SMS afleverberichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ,, ben op zoek naar melding sms afleveringbericht ,,weet er iemand dit ??? heb geen jailbreak of lydia vindt ook niets in itunes...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hallo ,, ben op zoek naar melding sms afleveringbericht ,,weet er iemand dit ???
heb geen jailbreak of lydia vindt ook niets in itunes |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
@gigiphone: voorlopig is het niet mogelijk om zonder jailbreak een deftig afleveringsrapport te krijgen. Je kunt altijd proberen om met codes voor je bericht je afleveringsrapport te krijgen maar dan moet je even zoeken op dit forum naar de code voor je provider.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dit werkt perfect, ook geen problemen met itunes... bedankt voor de tip |
|
||||
|
||||
ik heb het probleem ook.
Na installatie van iphonedelivery moet de iPhone rebooten maar komt het iTunes logo erop te staan. Heb de 3Gs 32Gb van week 47 |
|
||||
|
||||
@The spike.
Als je na een reboot het iTunes logo ziet staan moet je hem even aan je pc hangen en BlackRa1n even uitvoeren. Dan start hij weer verder |
|
||||
|
||||
@rikkyboy
bedankt voor de tip, straks eens doen se Moet ik dat iedere keer doen als ik hem moet rebooten? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iemand enig idee wat nu precies de code is voor T-mobile als je een ontvangstbevestiging wilt ontvangen na het sturen van een SMS? Of is er inmiddels ook een andere manier?
|
|
||||
|
||||
Kijk hier eens:
https://forum.iculture.nl/f28/i...vestiging.html |
|
|||
|
|||
heb ik naar gekeken maar kom ik niet veel verder mee. Niemand die simpelweg de code weet voor T-mobile?
|
|
||||
|
||||
Probeer eens *0# voor je tekst te zetten.
|
|
|||
|
|||
geprobeerd, maar dat werkt niet. Zowel met als zonder spatie (*0# tekst of *0#tekst) werkt niet. Nog meer suggesties?
|
|
|||
|
|||
Hoi, probeer eens als 1e teken een "!" te zetten en dan een spatie en vervolgens je bericht.
Als het goed is krijg je een bevestigings-sms. Grtz Cubic76 |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hier ook! helemaal toppie!!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
werkt bij t-mobile. Handig!
|
|
|||
|
|||
afleveringsrapport verstuurde SMS (Proximus)
Hallo,
bedankt voor de Tip om een ontvangstmelding te krijgen voor een verstuurde sms als klant van PROXIMUS. Je moet inderdaad *R* plaatsen voor het bericht (en dus niet voor het GSMnr. van de bestemmeling) en je krijgt een ontvangstmelding DELIVRD van de Proximusservice. De ontvanger krijgt enkel het tekstbericht zonder de code *R*. Top !! |
|
|||
|
|||
Heb die iPhone delivery getest... En mn phone werd gereboot.. Bleef in de reboot hangen :S..
En na veel gekloot heb ik hem kunnen herstellen naar fabrieksmodus.. |
|
||||
|
||||
Wie wist dat ! Bericht voor afleverrapport zorgt
Vandaag wat ondekt. Niet te geloven al 2 jaar een iphone. En kom er nu achter dat de iphone afleverrapporten kan ontvangen als je je sms begint met (! Tekst)
ok per toeval ondekt. |
Labels |
ontvangstbevestinging, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|