Autocorrectie poll discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe zet ik autocorrectie uit op iPad en iPhone? Ik vind het namelijk helemaal niet helpen. Vooral om dat ik soms in het Eingels of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Heb je de autocorrectie sinds iOS 4.2 aan of uit staan? |
|||
Aan | 80 | 47,06% | |
Uit | 84 | 49,41% | |
Wat is autocorrectie? | 6 | 3,53% | |
Aantal stemmers: 170. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Hoe zet ik autocorrectie uit op iPad en iPhone?
Ik vind het namelijk helemaal niet helpen. Vooral om dat ik soms in het Eingels of in het Frans berichten wil versturen. Bedankt voor de Hulp. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Instellingen, algemeen, toetsenbord.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
THE is wss een merk ofso wat je zo schrijft. Maar bij mij staat ie aan. Helpt me vaker dan tegenwerken.
|
||||
|
||||
Ik dacht ook dat THE een merk is, maar googlen naar afkortingen levert niks op. Ik gok op een levenslange Apple bug. Ik hoop alleen dat auto-correctie vanaf 5.1 of zo net als op OS X Lion gaat werken (automatische taalherkenning i.p.v. per toetsenbord wat gigantisch irritant is) en ik hoop dat een paar anderstalige woorden in 1 zin voortaan geskipt worden, dat is mijn hoofdirritatie op de autocorrectie van OS X Lion..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Autocorrectie | Rivinn | iPhone algemeen | 0 | 15-03-11 10:58 |
Irritante autocorrectie | komkomkomer | Archief | 6 | 28-07-09 11:12 |
Autocorrectie Iphone 3g? | Srcane | Archief | 1 | 12-08-08 13:29 |
T9 autocorrectie Nederlands | broajer | Archief | 1 | 15-02-08 14:46 |
|
|