//

Internet Iphone 4

Internet Iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zins kort heb ik problemen met het 3G internet bij mij thuis. Er staat dat ik een 3G verbinding heb maar toch laden de applicatie's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-03-11, 11:22
Doublesnake Doublesnake is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard Internet Iphone 4

Zins kort heb ik problemen met het 3G internet bij mij thuis.
Er staat dat ik een 3G verbinding heb maar toch laden de applicatie's niet.
Als ik even wacht krijg ik een melding dat het internet offline blijkt te zijn.

Ik heb geprobeerd om alle instelling te resetten wat niks opleverde en als ik de applicatie's uitschakel (door middel van multi-tasking) laad de applicatie 1x en begint het probleem opnieuw.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-03-11, 15:15
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik vind dat bizar want zonder internetverbinding moet je applicatie toch gewoon opstarten? Vele applicaties werken niet eens met een dataverbiding toch?

Als je een nieuwe iphone koopt en je zet deze meteen aan en klikt dan meteen op een icoon die er vast instaat dan werkt deze toch meteen, deze start toch meteen op?

Uw internetverbiding zou daar toch niks mee mogen maken hebben?

Ik veronderstel je ook niet kan surfen?
Staan bij instellingen nog alles ingesteld?
  #3  
Oud 22-03-11, 15:42
Doublesnake Doublesnake is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Sorry ik was niet duidelijk genoeg, ik doelde meer op applicatie's die internet gebruiken zoals Twitter en NU. Zoals u al zij, kan ik ook niet internetten.

Het opnieuw instelling / resetten van de instellingen leverde verder ook niks op, ook het uitschakelen van de telefoon gaf geen verbetering.

In middels weet ik de oorzaak van het probleem, het ligt namelijk aan een netwerk mast (dat werd mij vertelt in een T-Mobile winkel)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet werkt niet (internet plus) T-mobile Marleybob Odido (T-Mobile) 6 28-03-11 14:42
intellingen van internet uit, maar toch internet rekening... -tim- iPhone algemeen 20 26-09-10 11:12
Openbaar internet, geen toegang tot internet? Mypod iPhone algemeen 1 17-09-10 13:01
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 16-09-10 23:25
internet zonder internet abbonoment thio95 Wi-Fi 6 07-10-09 19:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:18.