Het OS 4.0 Beta verzameltopic discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Iedereen is die beta aan het downloaden, gaat lekker traag.......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iedereen is die beta aan het downloaden, gaat lekker traag....
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
- 1. Camera werkt weer (video&foto) + fotos/videos slaat hij terug op 2. Veel stabieler dan b2 3. Hij telt de sms-karakters correct 4. Het toetsenbord reageert terug goed, zoals normaal 5. Het achtergrond scherm is terug normaal (ben niet zeker of ze bedoelen zoals in de eerste beta ofzo) 6. Screenshots werken weer 7. Multitasking ziet er iets beter uit 8. Ingezoomde fotos worden nog altijd niet opgeslagen. 9. Rotatie lock 10. Ipod controls in taskmanager (via ispazio) Laatst gewijzigd door Belgicanofl; 04-05-10 om 22:11. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
*Exchange account toevoegen is iets anders. Melding van certificaat accepteren is anders.
* instellingen, algemeen, beperkingen. Je kunt nu beperkingen instellen voor leeftijd/films/muziek etc. *Landinstellingen. Notitie voor agenda is anders, keuze uit Gregoriaans, japans, boeddhistisch, republiek china. *Achtergrond. Nog steeds geen achtergrond op de homescreen. (3G) Deze beta voelt iig minder buggy aan. Tot nu toe geen problemen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik installeer hem nu ook. Ben benieuwd of het probleem met tussentijd opladen en afsluiten is opgelost
|
|
|||
|
|||
Helaas werkt het niet op Windows
|
|||
|
|||
Beta 3 is door Apple teruggetrokken, aldus de frontpage. Ben benieuwd wat er aan de hand is.
|
|
||||
|
||||
Hoe zit het nou precies met die oriëntatie lock?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hmmm, iphone_dev via Twitter:
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik draai nu nog beta2 welke me eigenlijk niet zo bevalt maar hoe zit het nou met beta3. Kan die alleen kwaad icm de sdk of zitten er nog andere foutjes in die kwaad kunnen voor de iPhone zelf?
Ik had hem namelijk al gedownload voor dat hij werd terug getrokken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Alles werkt "weer" en beter, snappier, zelfs de icoontjes zien er gelikter uit, of komt dit door mijn ethousiastme Gewoon updaten dus, ook die taskmanager met iPod besturing en de rotation lock zijn een aangename aanvulling Groetjes, Peter
|
|||
|
|||
@hierboven.
Ja hoor veel positieve verhalen. Maar las ergens dat het kwaad zou kunnen voor de iPhone zelf (wazig verhaal) |
Labels |
ios4 iphone 3gs |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic | croiman | iPhone algemeen | 1007 | 11-10-23 13:04 |
Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen | spysical | iPhone algemeen | 106 | 17-02-11 10:41 |
iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic | he1 | iPad algemeen | 359 | 27-08-10 17:51 |
iPhone 4 doet het niet meer na update naar iOS 4.1 beta 2 | edgarf28 | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 12:08 |
FW 4 beta 1 updaten naar beta 3 | caryntjen | iTunes | 2 | 05-05-10 14:22 |
|
|