Email geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, Al een tijdje krijg ik op mijn iphone 4 een geluidsmelding, soms zelfs meerdere keren per dag, dat er een email is aangekomen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email geluid
Beste forummers,
Al een tijdje krijg ik op mijn iphone 4 een geluidsmelding, soms zelfs meerdere keren per dag, dat er een email is aangekomen. Echter wanneer ik naar mijn mails ga of mijn toestel uit de lockscreen haal zie ik geen één email. Ik heb naast mobileme(zoekmijiphone) 3 andere email account ingesteld, wat tot nu toe geen problemen opleverde. Waar kan dit aan liggen? Hoe kan ik het oplossen? Met vriendelijke groet, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
waarschijnlijk is het dan terug te vinden in je spambox. Mail komt binnen, geeft geluid en dan pas gaan de spamregels werken en wordt hij meteen naar je spammap geplaatst.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Email notificatie geluid | Krieker | iPhone algemeen | 8 | 29-02-12 13:56 |
App voor sms en email notificatie GELUID instellen voor de nacht | GVT | iPhone Apps | 1 | 04-11-10 09:57 |
Geluid van nieuwe email | henbor | Ringtones en Wallpapers | 55 | 26-08-10 11:27 |
Tool om een specifiekie email account geluid aan te passen | greenbeauty | Jailbreak apps en thema's | 1 | 19-03-10 15:17 |
|
|