SMS afleverberichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als je een t-mobile abbo hebt, kun je ook gewoon een ! voor je bericht typen... dus: ! <bericht>...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
als je een t-mobile abbo hebt, kun je ook gewoon een ! voor je bericht typen...
dus: ! <bericht> |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
iPhonedelivery heeft een update uitgebracht 3.6.7 (in BETA) deze werkt prima op iOS4.1
cydia source http://iphonedelivery.advinux.com/vroom |
|
||||
|
||||
iPhonedelivery heeft een update uitgebracht 3.6.7 (in BETA) deze werkt prima op iOS4.1
cydia source http://iphonedelivery.advinux.com/vroom |
|
|||
|
|||
sms ontvangstbevestiging niet op iphone4??
Hallo iedereen,
nu heb ik eindelijk ook mijn iphone4 gekregen en ben er mee beginnen werken. Ik mis wel iets.... Als men een sms stuurt naar iemand, dan krijg je geen ontvangstbevestiging dat de sms is aangekomen. Dit mis ik wel, kan men dit op een of andere manier instellen of is er een programmatje dat dit 'probleem' oplost?? Groetjes, Nixo in het koude Zweden |
|
||||
|
||||
Ofwel typ je net voor je bericht de code van je provider (die ik hieronder gezet heb), of je jailbreakt en installeert iPhonedelivery.
Anders is het niet mogelijk. Sweden Telia *KV# Comviq KV# Telenor ## (lijkt volgens sommigen niet te werken) Laatst gewijzigd door Bomans; 19-11-10 om 16:04. |
|
||||
|
||||
Crap, meen je dat nu ? Dit kunnen alle telefoons, wat een flater ...
|
|
|||
|
|||
Bedankt Bomans!
Kga het met de volgende sms eens proberen |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik een afleverbericht van een sms bij Vodafone??
|
|
|||
|
|||
Is er een voor Vodafone klanten. Ik heb het net getestmet V en 0 zonder resultaat.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hallo, weet iemand de code voor vodafone gebruikers?
|
|
|||
|
|||
Of een code voor Telenet gebruikers?
|
|
||||
|
||||
die van telenet zou ik ook graag weten, maar blijkbaar niemand die dit weet....
|
|
|||
|
|||
Weet iemand de code voor telenet voor de afleveringsrapporten?? Heb reeds alles geprobeerd raar maar waar bij sommige mensen krijg ik gewoon een afleveringsrapport en ook gelezen maar dit zal liggen aan hun instellingen veronderstel ik dat zij leesbericht hebben ingesteld kan er iemand helpen???
|
|
|||
|
|||
Hangt er vanaf of het als bericht of als imessage wordt verstuurd.
|
|
|||
|
|||
de code voor telenet is *N# spatie ....alleszins dat werkt voor mij
|
|
|||
|
|||
Oei bij mij niet....
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt ! Spatie bij mobistar gewoon
|
|
|||
|
|||
Telfort kpn is gwijzigd.
Nu > *0# < voor de tekst. Ster nul hekje spatie. |
Labels |
ontvangstbevestinging, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|