//

Samsung Galaxy S2 - Iphone killer?

Samsung Galaxy S2 - Iphone killer? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de samsung galaxy S2 wel vergeleken met mijn Iphone 4. Ik vind persoonlijk dat je het niet kan vergelijken met appels en peren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 22-08-11, 12:40
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Ik heb de samsung galaxy S2 wel vergeleken met mijn Iphone 4. Ik vind persoonlijk dat je het niet kan vergelijken met appels en peren qua spec. (vind het bijna identiek qua menu) Het is natuurlijk wel zo. Dat de samsung qua waarde zeer snel daalt en de Iphone 4 meer zijn waarde vasthoudt. Dat komt omdat Apple niet elke (voorbeeld) 3 maanden een model gsm uitbrengt. En ben wel benieuwd hoelang de degelijkheid etc in verloop van tijd is. Over de Iphone 4 heb ik (tot nu toe 1 jaar in bezit) totaal geen klachten. (persoonlijk nooit vastlopers etc gehad)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 22-08-11, 12:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve Bekijk bericht
Ik ben het totaal niet met jou eens, je kunt niet iets vergelijken met wat er niet is:confuser: Het vergelijk is weldegelijk juist, op dit moment moet je gewoon toegeven dat samsung voorloopt op apple! Het is nog maar de vraag of de iPhone 5 een betere spec geeft, speculeren heeft hier totaal geen zin. Op dit moment is dit apple zijn enige en meest recente telefoon zo ook bij samsung.

Ik ben zelf een zeer apple fan, en zoals je kunt lezen vele met mij, maar waren altijd in de verdediging:confuser: Apple is een top product,fijn om mee te werken etc... maar op dit moment lopen ze achter met de iphone 4.
Binnenkort komt de nieuwe iphone uit= 2011. samsung s2 ook 2011, jij gaat een toestel van midden 2010 gaan vergelijken,rofflll. Samsung brengt ook meer toestellen uit ieder jaar, ze verkopen er mss daardoor meer maar ze moeten ook veel investeren in al die verschillende toestellen.
Aangezien samsung meer toestellen uit brengen is het niet abnormaal ze wat sneller progressie maken nu maar je moet geen toestel van 2010 gaan vergelijken met eentje van 2011.

En ik zie het niet meteen zitten om te gaan overschakelen naar android, ik heb een android tablet gehad, dienen market stoort mij enorm bij android, belange zoveel nie te vinden als bij apple en belange zo mooi en overzichtlijk niet als bij apple.
En als je zoals mij al meer dan 1000 apps hebt ipad en iphone samen, daar heb je een fortuin al aan uitgegeven, dan stap je niet zomaar over naar ee ander waar je vele zelfde apps nogmaals eens moet gaan betalen,pf.
  #43  
Oud 04-09-11, 11:54
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb ondertussen eens de samsung gekocht hier, heel wat mogelijkheden zo te zien, leuk en tof toestelleke, surfen gaat uiteraard snel en je ziet ook de volledige pagina van oa iphoneclub wat wel leuk is, is op vele opzichten beter dan de iphone 4 maar ik verkies nog steeds de 2-3 belangrijkste zaken; de apple store en het gebruiksgemak en eenvoudigheid van de iphone..

Pas op; android is niet zo moeilijk natuurlijk, na enkele weken testen en prusten loopt dat wel beter enzo maar toch zal ik in deze nooit volledig mijnen draai in vinden ondanks heel wat leuke extra's en voordelen.
De batterij bij de iphone 4 lijkt me toch ook beter dan bij de galaxy s2.

Ik denk de meeste iphone gebruikers die naar android gaan toch terug naar de iphone zullen gaan ;p.
Laat de nieuwe iphone maar snel komen.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 04-09-11 om 12:25.
  #44  
Oud 04-09-11, 12:32
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ik heb ook effe een galaxy s2 gekocht, maar na een paar dagen terug verkocht.

Redenen: het gebruiksgemak van de iPhone is inderdaad net iets hoger. Bovendien heb je niets aan een scherm van 4,3 inch (galaxy s2), als de resolutie ervan lager is dan een 3,5 inch scherm (iPhone 4). Het scherm van de iPhone 4 scoort beter.
  #45  
Oud 04-09-11, 13:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Ik heb ook effe een galaxy s2 gekocht, maar na een paar dagen terug verkocht.

Redenen: het gebruiksgemak van de iPhone is inderdaad net iets hoger. Bovendien heb je niets aan een scherm van 4,3 inch (galaxy s2), als de resolutie ervan lager is dan een 3,5 inch scherm (iPhone 4). Het scherm van de iPhone 4 scoort beter.
Groter scherm zorgt er bij de galaxy wel voor dat je de volledige pagina meteen te zien krijgt van oa iphoneclub, vind ik wel top.

Voor hoeveel heb jij je galaxy dan verkocht en waar? Je mag altijd pm sturen.
Want tja, dat toestel is nu 1dag oud maar .
Is uiteraard in uitstekende staat, heb er paar uurkes mee getest meer niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 of Samsung Galaxy S Yannickjee. Koopinformatie Nederland 18 10-03-11 20:40
iphone 4 t.o. samsung galaxy dancingprinzess iPhone algemeen 19 01-01-11 20:15
Samsung M8800 Pixon, Iphone killer? -NRG- iPhone algemeen 1 06-10-08 18:14
Nieuwe Samsung.. Iphone Killer? Bertje iPhone algemeen 8 04-04-08 22:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:38.