SMS afleverberichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb het idee dat het niet werkt met 1.1.3 Ik heb zelf kpn en hier werkt het niet. Verder staan * en # gewoon bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() heb het idee dat het niet werkt met 1.1.3 Ik heb zelf kpn en hier werkt het niet. Verder staan * en # gewoon bij het nummerieke toetsenbord en daar de shift knop gebruiken.
|
Gesponsorde links | |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nou niet als ik een sms wil verzenden, wel als ik wil bellen dan zie ik de * en # staan ja.
Bij sms (nieuw bericht en invoeren) zie ik deze mogelijkheid niet |
|
|||
|
|||
![]() bij mij werkt geen een van de * # combinaties.. maar zo een grote ramp is het ook weer niet
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Linksonder staat .?123 Als je daarop drukt krijg je het nummerieke toetsenbord. Dan staat er boven ABC #+= Druk daar op en in het toetsenbord staan de symbolen wel. Suc6
|
|||
|
|||
![]() Voor KPN Hi is het: *0# <dan hier je bericht>
Werkt op 1.1.2 en 1.1.3 |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb voor Mobistar zo'n 20 verschillende dingen geprobeerd, kreeg nooit afleveringsrapport
![]() Ben dan zelf eens bij Mobistar binnen gestapt, ik kreeg alle werknemers daar om me heen omdat ze mijn phone wilden bekijken, maar ze konden me niet verder helpen lol.
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
En bedankt ! |
|
||||
|
||||
![]() Base werkt met *N#
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Voor orange werkt *N# bericht wel.
Je krijgt een bericht terug in deze vorm: Message for [telefoonnummer], with identification xxxxxxxxxxxx has been delivered on [datum] at [tijd] Iphone 1.1.4 BL3.9 |
|
||||
|
||||
![]() Heb net ook met mobistar gebelt en das net alsof die u behandelen alsof ge niks van gsm's kent..
![]() "Ja meneer, u zult het boekje van je gsm erbij moeten nemen.." Terwijl ik specifiek vraag voor die domme code.. ![]() Ze zullen dat wel hebben, maar volgens mij weten ze het gewoon niet. |
|
|||
|
|||
![]() Betaal je voor het aflever bericht?
Dit is dus in te stellen met We-tools of SMSD ? |
|
|||
|
|||
![]() als het goed is betaal je niet voor de aflever bericht, alleen voor het sms normaal gesproken..
|
|
|||
|
|||
![]() Ik weet niet of het in te stellen is in wetool of smsd.... Maar als het kan dan hoor ik het graag!
|
|
|||
|
|||
![]() Iemand al info voor Vodafone?
Ik heb van alles de laatste versies, maar de wetool kan het zo te zien niet.. :-(
|
|||
|
|||
![]() SMSd kan het standaard (niet getest)
|
|
|||
|
|||
![]() *dubbelpost
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() *N# werkt ook voor Base in België (fw 1.1.4)
|
|
|||
|
|||
![]() Weet dit iemand toevallig voor Vodafone. Ik bedoel dus de code voorontvangstbevestiging
|
![]() |
Labels |
ontvangstbevestinging, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 11:31 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 19:02 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 19:50 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 16:48 |
|
|