SMS afleverberichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door nikoc Gewoon effe bellen naar de Mobistar klantendienst, vertellen dat je een telefoon hebt waarmee je afleverrapporten niet kan instellen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Soit, ik zal hun eens contacteren en vragen naar die code. Ik hou jullie op de hoogte. Grtz |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
en stijn, al iets gevonden?
|
|
|||
|
|||
iemand die meer weet
|
|
|||
|
|||
En voor vodafone ???
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook nog een mail gestuurd, met exact hetzelfde antwoord. Jammer maar helaas... |
|
|||
|
|||
Is idd zeer jammer... van provider switchen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hallo, een vraagje heb dus net gevonden dat ik een ontvangs bericht krijg, maar moet je dit altijd typen? of is er ergens een optie dat dit er al staat bij ieder nieuw bericht?
MVG Mathieu |
|
||||
|
||||
Moet je er altijd bijzetten , misschien dat er een een volgende versie van een third application zullen voorzien in de instellingen.
|
|
|||
|
|||
Is er toevallig inmiddels wel een oplossing voor sms ontvangstbevestiging?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f14/i...g-rapport.html |
|
||||
|
||||
Werkt ook met Orange NL
|
|
|||
|
|||
weet iemand hoe en wat voor Vodafone?
|
|
|||
|
|||
Teken Naast baterij
Laatst gewijzigd door Nikooos; 29-01-08 om 02:11. |
|
|||
|
|||
Tmobile nog steeds niemand iets werkend voor gevonden ?
|
|
|||
|
|||
SMS afleverberichten
hey, weet een van jullie misschien of je ook kan afleverberichten kan instellen als je een SMSje stuurt..?? Vind het zelf wel handig als ik weet of mijn sms is wel aangekomen of niet..
alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Dat functie heeft de iPhone niet. Je kan wel proberen om *N# voor je bericht te zetten. Deze methode werkt trouwens niet bij alle providers.
|
Labels |
ontvangstbevestinging, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|