//

TIP! IPhone bescherming!

TIP! IPhone bescherming! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ... en al niet te spreken over de "bumpers" waarin sommige hun iPhone beschermen. En als ze hem dan aan iemand willen tonen halen ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 20-02-08, 13:28
pevi's schermafbeelding
pevi pevi is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Breda
Berichten: 220
Standaard

... en al niet te spreken over de "bumpers" waarin sommige hun iPhone beschermen.

En als ze hem dan aan iemand willen tonen halen ze hem er eerst uit.
__________________
3G - FW 3.0
I wish i was a Macintosh!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 20-02-08, 15:30
Prime Prime is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: E-Troid
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pevi Bekijk bericht
Als ik zo links en rechts kijk wat voor Protectors sommige om hun iPhone hebben "gevouwen" springen de tranen me in de ogen.
Als ik deze oplossing zo zie springen mij de tranen in mijn schoenen...
__________________
...If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with stupidity...
  #23  
Oud 20-02-08, 23:46
msunique msunique is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 201
Standaard

beste is gewoon niets... de iPhone krast helemaal niet zo snel (het scherm helemaal niet), dus waarom zo moeilijk doen? een beetje voorzichtig zijn en klaar
  #24  
Oud 20-02-08, 23:51
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

haha zie deze post nu pas.. enn ik kan niet laten om te zeggen:
Dude, je hebt je iPhone (onbeschermd) op zijn display gelegd om de bescherming op de achterkant te laten zien.. hahahaha
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #25  
Oud 21-02-08, 04:11
STAPPER STAPPER is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 4
Standaard

Bij teleworld in amsterdam ,25euries voor een hoesje.
  #26  
Oud 22-02-08, 12:41
MacRub MacRub is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 85
Stuur een bericht via MSN naar MacRub
Standaard

Ik heb'm in zo'n iPod sock, werkt prima! Heb ook zo'n Invisible Shield hier liggen, maar ongeopend. Het punt is dat ook dat-ie dan niet meer in je dock past.
  #27  
Oud 22-02-08, 13:55
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

met een invisibleshield toch wel dacht ik
  #28  
Oud 22-02-08, 15:06
MacRub MacRub is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 85
Stuur een bericht via MSN naar MacRub
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeekes Bekijk bericht
met een invisibleshield toch wel dacht ik
Nee, niet echt lekker. Met wat googlen zie je wel dat de hoeken erdoor kapot gaan. Het is echt vrotten om hem erin te krijgen. Stop'm maar eens in je dock en kijk ook maar eens dat er gewoon nauwelijks ruimte is.
Dus eigenlijk past-ie niet meer in je dock
  #29  
Oud 22-02-08, 15:14
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacRub Bekijk bericht
Stop'm maar eens in je dock en kijk ook maar eens dat er gewoon nauwelijks ruimte is.
Dus eigenlijk past-ie niet meer in je dock
Dat kan ik moeilijk nagaan
kijk eens naar mijn profiel
  #30  
Oud 22-02-08, 16:16
MacRub MacRub is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 85
Stuur een bericht via MSN naar MacRub
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeekes Bekijk bericht
Dat kan ik moeilijk nagaan
kijk eens naar mijn profiel
Hahahahaha!!!
  #31  
Oud 22-02-08, 16:54
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Yo MacRub...,

Moet je niet allemaal fabeltjes in de wereld gaan helpen door te zeggen dat hij niet meer past en daardoor de hoeken gaan beschadigen want dat zijn dus twee tegenovergestelde beredeneringen...

Met de Invisible Shield past hij PERFECT in de Dock... En zelfs DOOR de Invisible Shield zit er een minimale (0,2mm) hoogte verschil in waardoor de 'onbeschermende' hoeken van je iPhone niet meer de bodem van je Dock raken... Dus er kunnen geen kleine gebruikskrasjes komen door hem erin te plaatsen als er bv stof of gewoon vuil in je Dock zit...

Ik gebruik de Shield nu bijna 2 maanden en geen krasje op en buiten de 'onbeschermende' delen van de Shield...

Dus het blijft een aanrader...

En nogmaals de tip als je hem gaat plakken en dat mensen zeggen dat hij lelijk geplakt is... Neem een soepkom, vul die met water, doe er 2-3 druppels zachte handzeep bij... Effe zachtjes roeren... Even 5 minuutjes wachten zodat eventueel schuim weg is... En daarna eerst al je vingers er goed in deppen.., daarna het Shield loswurmen van papier... Deze helemaal incl. opnieuw je vingers onderdompelen... Effe laten uitlekken en op je iPhone plakken... Daarna goed positioneren.., voorzichtig deppen met zachte doek om hem wat op te laten drogen en daarna restant vocht onder Invisible Shield wegwrijven en de handeling herhalen met de andere stukjes... Helemaal klaar..? Plaats hem dan in je plastic houder die in je iPhone doos zit... En laat hem daar minimaal 24uur inzitten om hem helemaal te laten uitharden... Je plastic houder sluit de hoekjes helemaal strak op dus na minimaal 24uur is hij goed uitgehard en is hij klaar voor gebruik...
__________________
Proud Member Of VCorps...
Proudly Rollin' On A Firebike...
  #32  
Oud 22-02-08, 17:05
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Celf Bekijk bericht
Ik weet niet wat de kwaliteit van deze is maar 'k heb er ooit een om de ipod Nano (toen ie pas uit was) gehad.....drama. In het begin lijkt het nog wel maar na verloop van enkele dagen\weken begint de pasvorm al minder te worden...kieren..."oortjes", je kent dat wel. Stof en vet maakten e.e.a. er ook al niet mooier op.

Heeft een beetje weg van mensen die hun nieuwe bankstel voorzien van een kleed om de stof te beschermen. Na 10 jaar zijn ze toe aan een nieuw bankstel maar hebben al die tijd nooit gezien hoe mooi hun "oude" bank eigenlijk was.
Precies! tis maar een telefoon.
Ik gebruik het ding zonder bescherm hoes. Van die lelijke hoerige hoesjes of plakkertjes. man oh man.
Sommige slaan erg ver door om te beschermen.
Moment, m'n telefoon gaat. Eerst de 400 hoesjes stickers / klevertjes / antimagneet strips eraf halen.... shit te laat
Tis maar een gebruiks voorwerp. Tis geen hond.
  #33  
Oud 22-02-08, 17:09
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Klopt.., maar als ik hem na een half jaar wil verkopen krijg ik minimaal het dubbele tot meer ervoor terug... Dan van zo'n compleet beschadigd afgeragd model... Die het niet nodig vond om hem te beschermen...

Met zoveel krassen wil niemand na jou hem nog hebben...

Nee laat maar.., ik ben blij met mijn INVISIBLE Shield (Zie je dus vrijwel niks van)... Die $ 15,- heb ik er dan heel wat keren uit verdiend...
  #34  
Oud 22-02-08, 18:48
MacRub MacRub is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 85
Stuur een bericht via MSN naar MacRub
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CadmanF Bekijk bericht
Yo MacRub...,

Moet je niet allemaal fabeltjes in de wereld gaan helpen door te zeggen dat hij niet meer past en daardoor de hoeken gaan beschadigen want dat zijn dus twee tegenovergestelde beredeneringen...

Met de Invisible Shield past hij PERFECT in de Dock... En zelfs DOOR de Invisible Shield zit er een minimale (0,2mm) hoogte verschil in waardoor de 'onbeschermende' hoeken van je iPhone niet meer de bodem van je Dock raken... Dus er kunnen geen kleine gebruikskrasjes komen door hem erin te plaatsen als er bv stof of gewoon vuil in je Dock zit...

Ik gebruik de Shield nu bijna 2 maanden en geen krasje op en buiten de 'onbeschermende' delen van de Shield...

Dus het blijft een aanrader...

En nogmaals de tip als je hem gaat plakken en dat mensen zeggen dat hij lelijk geplakt is... Neem een soepkom, vul die met water, doe er 2-3 druppels zachte handzeep bij... Effe zachtjes roeren... Even 5 minuutjes wachten zodat eventueel schuim weg is... En daarna eerst al je vingers er goed in deppen.., daarna het Shield loswurmen van papier... Deze helemaal incl. opnieuw je vingers onderdompelen... Effe laten uitlekken en op je iPhone plakken... Daarna goed positioneren.., voorzichtig deppen met zachte doek om hem wat op te laten drogen en daarna restant vocht onder Invisible Shield wegwrijven en de handeling herhalen met de andere stukjes... Helemaal klaar..? Plaats hem dan in je plastic houder die in je iPhone doos zit... En laat hem daar minimaal 24uur inzitten om hem helemaal te laten uitharden... Je plastic houder sluit de hoekjes helemaal strak op dus na minimaal 24uur is hij goed uitgehard en is hij klaar voor gebruik...
Dat zijn geen fabeltjes die ik de wereld in help, maar verhalen van gebruikers. Ik heb ik het hier niet voor niets ongebruikt liggen en ik heb het eigenlijk zolang het al op de markt is. De ene is positief, de andere is negatief. Ik weet het gewoon simpelweg niet, in dit geval. Ik zag de foto's van de gebruiker, ik kan hem niet zo snel meer terugvinden via Hackintosh, en de hoeken waren kapot van het wringen in het dock.
Wellicht de kwaliteit van het plakken, jij hebt er weer een andere ervaring mee. Ieder zo z'n ding...toch?
  #35  
Oud 22-02-08, 18:58
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Dat is zo.., alleen als je zelf al logisch beredeneerd snap je al dat als je iets toevoegt wat maar 0.2mm dun is dat dat niks uitmaakt met je dock want daar gaat hij niet strak in... En als je een verhoging op een materiaal toepast kan het nooit als je het strak plaatst tegen een ander materiaal het dieper gelegen gedeelte raken...

Dus ik zou het zelf gewoon maar proberen... Als het je toch niet bevalt haal je het er gewoon weer af... Dat is namelijk ook zo'n pluspunt... Het laat geen resten achter na verwijderen...
  #36  
Oud 22-02-08, 19:16
MacRub MacRub is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 85
Stuur een bericht via MSN naar MacRub
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CadmanF Bekijk bericht
Dat is zo.., alleen als je zelf al logisch beredeneerd snap je al dat als je iets toevoegt wat maar 0.2mm dun is dat dat niks uitmaakt met je dock want daar gaat hij niet strak in... En als je een verhoging op een materiaal toepast kan het nooit als je het strak plaatst tegen een ander materiaal het dieper gelegen gedeelte raken...

Dus ik zou het zelf gewoon maar proberen... Als het je toch niet bevalt haal je het er gewoon weer af... Dat is namelijk ook zo'n pluspunt... Het laat geen resten achter na verwijderen...
Af en toe heb ik wel eens dat pakket in m'n hand...zal ik het doen, of niet.
Gaat-ie bij jou moeiteloos in het dock dan?
  #37  
Oud 05-03-08, 23:24
Dwaas Dwaas is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dwaas Bekijk bericht
Ik heb dat "invisible shield" hoesje besteld. Ben benieuwd. Ik laat t jullie weten of t wat is.
Ik zou zeggen, bespaar je t geld mensen. Zag er heel gelikt uit. Voor een paar dagen. Daarna gingen er toch wat randjes een heel klein beetje los en dat zag er meteen niet uit. Ik heb t eraf gepeuterd, zie je verder niks meer van want er zit geen lijm op of zo. Misschien ligt t wel aan mezelf en heb ik t niet goed gedaan, maar ik ben blij dat ie weer zonder jasje is. Enfin, weer n lesje wijzer haha!

Laatst gewijzigd door Dwaas; 05-03-08 om 23:26.
  #38  
Oud 06-03-08, 00:07
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Aangezien ik graag de iPhone kaal in mijn hand voel (ja ja, de sensoren in je hand zijn erg gevoelig) ga ik niet verder dan een screen film. Ik heb de Seidio Premium Screen Protector en dat werkt perfect. Enige probleem (maar ik vermoed dat dat mijn probleem is, haha) is dat het me nooit lukt om de screen protector precies passend op het scherm te leggen: altijd loopt hij wel aan deze of gene zijde over het randje. Nou ja...
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #39  
Oud 06-03-08, 01:50
lucifer lucifer is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 25
Standaard

ik ben ook met invisshield. Zie je bijna niks van en nog geen enkel deel is "los geraakt". Gebruik het al bijna 2 maanden. Op tafel gelegd staat het kleef vast en in de handen voelt het een stuk steviger en houvast aan. Enig nadeel is dat het scherm net niet zo lekker scrolled meer. Hij past overigens nog steeds PERFECT in dock.. geen poeren of pielen nodig hier!
  #40  
Oud 06-03-08, 14:30
crunch crunch is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 47
Standaard

Hoi,

Ik heb hier mijn invibleShield voor mij liggen.Bestaat uit de front(met Home button) en de back cover.
Nu zie ik dat op de stikker van de back 2 fijne u-vormige stikkertjes,en ook 4 traanvormige stikkertjes meegeleverd zijn.Nu is mijn vraag:moeten deze ook gebruikt worden?
Voor de mensen die het niet begrijpen zie foto==>

Bedankt!

Greetz
Crunch
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 valtest zonder bescherming StarlightNo1 iPhone algemeen 6 17-07-10 21:48
iPhone valtest zonder bescherming StarlightNo1 iPhone algemeen 0 10-07-10 11:17
[TIP] Goede bescherming tegen krasjes DutchEvil iPhone algemeen 15 11-02-10 13:14
iPhone bescherming iKnidreeg Archief 2 31-01-09 22:38
Houten bescherming voor de iPhone Freek iPhone accessoires en onderdelen 6 05-03-08 20:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:03.