//

Heeft iemand last van het antenneprobleem?

Heeft iemand last van het antenneprobleem? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Smegd Inderdaad als je hem hard toeknijpt kan je er een aantal streepjes afkrijgen maar blijft steeds bereik hebben. Overigens heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 30-07-10, 22:26
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smegd Bekijk bericht
Inderdaad als je hem hard toeknijpt kan je er een aantal streepjes afkrijgen maar blijft steeds bereik hebben.
Overigens heb ik in huis ook al altijd mindere dekking gehad waardoor de schommeling in streepjes ook bij niet Iphones voorkomt
Kortom Antennagate is er mss wel maar ze is toch enorm overroepen geweest
hm, overroepen ja maar dan om de reden men wilde zeggen; je kan met de iphone niet meer smsen en bellen en surfen enz... wat natuurlijk in z'n geheel bekeken nonsens is al klopt het wel als je 1 blokje hebt smsen geen of zelden een probleem geeft maar bij bellen toch deze week alleen al het 3 keer voorgehad het signaal wegviel, met 2 blokjes is er geen probleem, met 1 blokje moet ik geluk hebben, soms gaat het de eerste minuut goed en dan ermee gedaan.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 30-07-10, 22:32
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Het is inderdaad overhyped, maar het valt juist zo op omdat iedereen weet waar de antenne zit. Als niemand dat wist was bijna niemand het waarschijnlijk opgevallen. Want nu ga je er op letten.

Serieus, niemand zou klagen als de iPhone alleen het volgende kwa bereik zou aangeven:
"Geen Service"
"Wel Service"

En verder niets.
  #23  
Oud 30-07-10, 23:01
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik del rudyG z'n mening; alle iphones worden op dezelfde manier gemaakt, allen hebben het steken, ik geloof dit alleen maar als je bij mij thuis komt en kan aantonen het signaal niet mindert, ik heb hier de perfecte plaats voor in feite om dat te testen
ja, de telefoon wel, maar de handen niet.
Ik vermoed dat het toch iets te maken heeft met het type handen (vochtig, dikke huid, dunne huid)
alé, 'k weet het niet, maar ik krijg dat bereik niet weg... (niet dat ik dat erg vind natuurlijk )
  #24  
Oud 30-07-10, 23:10
PardyHardy71 PardyHardy71 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard

Ik heb sinds vanmorgen 10.00 een nieuwe iPhone 4 en heb er totaal geen last van! Ook waar ik met mijn "oude" X1 binnens huis er altijd last van had heb ik nu totaal geen last van...
  #25  
Oud 30-07-10, 23:29
webgangster webgangster is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Maarssen
Berichten: 43
Stuur een bericht via MSN naar webgangster
Standaard

Ik heb sinds vandaag me iPhone en meteen problemen met het wegvallen van de verbinding.
App Store die geen verbinding kan maken enzo.

Maar even een case gekocht, probleem solved
  #26  
Oud 30-07-10, 23:46
franzzje franzzje is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 9
Standaard

Ik heb er niet direct last van maar als je dat met een vinger (zelfs je pink) die 2 attennes verbind gaat hij bij mij naar 1 streepje en komt ook niet meer terug tot dat ik mijn hand/vinger verplaats... wel een beetje jammer.

Ik hoop dat een simpele update is...
  #27  
Oud 30-07-10, 23:53
Arif Arif is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard

probleem met de antenne is zwaar overdreven. Ik geef wel toe dat er signaalverlies optreed als je hm op een bepaalde manier vast, maar dit niet ernstig.

Ik kan mn iphone 4 gewoon ''normaal'' gebruiken en ik heb geen last vd antenneprobleem.
  #28  
Oud 31-07-10, 01:09
Liesjj Liesjj is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Dendermonde
Berichten: 115
Stuur een bericht via MSN naar Liesjj
Standaard

Ik heb er ook wel probs mee
als ik er mijn vinger op leg gaat hij van 4 streepjes naar 1 streepje
maar het is niet zo dat de verbinding wegvalt tijdens een gesprek
Nu maar wachten op mijn bumper die onderweg is
  #29  
Oud 31-07-10, 01:12
stef320ci stef320ci is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 18
Standaard

Ik ervaar juist dat de ontvangst beter is dan de 3Gs,echt een top toestel
  #30  
Oud 31-07-10, 13:26
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Ik kom toch even terug op mijn post hier.

Toen ik mijn ervaring plaatste stond de iPhone 4 nog op firmware 4.0 Na de update naar firmware 4.0.1 te hebben gemaakt is het niet veel slechter geworden maar wel iets.

Ook denk ik dat verschillende mensen anders testen.

Ik deed de test zonder dat ik 3G aan had, en dit ging en gaat prima, ook met firmware 4.0.1. Maar zetten jullie nou eens allemaal 3G aan en test dan nog eens.

Bij mij klapt hij er uit met de 3G aan. Met de 3G uit is mijn verbinding nog steeds prima.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #31  
Oud 31-07-10, 13:40
I-Travel I-Travel is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 21
Standaard

Ik heb het wel degelijk, 2 tot 3 streepjes verlies. Echter geen effect op het bellen. Ik let er niet meer op, valt het ook niet op...
  #32  
Oud 31-07-10, 14:13
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Achja, ik heb er ook ooit eens last van gehad met mn 2G als ik er zo aan terugdenk. Ik he altijd vodafone gehad, nu ok en het bereik is goed te nemen.

Wat me wel opvalt is dat hij wel van 3G kan afspringen als je hem zo vasthoud.
  #33  
Oud 31-07-10, 15:53
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Op het 'gewone GSM netwerk' (dus dat rondje "o", of voor de Belgen meestal een "E") helemaal geen probleem. Blijft gewoon lekker stabiel, maar bij 3G kan het nog wel 2, soms 3 streepjes omlaag gaan.

En als je op sommige plekken in het huis eigenlijk maar 1 of 2 streepjes 3G hebt, en je pakt het zo vast dan valt 3G weg (en dus je snelle internetverbinding) en springt-ie over naar het GSM netwerk.
  #34  
Oud 31-07-10, 15:57
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Op het 'gewone GSM netwerk' (dus dat rondje "o", of voor de Belgen meestal een "E") helemaal geen probleem. Blijft gewoon lekker stabiel, maar bij 3G kan het nog wel 2, soms 3 streepjes omlaag gaan.

En als je op sommige plekken in het huis eigenlijk maar 1 of 2 streepjes 3G hebt, en je pakt het zo vast dan valt 3G weg (en dus je snelle internetverbinding) en springt-ie over naar het GSM netwerk.
Klopt inderdaad. Zo gaat het bij mij op dit moment met firmware 4.0.1 ook. Toen er nog firamware 4.0 op stond, zoals de iPhone 4 uit de doos kwam, had ik zowel op het gsm netwerk al op 3G nergens last van.

Ik maak er geen probleem van aangezien ik thuis toch altijd via Wi-Fi zit. Buiten heb ik altijd wel 3G hier in Haarlem, Beverwijk, Velsen, Wijk aan Zee, Amsterdam, Amstelveen, Diemen enz. enz. dus vind het wel goed zo
Reageren

Labels
antenneprobleem, iphone 4, nederland.



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple heeft stiekempjes het antenneprobleem opgelost vanaf produktie 2011? steelfighter iPhone algemeen 2 11-03-11 15:10
Poll: Google heeft het mobiele BS gekopieerd van iPhone hondlustgeenbrood iPhone algemeen 0 14-03-10 16:30
Heeft iemand ervaring met iPhone kopen in Gent bij ene Olivier (van marktplaats)? jasperswart Koopinformatie België 10 30-03-09 10:12
heeft iemand de ouderen versie van quick pwn kees lam Unlock [archief] 1 13-11-08 18:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:55.