SMS afleverberichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb het idee dat het niet werkt met 1.1.3 Ik heb zelf kpn en hier werkt het niet. Verder staan * en # gewoon bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
heb het idee dat het niet werkt met 1.1.3 Ik heb zelf kpn en hier werkt het niet. Verder staan * en # gewoon bij het nummerieke toetsenbord en daar de shift knop gebruiken.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nou niet als ik een sms wil verzenden, wel als ik wil bellen dan zie ik de * en # staan ja.
Bij sms (nieuw bericht en invoeren) zie ik deze mogelijkheid niet |
|
|||
|
|||
bij mij werkt geen een van de * # combinaties.. maar zo een grote ramp is het ook weer niet
|
|
|||
|
|||
Linksonder staat .?123 Als je daarop drukt krijg je het nummerieke toetsenbord. Dan staat er boven ABC #+= Druk daar op en in het toetsenbord staan de symbolen wel. Suc6
|
|||
|
|||
KPN
Voor KPN Hi is het: *0# <dan hier je bericht>
Werkt op 1.1.2 en 1.1.3 |
|
||||
|
||||
Ik heb voor Mobistar zo'n 20 verschillende dingen geprobeerd, kreeg nooit afleveringsrapport
Ben dan zelf eens bij Mobistar binnen gestapt, ik kreeg alle werknemers daar om me heen omdat ze mijn phone wilden bekijken, maar ze konden me niet verder helpen lol.
|
|||
|
|||
Citaat:
En bedankt ! |
|
||||
|
||||
Base werkt met *N#
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor orange werkt *N# bericht wel.
Je krijgt een bericht terug in deze vorm: Message for [telefoonnummer], with identification xxxxxxxxxxxx has been delivered on [datum] at [tijd] Iphone 1.1.4 BL3.9 |
|
||||
|
||||
Heb net ook met mobistar gebelt en das net alsof die u behandelen alsof ge niks van gsm's kent..
"Ja meneer, u zult het boekje van je gsm erbij moeten nemen.." Terwijl ik specifiek vraag voor die domme code.. Ze zullen dat wel hebben, maar volgens mij weten ze het gewoon niet. |
|
|||
|
|||
Betaal je voor het aflever bericht?
Dit is dus in te stellen met We-tools of SMSD ? |
|
|||
|
|||
als het goed is betaal je niet voor de aflever bericht, alleen voor het sms normaal gesproken..
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of het in te stellen is in wetool of smsd.... Maar als het kan dan hoor ik het graag!
|
|
|||
|
|||
Iemand al info voor Vodafone?
Ik heb van alles de laatste versies, maar de wetool kan het zo te zien niet.. :-(
|
|||
|
|||
SMSd kan het standaard (niet getest)
|
|
|||
|
|||
*dubbelpost
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
*N# werkt ook voor Base in België (fw 1.1.4)
|
|
|||
|
|||
Weet dit iemand toevallig voor Vodafone. Ik bedoel dus de code voorontvangstbevestiging
|
Labels |
ontvangstbevestinging, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|