Camera probleem iPhone4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje Bedoel je gps (voor navigatie) of gprs (oftewel 3G voor data)? Misschien moet je bij je instellingen nog even je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vandaag, woensdag, werd ik gebeld dat ik een nieuwe G4 kon komen ophalen. Ik vroeg of het druk was, helemaal niemand zei hij. Ik er als een speer naartoe en werd dus direct geholpen. Reservekopie geladen en gespeeld met foto's en filmpjes. Alles doet het als een zonnetje. Wat een mooi toestel en wat een kwaliteit. Iedereen dank voor het antwoorden en meedenken, groet Aleid. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand hem dan wel weten te fixen.. Want de mijne komt uit Parijs!!..
|
|
|||
|
|||
Heb die van mij vandaag opgehaald en blij dat de camera werkt stuk beter een compleet werkende iPhone
|
|
|||
|
|||
Heb hem vandaag zonder problemen omgeruild!!
|
|
|||
|
|||
Hier ook een probleem met de front camera, camera applicatie start wel, shutter opent ook, maar als ik naar de front camera wil overschakelen, dan slaat het beeld vast.
T-Mobile vanmorgen gebeld, morgenochtend tussen 9:00 en 13:00 wordt er met de koerier een nieuwe telefoon geleverd, erg netjes geholpen en erg snel !! |
|
|||
|
|||
sluiter blijft hangen
ik heb een nieuwe iphone 4G en sinds 3 dagen blijft de sluiter dicht en werkt ie niet meer ook na het terug zetten en of harde reset mag niet baten wie heeft het ook wel eens meegemaakt en wat gaan ze er aan doen ??
|
|
||||
|
||||
Is het mogelijk om even de zoekfunctie te gebruiken, dit probleem komt uitgebreid aan bod.
|
|
|||
|
|||
Goedenavond,
ik heb een nieuw 4g uit engeland heeft het een week goed gedaan en nu blijft ook de sluiter hangen doet geheel niks ik heb vandaag zitten bellen en volgens apple is de garantie wereldwijd maar ik krijg nergens voor herstel en of garantie antwoord je moet naar het adres gaan waar je hem hebt gekocht wereldwijd ??? heeft iemand ook zo iets aan de hand en heeft advies voor mij |
|
|||
|
|||
dank u heb ik reeds gedaan
groet bhp |
|
||||
|
||||
Heb mogelijk een aantal keuze mogelijkheden die tot de oplossing zouden kunnen leiden.
- Versleep het icoon van de Camera applicatie naar een ander springboard, daarna weer naar je eerste springboard, kijk nu even of je Camera wel werkt. - Open de Camera app en wanneer de shutter vastloopt zet het volume op minimum en daarna op maximum. Sluit de Camera app en open ze weer, kijk daarna even of je probleem verholpen is. - Houd een FaceTime gesprek met iemand en tijdens het gesprek maak je even gebruik van je Front Camera. Daarna schakel je weer over op de achterste camera en sluit je FaceTime gesprek. Vervolgens kijken of je Camera app nu wel deftig werkt. Succes |
|
|||
|
|||
dank u voor de opties maar helaas heeft dit ook niet mogen baten jammer
groet bhp |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja maar als ik dat doe heb ik aleen de front en krijg geen mogelijkheid om te schakelen het draai icoontje komt niet in het scherm anders mag je mij wel ff bellen of jou
gr bhp |
|
|||
|
|||
en ook als ik een mms wil versturen doet ie ook de camera niet openen helaas ik zou het niet meer weten??????
Gr BHP |
|
|||
|
|||
Hallo ik ben weer zo blij als een kind voor 75 euro is mijn camera vernieuwd bij iPoneservice te Eindhoven uurtje wachten en klaar is kees geweldig harstikke bedankt
Groet BHP |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan namelijk niets vinden op hun site. |
|
|||
|
|||
Beste Mensen,
Ik weet niet of je hier reclame mag maken, maar de oplossingen is helaas het vervangen van de camera. Ik HAD hetzelfde probleem, en heb dit laten oplossen bij iPhoneservice.nl::: verkoop, reparatie & ondersteuning - iPhoneservice Prima service. Succes ermee. |
|
|||
|
|||
zoveel camera problemen, ik ben blij dat ik alleen een klein blauw vlekje heb waar ik al boos over ben.
|
|
|||
|
|||
repareren?
Citaat:
groet bhp |
|
|||
|
|||
|
Labels |
camera, iphone4, probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone4 speaker probleem | pong38 | iPhone algemeen | 0 | 01-05-11 02:10 |
België: probleem 3G Base op Iphone4 / Ipad | geertf60 | Overige providers België | 8 | 27-04-11 20:19 |
Windows: Itunes + Iphone4 probleem | martijnvdpluym | iTunes | 1 | 14-03-11 10:58 |
Probleem bij syncen iphone4 | kevinrsd | iTunes | 2 | 20-10-10 21:28 |
[iPhone4 - 16GB - 4.0.1 ] Wi-Fi probleem | Jeweetwelwie | iPhone algemeen | 7 | 21-08-10 00:45 |
|
|