Te lang aan de stekker, iPhone ontlaadt zichzelf discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Werkt dat ook met Battery Doctor? De apps die ik heb zijn: - Facebook - iMovie (kan er evt. af) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb Battery Info Lite staan op m'n iPhone, welke gegevens willen jullie weten?
Temperature: 31,20C Currectcapacity: 663mAh MaxCapacity: 1459mAh DesignCapacity: 1420mAh Battery Charge: 45,37% CycleCount: 8 Voltage: 3791mV BootVoltage: 3932mV |
|
|||
|
|||
Is het normaal dat de max. capacity naar beneden gehaald wordt?
Temperature: 30,50C Currectcapacity: 1442mAh MaxCapacity: 1442mAh DesignCapacity: 1420mAh Battery Charge: 100,00% CycleCount: 9 Voltage: 4192mV BootVoltage: 3738mV |
|
||||
|
||||
Is je probleem nu opgelost? Zo ja hoe?
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde als Kevin. iPhone voor een nachtje aan de oplader en dan is de waarde vaak 100% maar ook net zo vaak 99% of 95%. Langer aan de oplader laten hangen duwt het percentage dan niet naar 100%.
Ook opladen als de iPhone uit staat helpt niet. De ene keer 100%, de andere keer weer niet. Raar ding... |
|
||||
|
||||
ff een gek idee, als je iphone vol is, stopt ie met laden, dus de lader zi er wel aan maar de iphone word niet meer bijgeladen, vervolgens draaien er wel apps e.d. op de achtergrond die de batterij zoals normaal weer langzaam leeg laten lopen?
of blijft de lader doorladen? als mijn theorie klopt heb je gewoon een zwakke batterij. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor het meedenken simlockvrij. In mijn geval klopt je theorie niet want de telefoon staat uit en dus draaien er geen apps die de batterij gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En dan is er nog de theorie van zeilfontlading waar elke accu last van heeft, een Lithium-Polymer accu welswaar minder, maar toch. |
|
|||
|
|||
Maar dan zouden er toch veel meer mensen last van moeten hebben? Als ik de zoekfunctie van dit forum gebruik dan lees ik zeer veel vragen/opmerkingen over de accu (duur) maar ik zie niet veel mensen met het 99% laadverhaal.
Het is voor mij geen halszaak maar raar is het wel. |
|
||||
|
||||
Als ik mijn iPhone UIT oplaad (dat doe ik meestal, 's nachts), is 'ie ook nooit 100% de volgende ochtend, nadat ik hem aangezet heb. Die laatste procentjes laadt ie pas daarna als de iPhone aan staat. Hierop volgt het stekker icoontje en kan ik zelfs batterij intensieve spelletjes doen, zonder dat het stekker icoontje veranderd in het bliksemflitsje en het percentage blijft 100%.
In de auto word m'n iPhone ook altijd bijgeladen, en kruipt uiteindelijk ook gewoon door tot de 100% als de rit lang genoeg duurt. De keren dat dit NIET gebeurde, was bij m'n wijlen iPhone 3G, die in een auto zonder airco en hard werkend in de zon hing (navigatie). Die laadde vaak niet meer bij op een gegeven moment (vanwege de hitte). Het percentage liep langzaam naar beneden, zelfs. |
|
|||
|
|||
Ik weet niet hoe het allemaal precies werkt, ik heb me niet verdiept in de theorie van een batterij maar het kan best zijn dat als de batterij te vol is hij gaat ontladen om van het teveel aan stroom af te komen zodat ze batterij niet de vol raak.
Nogmaals dit is wat ik denk, geen idee of dit klopt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij ontlaadt (zeer) snel in volledige ruststand..... | Dusty9 | iPad algemeen | 10 | 24-06-11 11:59 |
iphone 3g blijft op stekker itunes staan | raytje18 | iTunes | 16 | 31-01-11 20:21 |
Home button werkt niet meer! en battery is leeg maar geeft een stekker en bliksem aan | ryansch | iPhone algemeen | 2 | 07-09-10 01:08 |
Wi-Fi aan en uit uit zichzelf?? | tikospike | Overige providers Nederland | 5 | 29-01-09 14:06 |
Nu help nodig! iPhone rood beeld + stekker. | Dazzle | Archief | 1 | 02-08-08 00:51 |
|
|