Hoe wordt een iphone juridisch gezien discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe wordt een Iphone juridisch gezien, als muziekdrager of als telefoon of als beide. De verzekering vergoedt namelijk meer voor een muziekdrager of camera als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe wordt een iphone juridisch gezien
Hoe wordt een Iphone juridisch gezien, als muziekdrager of als telefoon of als beide.
De verzekering vergoedt namelijk meer voor een muziekdrager of camera als een mobiele telefoon. Terwijl een iphone alles kan. Please let me know |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat het juridisch erg lastig is. Wel kun je er van uitgaan dat het een telefoon is, immers elke telefoon kan tegenwoordig als mp3-speler worden gebruikt en ze blijven allemaal een telefoon. Dat het een 'iPhone' heet zegt ook wel wat....
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is het niet zo lastig. De telefoon is namelijk de hoofdfunctie van het apparaat. Met andere woorden, had je het apparaat ook gekocht wanneer er géén telefoonfunctie op zou zitten?
Daarnaast wordt het apparaat in het "maatschappelijk verkeer" als een smartphone beschouwd en niet als muziekdrager. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reeds bestaande iPhone wordt door iTunes als een nieuwe gezien | triple-iks | iTunes | 1 | 23-09-10 18:46 |
Iphone wordt niet gezien als digitale camera | RV17 | iPhone algemeen | 0 | 05-06-10 11:30 |
Windows: iPhone 3GS 3.1.2 jailbreak wordt niet meer door itunes gezien | keesvanoers | iTunes | 5 | 29-12-09 19:45 |
Help! Iphone Wordt Niet Gezien Na Dfu! | criistal | Unlock [archief] | 10 | 10-03-08 16:59 |
Iphone wordt in restore mode niet gezien door itunes/independence | renzie | Unlock [archief] | 1 | 02-02-08 11:18 |
|
|