontvangen Iphone 4? Emper Orange 5 07-08-10 17:18
hoe iphone overnemen via pc derik iPhone algemeen 2 17-04-10 15:27
hoe achterhalen hoe iphone unlocked is fromalk Unlock [archief] 17 15-04-08 17:00
Hoe unlock je je iPhone? Rocco Archief 37 21-10-07 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:46.