Heeft iemand last van het antenneprobleem? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Smegd Inderdaad als je hem hard toeknijpt kan je er een aantal streepjes afkrijgen maar blijft steeds bereik hebben. Overigens heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het is inderdaad overhyped, maar het valt juist zo op omdat iedereen weet waar de antenne zit. Als niemand dat wist was bijna niemand het waarschijnlijk opgevallen. Want nu ga je er op letten.
Serieus, niemand zou klagen als de iPhone alleen het volgende kwa bereik zou aangeven: "Geen Service" "Wel Service" En verder niets. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vermoed dat het toch iets te maken heeft met het type handen (vochtig, dikke huid, dunne huid) alé, 'k weet het niet, maar ik krijg dat bereik niet weg... (niet dat ik dat erg vind natuurlijk ) |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds vanmorgen 10.00 een nieuwe iPhone 4 en heb er totaal geen last van! Ook waar ik met mijn "oude" X1 binnens huis er altijd last van had heb ik nu totaal geen last van...
|
|
|||
|
|||
Ik heb sinds vandaag me iPhone en meteen problemen met het wegvallen van de verbinding.
App Store die geen verbinding kan maken enzo. Maar even een case gekocht, probleem solved |
|
|||
|
|||
Ik heb er niet direct last van maar als je dat met een vinger (zelfs je pink) die 2 attennes verbind gaat hij bij mij naar 1 streepje en komt ook niet meer terug tot dat ik mijn hand/vinger verplaats... wel een beetje jammer.
Ik hoop dat een simpele update is... |
|
|||
|
|||
probleem met de antenne is zwaar overdreven. Ik geef wel toe dat er signaalverlies optreed als je hm op een bepaalde manier vast, maar dit niet ernstig.
Ik kan mn iphone 4 gewoon ''normaal'' gebruiken en ik heb geen last vd antenneprobleem. |
|
|||
|
|||
Ik heb er ook wel probs mee
als ik er mijn vinger op leg gaat hij van 4 streepjes naar 1 streepje maar het is niet zo dat de verbinding wegvalt tijdens een gesprek Nu maar wachten op mijn bumper die onderweg is |
|
|||
|
|||
Ik ervaar juist dat de ontvangst beter is dan de 3Gs,echt een top toestel
|
|
||||
|
||||
Ik kom toch even terug op mijn post hier.
Toen ik mijn ervaring plaatste stond de iPhone 4 nog op firmware 4.0 Na de update naar firmware 4.0.1 te hebben gemaakt is het niet veel slechter geworden maar wel iets. Ook denk ik dat verschillende mensen anders testen. Ik deed de test zonder dat ik 3G aan had, en dit ging en gaat prima, ook met firmware 4.0.1. Maar zetten jullie nou eens allemaal 3G aan en test dan nog eens. Bij mij klapt hij er uit met de 3G aan. Met de 3G uit is mijn verbinding nog steeds prima.
|
|||
|
|||
Ik heb het wel degelijk, 2 tot 3 streepjes verlies. Echter geen effect op het bellen. Ik let er niet meer op, valt het ook niet op...
|
|
|||
|
|||
Achja, ik heb er ook ooit eens last van gehad met mn 2G als ik er zo aan terugdenk. Ik he altijd vodafone gehad, nu ok en het bereik is goed te nemen.
Wat me wel opvalt is dat hij wel van 3G kan afspringen als je hem zo vasthoud. |
|
|||
|
|||
Op het 'gewone GSM netwerk' (dus dat rondje "o", of voor de Belgen meestal een "E") helemaal geen probleem. Blijft gewoon lekker stabiel, maar bij 3G kan het nog wel 2, soms 3 streepjes omlaag gaan.
En als je op sommige plekken in het huis eigenlijk maar 1 of 2 streepjes 3G hebt, en je pakt het zo vast dan valt 3G weg (en dus je snelle internetverbinding) en springt-ie over naar het GSM netwerk. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik maak er geen probleem van aangezien ik thuis toch altijd via Wi-Fi zit. Buiten heb ik altijd wel 3G hier in Haarlem, Beverwijk, Velsen, Wijk aan Zee, Amsterdam, Amstelveen, Diemen enz. enz. dus vind het wel goed zo |
Labels |
antenneprobleem, iphone 4, nederland. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple heeft stiekempjes het antenneprobleem opgelost vanaf produktie 2011? | steelfighter | iPhone algemeen | 2 | 11-03-11 16:10 |
Poll: Google heeft het mobiele BS gekopieerd van iPhone | hondlustgeenbrood | iPhone algemeen | 0 | 14-03-10 17:30 |
Heeft iemand ervaring met iPhone kopen in Gent bij ene Olivier (van marktplaats)? | jasperswart | Koopinformatie België | 10 | 30-03-09 11:12 |
heeft iemand de ouderen versie van quick pwn | kees lam | Unlock [archief] | 1 | 13-11-08 19:36 |
|
|