T9 uitschakelen via Kb2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De kb2 staat bij mij niet in de lijst. wat kan ik doen om die in de lijst te krijgen? ik heb wel gevonden dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De kb2 staat bij mij niet in de lijst. wat kan ik doen om die in de lijst te krijgen?
ik heb wel gevonden dat je sources kon toevoegen. maar welke source moet ik toevoegen om die kb2 te hebben? Laatst gewijzigd door dejulle86; 17-04-08 om 19:10. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
he ik heb zelfs "kb" weten te downloaden voor 1.1.4 en die werkt ook. en die stond er al tussen. kijk even of die werkt en laat me daarna maar weten Gr StanLee iPhone 8GB 1.1.4 SOUTHPARK TUNED
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heel vreemd |
|
|||
|
|||
is KB2 al beschikbaar voor 2.0 ? ik vind het echt irritant om zo te smsn
dit gaat heel traag nu.. stom van apple dat je dit niet standaard uit kunt zette! |
|
|||
|
|||
Ja ik was er ook naar op zoek.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gebruik je firmware 2.0 dan open je Cydia en gebruikt asKB. Je vindt asKB in Cydia door in de categorie Repositories iPhone-notes.de toe te voegen. Zoek daarna via de zoekfunctie naar asKB. De autocorrectie is nu uitgeschakeld. |
|
||||
|
||||
Cydia geeft aan dat iphone-notes.de niet gevonden kan worden.
Staat hij er bij jullie nog wel tussen? |
|
||||
|
||||
Jazeker, net even geprobeerd. Op het beginscherm van Cydia de optie 'More Package Sources' aantikken, daar staat ie tussen. Aantikken, en de volgende stappen doorlopen, et voilá -bij mij
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 03-08-08 om 10:15. |
|
||||
|
||||
doh!
Ik wilde hem handmati toevoeen en dat ging niet. Hij staat inderdaad gewoon in de lijst en het werkt perfect! Thanks! |
|
|||
|
|||
weet iemand of het ok mogelijk is om het handmatig per taal is in te stellen?
ik wil ook op me iphone chinees blijven kunnen invoeren. als ik dat asKB installeer dan werkt de chinese taal niet meer. die hoort dan karakters wee te geven die lijken op wat je hebt ingevoerd. edit: heb het al gevonden in een ander topic. https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post151937 Laatst gewijzigd door rich2510; 13-08-08 om 16:51. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T9 uitschakelen | MisterM24 | Archief | 1 | 09-10-08 12:37 |
3G uitschakelen. | karta | iPhone algemeen | 10 | 22-09-08 14:29 |
Kb2 - T9 werkt niet ?? | widescreen | Unlock [archief] | 3 | 14-04-08 18:48 |
Kb2 package download failed: cannot find host | digyourownhole | iPhone algemeen | 13 | 12-02-08 22:19 |
|
|