Camera probleem iPhone4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bhp Allen maar originele onderdelen gewoon vragen groet BHP Klopt, ik heb gemaild en ze hebben meteen de camera op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#41
|
|||
|
|||
Klopt, ik heb gemaild en ze hebben meteen de camera op de site toegevoegd
Helaas is het wel jammer dat ze niet in het weekend repareren. Wil het liefst de 1 uur service gebruiken maar dan moet ik tijdens werktijd naar Eindhoven rijden. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#42
|
|||
|
|||
Net mn iPhone ontvangen en guess what? de camera doet het niettttt
|
#43
|
|||
|
|||
Gisteren namiddag mijn nieuwe 4g bezorgd gekregen; deze ochtend sim&telefoon geactiveerd. En helaas ook de dupe van het camera-probleem!
Alle aangedragen oplossings-opties in deze thread geprobeerd, maar geen resultaat. Net dan maar t-mobile gebeld. De dame die ik aan de lijn kreeg (en haar manager op de achtergrond vermoed ik), waren zeker niet behulpzaam. Ik moest verplicht de telefoon opsturen voor reparatie en als ik héél veel geluk had, kreeg ik een leentoestel (ongetwijfeld een oud beessie). Ze was overigens erg vriendelijk, maar ik krijg niet voor elkaar wat anderen wel krijgen: een omruiling; liefst aan de deur. Wat nu? Moet ik blijven bellen tot ik iemand tref die het wèl snapt? To be continued... |
#44
|
|||
|
|||
update:
Ben naar een shop geweest (E'hoven centrum), waar wel een man werkt die snapt hoe het werkt (en hier bedoel ik zowel interne procedures als klantvriendelijkheid mee!). Op zijn advies 10x gebeld naar de klantenservice tot ik een aardige heer aan de lijn kreeg: deze man verbond mij door met een andere afdeling die de DOA-behandeling verzorgen. Ik mag mijn iphone nu retour sturen naar SolidVision en ontvang op korte termijn een nieuw exemplaar van t-mobile. Enige probleem is nu de microsim, die ik in mijn 3g moet gaan duwen. De adapter die t-mobile namelijk zogenaamd heeft bijvoegd is niets meer dan het kartonnen uitbreekje uit het stuk karton waarin de simkaart geleverd wordt. Met plakband kan ik die nu gaan gebruiken...Maar goed: ben wel beter geholpen dan eerder vandaag!! Jammer te constateren dat t-mobile haar interne zaakjes nog niet op orde heeft, waardoor de helpdesk bellen elke keer een ander verhaal betekent en je nooit vooraf weet waar je aan toe zal zijn. Een slechte organisatie, met wel wat lichtpuntjes in individuele medewerkers! |
#45
|
|||
|
|||
Misschien handig om te weten:
Hier exact hetzelfde probleem. Zojuist de klantenservice van T-Mobile gebeld. Zeggen dat je een reset/restore hebt uitgevoerd is voldoende voor het maken van een omruilafspraak. In eerste instantie zou ik mijn telefoon moeten opsturen en 2 tot 3 weken moeten wachten op een nieuwe. Hiermee ben ik niet akkoord gegaan, duurt te lang en het toestel werkt prima op de froncamera na.Na overleg met haar collega (leidinggevende?) heeft ze toegezegd mij een nieuw toestel op te sturen. Deze zou binnen 2 tot 3 weken geleverd moeten worden, waarna ik de oude telefoon op moet sturen naar SolidVision. Eind goed al goed, but it ain't over 'till the fat lady sings... |
#46
|
|||
|
|||
mijn camera doet het weer niet! laatste keer was een paar weken geleden! soms doet ie het weer goed en dan vandaag niet
|
#47
|
|||
|
|||
T-mobile heeft het ZEER goed geregeld voor mij; meteen binnen een week een afspraak gemaakt om het te gaan ruilen. Ik heb nu een refurbished iphone gekregen (ziet er gewoon nieuw uit), Alles doet het goed nu! i am a happy customer.
|
#48
|
|||
|
|||
Vorige week nieuwe 4 opgehaald in shop. Zelde probleem, camera werkt niet. Balen.
Maandag terug naar de shop. Kreeg te horen dat ik klantenservice moest bellen. Klantenservice gebeld, twee keer door verbonden. Bleek de juiste persoon te zijn. Winkel had het om moeten ruilen, maar omdat ik nu van kastje naar muur was gestuurd, ging deze persoon het afhandelen. Ik werd keurig binnen een half uur terug gebeld. Er wordt een nieuw toestel aan huis bezorgd (a.s. maandag komt ie) en ik moet binnen 5 dagen oude toestel opsturen naar Solid Vision. So far so good. Tot dusver goede service. Nu hopen dat nieuwe toestel een goed werkende camera heeft. |
#49
|
|||
|
|||
Vandaag mijn iphone 4 16GB binnen gekregen, besteld op 03/11/2010 via vodafone.
Shutter van de camera gaat ook bij mij niet open. Is hier inmiddels een oplossing voor? of moet ik mijn toestel terugsturen als DOA? |
#50
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#51
|
|||
|
|||
Citaat:
Via Tmobile kreeg ik eerst nieuwe toestel toegezonden, daarna kon ik het niet werkende toestel opsturen. (zie bericht eerder) |
#52
|
|||
|
|||
jah ik zou het zo snel mogelijk doen, ze kennen het probleem. Bij T-mobile kwam er een koerier naar mij toe hup meteen geswitch. Ik kreeg een refurbished voor terug, op zich geen probleem voor mij. Maar als jij (ik dacht binnen 14 dagen meld) dan krijg je een gloednieuwe.
|
Labels |
camera, iphone4, probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone4 speaker probleem | pong38 | iPhone algemeen | 0 | 01-05-11 02:10 |
België: probleem 3G Base op Iphone4 / Ipad | geertf60 | Overige providers België | 8 | 27-04-11 20:19 |
Windows: Itunes + Iphone4 probleem | martijnvdpluym | iTunes | 1 | 14-03-11 10:58 |
Probleem bij syncen iphone4 | kevinrsd | iTunes | 2 | 20-10-10 21:28 |
[iPhone4 - 16GB - 4.0.1 ] Wi-Fi probleem | Jeweetwelwie | iPhone algemeen | 7 | 21-08-10 00:45 |
|
|