SMS afleverberichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door damnet Als je in Cydia een repo geprobeerd hebt toe te voegen, maar die er niet tussen staat hoe kan je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Werkt nog niet in 3.1 ???
Bij mij inmiddels ook Laatst gewijzigd door Spooky; 18-09-09 om 21:29. |
|
|||
|
|||
werkt bij mij wel in 3.1
|
|
|||
|
|||
Beste
Heeft iemand dit werkende gekregen voor Proximus Belgie? Ik kan de install doen maar zelfs na een herstart krijg ik die opties niet te zien in mijn sms settings? Iemand een idee? Thx |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hmm das raar ... heb je iets speciaals moeten doen?
Ik zou dit eigelijk wel graag willen zien werken op men phone... is vrij handig... Thx |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja heb juist een reinstall gedaan en nu blijkt het wel te werken... strange...
Maar goed het werkt .... im happy... |
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp kan je nog steeds geen afleveringrapporten krijgen op de normale manier van werken?
Ik houd er mij niet meer mee bezig om te jailbreaken en noem maar op. |
|
||||
|
||||
Nee, zonder jailbreak zal het niet lukken. Tenzij je *R* invoert voor je bericht ofzo..
|
|
|||
|
|||
volgens een andere site werkt
*R* voor Proximus *N# voor Base en voor Mobistar weet ik het ook nog niet !! |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de hele goed tip!! iPhoneDelivery werkt prima en is heel simpel te installeren. Even getest en binnen een paar seconden de ontvangstbevestiging binnen. Aanradertje!! (als je gejailbreaked hebt)
|
|
|||
|
|||
Werkt de cydia app bij een mobistarklant? Of is het werkingsprincipe gebaseerd op de codes waardoor het niet werkt bij mobistar?
Het zou wel handig zijn moest het ook bij mobistar werken! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iTunes
Als ik Iphone delivery heb geinstalleerd, werkt het perfect. Maar ben er achter dat Itunes dan niet meer werkt op de Iphone.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
waar heb je hem vandaan dan? Heb net cydia en rock afgezocht maar niets gevonden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iphonedelivery.advinux.fr/cydia/ dus |
Labels |
ontvangstbevestinging, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|