SMS afleverberichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kom je daar nou weer achter!?!?!? Ik zit me eige het rubesculubus te zoeken....!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kom je daar nou weer achter!?!?!?
Ik zit me eige het rubesculubus te zoeken....! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Thja ook per toeval was me vriendin wat onzin aan het sturen. En ze kreeg geen ! Maar een leeg bericht. En ik kreeg een afleverbericht. Haha
p.s ik weet niet of dit provider gebonden is by the way.... Laatst gewijzigd door Fasty; 20-03-10 om 02:22. |
|
|||
|
|||
https://forum.iculture.nl/f28/i...g-rapport.html
het is voor iedere provider verschillend. De link hierboven geeft de hele discussie. |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd. Zulke bevindingen horen niet in de chat thuis
|
|
|||
|
|||
iphonedelivery
wordt hier wel naar verwezen, maar hoe krijg ik dat op mn iphone en werkend?????????
|
|
|||
|
|||
werkend?
Citaat:
HOE krijg ik dat werkend op mn iphone?? |
|
||||
|
||||
Vrij simpel. Begin je bericht met een ! (uitroepteken) gevolgd door spatie en dan de rest van het verhaal dat je kwijt wilt. Werkt perfect, ook zonder JB.
|
|||
|
|||
Ontvangst bevesteging
Hallo
heb al beetje in forum gekeken, qua ontvangst bevesteging Ik ben bij PROXIMUS heb reeds alles geprobeert , met *R* etc ook voor een * op je scherm te krijgen is reeds een super odpdracht ... niks werkt . mijn toestel is niet jailb' Bestaat er een aplicatie dt ik een ontvangsbevesteging krijg? Tom |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo thanks voor je reactie ... mijn is niet jailbreak one kan ik dit erop plaatsen?
|
|
||||
|
||||
Neen, iphonedelivery is enkel voor jailbrekers.
Maar die *R* bij Proximus moe echt wel lukken hoor. Je getypt bericht zou er zo moeten uitzien: *R*Dit is een test |
|
|||
|
|||
Hallo,
Wat is de code voor afleveren sms bij Vodafone? Weet iemand dit? Groet, Xie |
|
||||
|
||||
Citaat:
Thanx dude |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee nee nee t is veeeeel simpeler als verwacht!!! Heeeel simpel gewoon de ! Vraagteken voor je tekst Zetten en het werkt!!! Ik heb ook heeeel veel codes geprobeerd maar bij mij werkt alleen de uitroepteken!! Bv: ! Test en t werkt!! En dan verzenden uiteraard laat ff wete of t bij jou ook werkt! Ook n optie is bite sms gebruiken .. Maar daar ben ik nog niet uit tot die tijd doe ik t gwn op deze manier baaaajj |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag de app sms afleverrapporten aangeschaft en dat werkt; bij mij moet ik de *R* die er altijd staat laten staan en dan mijn bericht sturen en het werkt, meer moet ik niet doen.
Ik heb proximus. Bij mijne maat die MV heeft zie je wel de naam niet maar het lukt ook wel om te zien z'n sms is afgeleverd of niet. Ook bij hem is het zo de 3tal tekens die er al staan deze gewoon te laten staan en dan ook zn' berichtje dan invoerd en doorstuurt en klaar is kees.. Enige jammere vind ik; dat als ik nu een bericht krijg van iemand krijg ik deze alleen maar op de originele app en helaas niet op die sms afleverrapport app maar daar kan ik wel mee leven. |
|
|||
|
|||
Tmobile = ! En dan je sms tekst
werkt perfect bij mij!! |
|
|||
|
|||
En Vodafone ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij MV kon ge dat sowieso al doen met een afleveringsrapport zonder die app nl zo: Normaalgezien kan je dat regelen bij de instellingen van je toestel. Indien jouw toestel deze instelling niet aanbiedt, kan je de code *0# of de code *N# invoegen als eerste in de tekst van het SMS’je. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Tja, ne mens blijft bijleren he. |
Labels |
ontvangstbevestinging, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|