En?? Hoe bevalt de iPhone 4?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gister in bezit van mijn iPhone 4! Wat een snelheid na de 3G, super gewoon. Helemaal volgeplakt met ZAGG shield :|...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sinds gister in bezit van mijn iPhone 4! Wat een snelheid na de 3G, super gewoon.
Helemaal volgeplakt met ZAGG shield :| Laatst gewijzigd door keanu_; 26-08-10 om 12:33. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als je iets koopt (zoals een iPhone) dan maak je een deal met de verkoper, en niet met de producent. Het is dus aan degene die je de iPhone verkocht heeft om het probleem op te lossen. Apple heeft 100% gelijk.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb mijn (eerste) iPhone nu een kleine week en ik ben nog volop alle mogelijkheden aan het ontdekken, op dat gebied is het echt wel een impressionant toestel.
Wat me nogal tegenvalt is de geluidskwaliteit, deze is echt een heel pak minder dan mijn vorige gsms (laatste was een Nokia 6303). Klinkt lang niet zo zuiver bij de iphone. Verder merkte ik dat ik dat de batterij na het bekijken van amper twee Youtube filmpjes (over Wi-Fi) van 85% naar 12% springt? Dat is wel héél snel? Is dat normaal batterijgedrag? |
|
|||
|
|||
Nee, dat is niet echt normaal.
|
|
|||
|
|||
Dacht al zoiets. Heb nu wat gegoogeld en "Locatievoorzieningen" zou een batterijvreter zijn? Dit even afgezet, hou het nu verder in de gaten...
Push staat ondertussen ook uit want ik check m'n mail (bewust) niet op de telefoon. |
|
|||
|
|||
Mijn bluetooth werkt niet, blijft maar zoeken, iemand anders ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens mij ziet de iPhone alleen headsets e.d... Heb t nl net ff geprobeerd en de bluetooth van mn iPhone 3Gs en mn BB Bold aangezet en mn iPhone 4 laten zoeken naar nieuwe apparaten.. Maar hij ziet ze niet.. Dus wat ik al zei.. Redelijk beperkt
Heb trouwens net ook iBlueNova (jaibreak) geprobeerd,werkt bijna ook niet bij mij :s Laatst gewijzigd door milan13; 27-08-10 om 15:30. |
|
|||
|
|||
Ben er heel erg blij mee en zeer tevreden. Weer even wat anders dan een Nokia e63 die ik al twee maanden heb van Pro Assist! Antenne probleem heb ik geen last van en batterij valt ook niet over te klagen. Prachtig design, top apparaat!
|
|
|||
|
|||
Ik heb de iphone 4 32GB sinds woensdag.De de accu gaat wel heel erg snel leeg. Om 7uur 's ochtends uit de lader gehaald en om 21uur was die al leeg. En dat terwijl ik de toestel bij niet hebt gebruikt Dat had ik met de 3G en 3GS niet. Ik ben benieuwd hoelang de accu's van jullie toestellen het volhouden
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Die van mij (32GB) was ook erg snel leeg, totdat de update van de unlock uitgebracht werd. Nu kan ik er ruim een dag bijna volcontinu mee spelen (vind m'n vrouw minder leuk), of 3 dagen normaal gebruik. Een hele verbetering!
|
|
|||
|
|||
Welke update Squirrel61 ?
|
|
|||
|
|||
De update van ultrasn0w 1.0 naar 1.0-1. Met 1.0 zoog m'n batterij in een noodvaart leeg, met de update naar 1.0-1 (die ik overigens volautomatisch via Cydia kreeg) is de batterijduur veel meer in overeenstemming met de opgave van Apple. De changelist van ultrasn0w 1.0-1 vermeldde ook zeer duidelijk dat de belangrijkste verandering tov. 1.0 was dat de batterijduur sterk verbeterd was. En dat is dus ook duidelijk zo.
Maar ik zie dat jij op 4.0.2 zit. Die is nu niet te jailbreaken en dus ook niet te unlocken. Dus het ultrasn0w verhaal gaat voor jou niet op. |
|
|||
|
|||
Toen straks had je bij jailbreak nog "Nee". En daarnaast, het is algemeen bekend dat jailbreak en unlock meer batterij verbruiken. Als het dan minder mee lang gaat moet je niet klagen dat het slecht is van Apple.
|
|
|||
|
|||
Toen ik hem kreeg had hij geen jailbreak en iOS 4.0. Ondertussen dus 4.0.1 en wél een jailbreak, dus ik heb de gegevens even bijgewerkt. Mag toch?
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat is unlocken? Het vrijmaken van je telefoon voor gebruik met andere telecomoperators heet unlocken. Standaard heeft de iPhone een blokkade ingebouwd, waardoor alleen simkaarten van AT&T (in de Verenigde Staten), O2 (in het Verenigd Koninkrijk) of T-Mobile (Duitsland) werken. Door het verwijderen van deze simlock kun je gebruik maken van je eigen simkaart en kun je bellen op je eigen mobiele netwerk |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe bevalt Mbox Mail voor ipad? | chicago | iPad algemeen | 11 | 25-06-11 13:19 |
Hoe bevalt je nieuwe net ontvangen Iphone 4? | Emper | Orange | 5 | 07-08-10 18:18 |
hoe iphone overnemen via pc | derik | iPhone algemeen | 2 | 17-04-10 16:27 |
hoe achterhalen hoe iphone unlocked is | fromalk | Unlock [archief] | 17 | 15-04-08 18:00 |
Hoe unlock je je iPhone? | Rocco | Archief | 37 | 21-10-07 18:13 |
|
|