TIP! IPhone bescherming! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat klopt, De 2 U-vormen zijn voor op het chromen gedeelte bovenop en onderop. De 4 traandruppeltjes zijn voor de 4 hoeken op de iPhone. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dat klopt, De 2 U-vormen zijn voor op het chromen gedeelte bovenop en onderop. De 4 traandruppeltjes zijn voor de 4 hoeken op de iPhone. Plak eerst de voor en achterkant, dan wijst het zich vanzelf, waar je de resterende deeltjes moet plakken. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb een screenprotector tegen krassen van de display, omdat ik mijn telefoon altijd in mijn broekzak heb zitten. Bevalt me prima!
Als ik aan het werken ben zit er een "crystal case" omheen van isupplies.nl om de klappen op te vangen. Denk dat iedereen zelf maar moet kijken wat ze leuk vinden. Al doe je er 80 dingen omheen.....als jij dat fijn vindt...gewoon doen!! |
|
||||
|
||||
Ik heb al een week geleden bij isupplies.nl een bestelling gedaan voor een screenprotector en hoesje. Artikelen zouden op voorraad zijn maar heb nog niks binnen. Ze reageren ook niet op 2 mails die ik ondertussen heb verstuurd. Krijg er langzaam een raar gevoel bij. Wat zijn jullie ervaringen met deze shop? (sorry als dit een beetje off-topic is.)
|
|
||||
|
||||
Op de site staat dat ze vanaf 10 maart weer orders verwerken en dat ze tussen 3 en 7 maart aan het verbouwen waren... misschien ligt het daaraan?
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Kijk, dat had ik totaal niet gezien op hun pagina. Bedankt voor de info!
|
|
||||
|
||||
Misschien een wat niet snuggere vraag, maar waar kan ik deze dingen "stoppertjes" krijgen?
Bij de gamma ofzo? |
|
||||
|
||||
Yepp, 28 stuks voor ca. 2,50!
|
||||
|
||||
Hej bedankt voor je reactie
De reden waarom ik dit ga doen, is omdat de SonyEricsson W880i er ook 2 heeft, bovenaan bij de camera, en dit is helemaal niet storend, maar dat kan wel ook komen doordat ze uber klein zijn. Op die foto van je lijken ze nog wat iets te groot, hoop dat ze hele kleine hebben |
|
|||
|
|||
Wat zijn er toch veel lelijke iphone hoesjes. Lange tijd dacht ik dat de industrie hier echt geen smaak had. Ik ben een groot fan van de iphone, zowel hoe die werkt als hoe die er uitziet. Daar wil je geen afbreek aan doen. Toch vond ik het eng. Zo'n duur apparaat, gladde buitenkant, je kan 'm per ongeluk zo laten vallen. Daarom ben ik erg blij met de case ik van de week heb gekocht: metallic titanium. Hij glimt net zo als de iphone zelf, de kleur is een tikkeltje grijzer, maar daardoor ook net iets specialer. Aanrader
|
|
|||
|
|||
Ik vind die dingen altijd afschuwelijk staan! Maakt gelijk de uitstraling veel minder!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 valtest zonder bescherming | StarlightNo1 | iPhone algemeen | 6 | 17-07-10 21:48 |
iPhone valtest zonder bescherming | StarlightNo1 | iPhone algemeen | 0 | 10-07-10 11:17 |
[TIP] Goede bescherming tegen krasjes | DutchEvil | iPhone algemeen | 15 | 11-02-10 13:14 |
iPhone bescherming | iKnidreeg | Archief | 2 | 31-01-09 22:38 |
Houten bescherming voor de iPhone | Freek | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 05-03-08 20:30 |
|
|