Vervelend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Probeerde voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten en zit nu dus met een neppert . Voel me echt enorm genomen. Het apparaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vervelend
Probeerde voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten en zit nu dus met een neppert. Voel me echt enorm genomen.
Het apparaat dat mij als Iphone is verkocht (overigens in een keurige Apple doos, met Apple sticker achterop, productie nummer, AT&T tekst, etc) blijkt geen micro-sim maar een gewoon sim-slot te hebben. Ipv 'Safari' staat er 'Net' onder het interneticoontje en het I-pod icoon is erg gedrongen.... Daarnaast is het plaatje in de achtergrond een soort Pinn-up. Zwaar balen dus, maar ja, wie zijn billen brandt..... Nu even op een laag pitje uitkijken naar een echte neverlock. Voel me echt enorm stom en zwaar vervelend!!! Een Iphone is zo cool met zijn gadgets. Die moet je gewoon hebben. Dacht alleen 'slim' te zijn.... Tot zover mijn frustratie. Laatst gewijzigd door spysical; 22-10-10 om 00:11. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoeveel heb je ervoor betaald?
|
|
|||
|
|||
Je hoeft niet te wachten op een neverlock want het is geen iphone
MAW : zal niet werken op itunes, zal niet syncen, je kunt geen gebruik maken van de appstore , jailbreak en apple apps. Gr Stephan
|
||||
|
||||
//Verplaatst naar iPhone klonen en Killers
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat bedoeld wordt dat doceb gaat wachten op een echte, fabrieksmatig simlockvrije iPhone.
|
|||
|
|||
@moderator: dacht al dat ik mogelijk in een verkeerd forum zat.
@ButcherJF: Inderdaad, tot ik een echte gekocht heb. Nu eerst weer even thuis orde op zaken stellen. Het hoongelach over me heen laten komen, Sinterklaasgedichten doorworstelen, etc. Wanneer ik dan uit mijn schuilplaats kom oriënteer ik me weer. Het is overigens een erg goede Chinese imitatie die ik heb. Eigenlijk kloppen alle icoontjes wel, maar zijn de tekstjes er onder iets anders, en gaat er een normaal formaat SIM in. Kan ik ook fotootjes plaatsen? |
|
||||
|
||||
Ja, dat mag je doen. Zo kun je andere mensen misschien helpen.
|
|
|||
|
|||
Was zeker 80 euro ofzo? Raar dat mensen altijd weer erin trappen is ook bij een vriend gebeurd. Ik vind het overigens wel grappig om zulke dingen altijd weer te lezen en ik zal niet de enige zijn.
|
||||
|
||||
Ik kan er niet om lachen..
Die mensen die die klonen aanbieden als echte mogen ze hard aanpakken wat mij betreft.
|
||||
|
||||
Maarja, kom op zeg. Wat verwacht je dan voor zo weinig geld? Het is toch gewoonweg onmogelijk.
|
||||
|
||||
Ik heb nog niet kunnen lezen wat hij ervoor heeft betaald.
|
|
|||
|
|||
IK had pas geleden ook in utrecht
iphone 4 voor 400 euro, niet van acht te onderscheiden behalve het menu en op de achterkant stond trouwen apple iphone 4 32gb maar dat staat op orginele niet icoontjes zagen er ook goed uit maar de font die ze gebruikten is anders dat betrefte een airphone heb hem maar niet gekocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MultiTasking iPhone Erg vervelend | kal_el | iPhone algemeen | 18 | 05-08-10 14:46 |
Vervelend probleem. | Flock | iPhone algemeen | 6 | 17-04-10 10:12 |
Heel vervelend probleem. | Drumpie | Odido (T-Mobile) | 8 | 30-08-09 00:09 |
Geen 3G verbinding, heel vervelend. | Drumpie | iPhone algemeen | 1 | 08-06-09 03:08 |
Windows: Vinden jullie iTunes ook vervelend? (dubbel CD & Losse nummers) | 5hoog8ter | iTunes | 10 | 08-03-09 15:35 |
|
|