SMS afleverberichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hartstikke bedankt, ik zal het eens gaan proberen.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hartstikke bedankt, ik zal het eens gaan proberen..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zet je dit voor je tekst bericht of voor het telefoonnummer?
Misschien een klein voorbeeldje? |
|
||||
|
||||
Je moet het in het tekstbericht zetten, bij Hi (KPN) werkt het iig.
|
|
|||
|
|||
Proximus is *R*
|
|
|||
|
|||
hmm ik heb vodafone en het werkte niet, ik zal ook een x proberen met *R*
|
|
||||
|
||||
bij proximus werkt dit, krijg je een sms trug.
|
|||
|
|||
Ik ga het een poging wagen ik laat weten of het lukt met Hi
[edit] Bij Hi werkt het bij mij op dit moment niet. Ik heb verschillende combinaties geprobeerd: *n#test *n*test *N# test maar bij geen van alleen een bericht terug van Hi Laatst gewijzigd door Buffalo; 24-02-08 om 21:28. |
|
|||
|
|||
Hallo croiman,
Ik heb de indruk dat jiij nogal veel afweet van de iphone!!! Is het niet mogelijk een progje te schrijven zodat dit een instelling wordt??? Dank bij voorbaat |
|
|||
|
|||
Heeft iemand dit ook voor T-Mobile ?
Alvast bedankt ! |
|
||||
|
||||
da zou gaan ja, maar dan zou je een soort template moeten maken die altijd als standaard die *r* als sms begint, momenteel ben ik met andere dingen bezig (adv prefs vo 113) heb morgen en overmorgen verlof dan kan k 2dagen aan een stuk aan de iphone wijden.
|
|
|||
|
|||
Hey Croiman, Ik zou erg blij zijn als er zo'n template zou komen voor 1.1.3 voor SMS-afleverbericht. *N# werkt wel bij mij, maar is niet écht handig door het schakelen tussen toetsenborden. Of zijn er nog andere mogelijkheden?
Succes met ontwerpen |
|
|||
|
|||
jeroen en welke gsm provider heb jij?
want bij mij kpn werkt het dus niet. |
|
|||
|
|||
Ik heb Telfort, maar die zit toch op KPN-netwerk? Ik heb iig NL KPN staan bij provider op m'n scherm. Je zou denken dat het dan toch zou moeten werken? *N#
|
|
|||
|
|||
Citaat:
*N# bla maar krijg dus niks terug en zie dat de persoon hem wel binnen krijgt en leest. Alex, |
|
|||
|
|||
Bij Orange werkt *N# ook.. je krijgt een bericht terug dat hij afgeleverd is.
|
|
||||
|
||||
Het aparte is dat de *N# wel werkte op de 1.1.1 en nu ik de 1.1.3 heb werkt het niet meer!
Heb trouwens HI (KPN) |
|
|||
|
|||
Ik zit op AH-mobiel. Via Telfort die weer via KPN zit. *N# werkt, maar krijg een bezorg-bevestiging van Telfort.
Ps. (nog) niet op de iPhone. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Thx voor de tip, dat gaan we zeker is proberen Weer wat nieuws geleerd vandaag
|
||||
|
||||
Of je kan ook gewoon We-tools dacht installeren en de optie afleverberichten aanvinken
Het kan ook de app SMSD zijn, ik weet het niet meer |
|
|||
|
|||
Nou het lukt me niet om het sterretje en hekje te vinde als ik een sms wil verzenden naar iemand.
Iemand anders hier al suc6 mee gehad ? |
Labels |
ontvangstbevestinging, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|