Safari google discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij toevallig zeggen hoe ik de google in safari op .be zet? he zou heel handig zijn mocht dat gaan. Grtz Dietger....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari google
Kan iemand mij toevallig zeggen hoe ik de google in safari op .be zet? he zou heel handig zijn mocht dat gaan.
Grtz Dietger. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
in /Applications/MobileSafari.app/ staat "StaticBookmarks-en_US.plist"
in key 2 zie je staan "www.google.com" vervang dit door "www.google.be". Wanneer je een nederlandse interface heb, zal je "StaticBookmarks-nl_NL.plist" moeten aanpassen, als deze niet bestaat kan een kopie maken van een andere StaticBookmarks --- plist en deze de nl_NL naam geven.
|
|||
|
|||
Bedankt, maar kan je me even de "StaticBookmarks-en_US.plist" kunnen uploaden. Namelijk als ik openssh wil installeren dan krijg ik altijd package download failed. Of kan je mij mss een anders source hiervoor geven.
Alvast bedankt, Dietger. |
|
||||
|
||||
Sorry een foutje van mij ... dit heeft alleen betrekking op de standaard default
bookmarks in mobile safari, de localization van Google search wordt gedaan doormiddel van Settings -> General -> International -> Region Format" als je daar belgie kiest dan worden searches automatisch gedaan via google.be. |
|
|||
|
|||
Thx, het werkt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Google in safari werk niet meer | greydolphin | iPhone algemeen | 12 | 05-07-09 16:12 |
Probleem met Google in Safari-browser | Trapani | iPhone Apps | 8 | 29-05-09 09:51 |
Google via Safari zoekt niet meer | BfromB | iPhone Apps | 7 | 22-12-08 09:22 |
Google Search in Safari uit laten komen bij iPhone Google | flipjevandejam | Jailbreak apps en thema's | 4 | 12-09-08 14:50 |
|
|