SMS afleverberichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) code voor mobistar kunnen we vergeten, zoals ik al eerder vertelde gebruiken zij een ander systeem. Dus het hangt af van Apple om deze functie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
code voor mobistar kunnen we vergeten, zoals ik al eerder vertelde gebruiken zij een ander systeem.
Dus het hangt af van Apple om deze functie in te bouwen. Zal niet snel gebeuren gezien het niet op hun priority lijstje staat net zoals mms. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik vind het toch ook zeer raar, daar op een HTC of eender welk ander toestel dit wel perfect mogelijk is... Ik ga dit toch verder uitzoeken, want dit moet ik weten. Ook al stap ik begin Oktober over naar Proximus, waar het blijkbaar wel werkt... Wordt vervolgd...
|
|
|||
|
|||
Net met T-mobile gebeld en er is geen dergelijke code om voor het sms bericht te zetten, althans dat is mij verteld. Toch heb ik hier mijn twijfels over, want waarom kon mijn oude Sony telefoon wel ontvangst berichten krijgen? die gebruiken dan toch ook een soort code die ze mee sturen?
iemand die hier meer over weet? Groetjes |
|
||||
|
||||
iemand die het weet voor Orange?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Yes het werkt!Ook voor Orange... *N# tekst
|
|
|||
|
|||
Nog steeds niets voor Mobistar?
|
|
||||
|
||||
neen, en dat zal er waarschijnlijk ook niet komen.
|
|
||||
|
||||
Bij irealsms kun je trouwens wel instellen dat je een afleverrapport wilt onvangen
edit.. delete maar Bowie Laatst gewijzigd door umpire; 01-10-08 om 00:25. |
|
||||
|
||||
Bij iRealsms kun je instellen dat hij standaard de code mee zend
|
|
|||
|
|||
Ben ook wel benieuwd naar de code van Mobistar.
Zou wel handig zijn ! |
|
||||
|
||||
voor t-mobile?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je moet bij instellingen de *.# code zelf instellen.
|
|
|||
|
|||
Bij KPN werkt indd *0# voor het bericht, maar moet je voor deze service extra betalen??
|
|
|||
|
|||
T-mobile NL zelfde verhaal als mobistar?
|
|
|||
|
|||
Is er hier ook een gratis alternatief voor? Ondertussen al van werk verandert, dus ook van provider. Heb nu Proximus met een Anytime Plus abbo (echt super ).
Het zou dus in principe moeten lukken om een afleverrapport te krijgen via Proximus, maar betaal niet graag voor een app die eigenlijk qua functie ook al in de iPhone zit. BTW is het eigenlijk ook mogelijk via het een of het ander programma om een bericht door te sturen naar iemand? Of is dat een functie die ik nog niet gevonden heb in de iPhone? |
|
|||
|
|||
Weet iemand inmiddels wat de code voor Vodafone is?
|
|
||||
|
||||
je zou vodafone kunnen op bellen, misschien dat ze er wat meer over kunnen zeggen!
|
|||
|
|||
weet iemand al meer over tmobile? en is het mogelijk anders via CYDIA? en welke progamma dan. thanx
|
Labels |
ontvangstbevestinging, sms |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|