SMS afleverberichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Krijg hem hier niet aan de gang met T-Mobile NL, doe ik wat fout?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iemand succes met T-mobile?
Krijg hem hier niet aan de gang met T-Mobile NL, doe ik wat fout?
Laatst gewijzigd door umpire; 31-08-09 om 12:16. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
werkt met software versie 3.01, bij Base wel
werkt perfect, zie afbeelding Bij berichtinstellingen de notificaties aanvinken, zie bijlage Laatst gewijzigd door Timmeh_; 31-08-09 om 09:14. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iphone 2G werkt niet. bij mij dus
Iphone 3G en 3GS werkt met beide FW (3.0.0 en 3.0.1) Getest op 3 verschillende Iphone's |
|
|||
|
|||
Correctie. De taal maakt niet uit. De versie die werkt met de 2G is de beta versie 0.1.2 beta 5
Deze kan je in deze cydia source vinden: Index of /testing Ik moet wel zeggen dat deze nog niet echt stabiel werkt. Laatst gewijzigd door kdhoe; 31-08-09 om 19:28. |
|
||||
|
||||
Ja hoor na de update van de tool, vandaag werkend met T-MOBILE nl
|
|
||||
|
||||
Net er op gezet en getest, werkt hier prima
Info: iPhone 3GS 3.0 (7A341) Jailbreak (nattuurlijk, anders kon dit niet ) T-Mobile relax abo. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat doe ik verkeerd...?? Met deze url: http://iphonedelivery.advinux.fr/cydia is het mij wél gelukt de source toe te voegen. Laatst gewijzigd door piebas; 04-09-09 om 18:05. |
|
||||
|
||||
Cydia
http://iphonedelivery.advinux.fr/cydia toevoegen en iphonedelivery installeren, werkt met T-Mobile!!! |
|
||||
|
||||
Cydia: http://iphonedelivery.advinux.fr/cydia toevoegen en iphonedelivery installeren, werkt met T-Mobile!!!
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Kun je dat bij Vodafone niet online bekijken? Als je bijv op dag 1 5 sms verstuurt worden er dan 5 of 10 afgeboekt?
|
|
|||
|
|||
Dat zou kunnen, maar dan pas een maand later als je je (online) faktuur krijgt ;-( Kunt hooguit zien hoeveel tegoed je nog hebt, maar daar staan geen details bij..
|
|
|||
|
|||
Heb het hier getest, en bij mij werkt het ook ( Base ). Ik had het bericht verstuurd via biteSMS. Weet er iemand of die maker van det programma ergens te contacteren is? Het zou tof zijn moest er even een popup opkomen dat het bericht afgeleverd is, maar dan weer zou weg gaan. Het is zo dom dat je altijd nog eens op dienen knop moet drukken. Bij Nokia is het ook goed opgelost, dan komt er gewoon een I'tje of zoiets bij het bericht te staan.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Afleverrapporten zijn gratis. Kosten je echt geen geld. had dit voorheen ook altijd aanstaan en nooit iets voor hoeven betalen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@Yargo: via het forum op bitesms.com kun je contact op nemen met Martin (de maker) maar het voorstel is al gedaan en het is gepland in de volgende release (nog niet 4.4 denk ik maar 4.5)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Want met de nieuwe Cydia geeft hij nl wat meldingen dat hij die repo niet kan vinden. (Cydia zal daardoor opmerkelijk trager zijn) |
Labels |
ontvangstbevestinging, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|