sms bericht verzenden aan meerdere personen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) dankjewel. en dan is het dus ook mogelijk om smsjes die ik nu al heb los te verwijderen? (dus dat niet het hele 'gesprek' dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dankjewel. en dan is het dus ook mogelijk om smsjes die ik nu al heb los te verwijderen? (dus dat niet het hele 'gesprek' dat bij de smsjes staat verwijderd word, maar slechts eentje)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
isms, smsd, ilog en Wetool doen dit, sms per sms verwijderen zonder heel de conversatie te wissen.
te installeren via installer.
|
|||
|
|||
Huh, ik kan met mijn 1.1.3 gewoon naar meer mensen smsmen zonder enige applicatie, bij sms gewoon als je zoekt naar mensen in die balk kan je voorletter intikken krijg je naam en dan kan je zo meerdere doen
|
|
||||
|
||||
de apps die ik heb aan gegeven,
bedoel ik dus mee : als het sms AL verstuurd is om naar andere te versturen, "forward message" |
|
|||
|
|||
Om isms te installeren moet ik de source iphone.nonsoft.com/repo toevoegen. dan kan ik isms(snapshot) installeren. isms zelf vind hij niet in de installer rep. Wat is het verschil tussen beide en vooral hoe komt het dat ik lees (op andere fora) dat er zoveel bugs zitten in isms(snapshot) ? Toch niet omdat het made in China is ?
|
||||
|
||||
Hmmm, smsd geïnstalleerd maar programma wil niet opstarten. Krijg wel een wit scherm maar deze sluit direct weer en kom ik weer uit op mijn springboard. Wat doe ik fout?
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
isms weet k wel dat die werkt op 112 op mijne vorige iphone. nog nie geprobeerd op 114. neem dan smsd of wetool he..... |
|
||||
|
||||
Ik kan gewoon met mijn standaard "SMS" een sms versturen naar meerdere personen
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zoals je uit de eerste quote kunt zien, kan dat al heel lang. Maar probeer maar eens een al bestaande sms door te sturen -laat staan naar meerdere mensen- met de standaard sms-applicatie.....
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMSen naar meerdere personen!? | MrJericho | iPhone algemeen | 12 | 03-11-09 08:07 |
FW 3.x, SMS naar >10 personen | avdwerf | iPhone algemeen | 5 | 16-10-09 16:34 |
sms tekst nogmaals verzenden | Lanzarote | Desktop-applicaties | 2 | 29-08-08 15:35 |
Sms aan meerdere mensen tegelijk sturen. | Buitenwesten | Archief | 2 | 05-08-08 12:46 |
sms naar meerdere personen | niels koster | Archief | 3 | 03-02-08 15:59 |
|
|