T9 uitschakelen via Kb2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) HILTON : Als je mijn keyboard.plist of de Super Preferences gebruikt daar zitten die menu's in, en kun je afzonderlijk "auto hooftletter; enable caps lock; ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
HILTON : Als je mijn keyboard.plist of de Super Preferences gebruikt daar zitten die menu's in, en kun je afzonderlijk "auto hooftletter; enable caps lock; period shortcut; enable T9 auto correction en choose keyboard" kiezen. En alles afzonderlijk aan/uit zetten.
|
|
|
|||
|
|||
waar haal ik die?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
mag ik kb2 gebruiken in 1.1.4 ? in de info staat dat het voor 111 is
|
|
||||
|
||||
Je mag ja , maar of het zal werken is iets anders. Werkt anders ook perfect op 1.1.3, dus mss ook wel de 4
|
|
|||
|
|||
Hier werkte KB2 in ieder geval netjes op 1.1.4.
|
|
|||
|
|||
idd, thanks heb het ook gemerkt. Werkt perfect
|
|
|||
|
|||
Jongens geen enkel probleem hier gewoon kb afhalen , als je die hebt
en kb2 opzetten , werkt perfect en je krijgt ook een extra knop voor de comma gewoon doen 1,1,4 geen probleem |
|
|||
|
|||
Kan iemand aangeven waar kb2 staat bij installer? Bij mij staat alleen kb en dat is voor 1.1.4 niet de goede versie. Thanks!
|
|
||||
|
||||
nou het is me gelukt met kb2 tnx!!
|
|
|||
|
|||
T9 uitschakellen met KB2
Goed ik heb KB2 gedownload.
Maar nu weet ik niet wat ik er verder mee aan moet, moet ik dan ergens aanvinken om het uit te zetten ofzo? Vind het gewoon lastig met smsen en wil er vanaf! Kan iemand me daar mee helpen ? |
|
|||
|
|||
Ga naar Instellingen|Algemeen|Toetsenbord, daar staat de optie "Enable Autocorrection". Gewoon uit zetten en auto correctie staat uit.
Laatst gewijzigd door ControlSje; 02-04-08 om 19:13. |
|
||||
|
||||
Extra info:
de punt spatie " tweak", door twee keer op de spatie te klikken, werkt dan ook niet meer Als mensen alleen het NL toetsenbord willen, maar niet de autocorrectie, kunnen ze het beste de bestanden in System-Library-Keyboard dictionaries verwijderen. Hierdoor heb je wel het NL toetsenbord, maar verbetert ie niks. Ook werkt de punt spatie dan.
|
|||
|
|||
Waarom zou je dit ingodsnaam uit willen schakelen? De T9 van ifoneguide werkt als een trein!
|
|
||||
|
||||
Omdat ik het super irritant vind
|
|
|||
|
|||
Ik heb KB2 geinstalleerd, maar T9 is niet uit te zetten. Elke keer als ik de T9 uitzet en terug ga naar het home scherm is de instelling weer ongedaan gemaakt.
|
|
||||
|
||||
heb je wel de versie voor jouw firmware geinstalleerd?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb exact hetzelfde probleem. Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik word echt gek van die autocorrectie.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T9 uitschakelen | MisterM24 | Archief | 1 | 09-10-08 12:37 |
3G uitschakelen. | karta | iPhone algemeen | 10 | 22-09-08 14:29 |
Kb2 - T9 werkt niet ?? | widescreen | Unlock [archief] | 3 | 14-04-08 18:48 |
Kb2 package download failed: cannot find host | digyourownhole | iPhone algemeen | 13 | 12-02-08 22:19 |
|
|