iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals ik gelezen heb lijkt het er wel op . Ben benieuwd. (linkje werkt alleen niet, je moet ff alles na .nl er af halen)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zoals ik gelezen heb lijkt het er wel op . Ben benieuwd.
(linkje werkt alleen niet, je moet ff alles na .nl er af halen) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb op 13 juli een iPhone 3G besteld bij iphonehelpdesk.nl op aanraden van mijn oom. Hij heeft daar zijn 1st gen iPhone toen gekocht en was goed te spreken over de service. Helaas loopt het met de levering van de 3G toestellen even wat anders! Zoals inmiddels bekend. Op zoek naar lotgenoten kwam ik uit op dit draadje. Daarom hier even wat vraagjes.
Zijn er al mensen die al iets per post hebben mogen ontvangen van IPH? Zo ja, ging dit gepaard met een track n trace nummer? Wanneer was jullie laatste contact met IPH en wat werd er toen beloofd? Zijn er al mensen die hun geld hebben terug gekregen? Via CC of iDeal besteld? Ach zo kan ik nog wel een hele lijst vragen maken. Ben in alle staten! Ik heb zojuist via info@mrzmedia.nl (ander e-mailadres van Rob van Z., IPH) contact proberen te zoeken. Morgen probeer ik dit opnieuw. Ook telefonisch. Wil weten waar mijn geld of iPhone blijft. Gr dmxtreme |
|
|||
|
|||
Hahah nee dat is hem ook niet. Hij heeft geen grijs haar, hij is een jaar of 30 zei ik toch . Je kan mij echt wegvegen achter de computer
|
|
|||
|
|||
mannen van 46 kunnen ook 30 lijken??
hoezo wegvegen? geniet van je nachtrust, komt alles vast wel goed
|
||||
|
||||
kunnen de heren/dames mod niet het ipadres vrij geven ( via pm ofzo ) van de 2 personen die hem wel hebben gehad. ( ja was ooit zelf mod en weet dat kunnen jullie zien. )dan kan iig het ipadres met die van de emails van ihd gecheckt worden of het niet dezelfde mensen waren
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mischien is dit ook wel wat..
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is dit op hyves italie.
http://mrzmedia.hyves.it/ |
|
|||
|
|||
Ik denk dat we die Ronnie maar eens moeten aanspreken lijkt jullie niet?
|
|
|||
|
|||
Ja weet jij waar hij is
|
|
|||
|
|||
http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=13663.0
Misschien is het handig als we met alle gedupeerde op 1 forum gaan zitten? Groetjes, Shanna |
|
|||
|
|||
Citaat:
hey, ben jij degene die op de hyves van die vriend staat (ronny) en heb jij nog een reaktie erop gehad? |
|
|||
|
|||
Ja dat ben ik ja!
Ja reactie gehad... Was een ex collega en volgens hem gingen de oude iphones goed met uitleveringen maar met de nieuwe was een probleem mee. (ook in de maling genomen?? en nu zoveel op zijn bank dat hij dacht dag dag...?!?!) Maar hij kan hem ook niet meer bereiken en is bang dat hij naar Brasilie is want dat was zijn droom Niet echt positief nieuws dus... Via hyves voetbaltalent kom je weer op een site met 2 andere van zanten.. misschien kunnen we daar nog wat mee?!? 1 forum gaan? Blijf overal kijken hahahaha |
|
|||
|
|||
Had vandaag wederom contact met VISA. Betalingen naar IPH met VISA zijn verzekerd.
Visa is inmiddels een juridisch onderzoek gestart naar IPH naar aanleiding van verschillende claims. |
|
|||
|
|||
Betaald via Ideal
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn betaling via iDEAL gewoon terug gekregen, order gecanceld namelijk.
|
|
|||
|
|||
wandelen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja ik heb namelijk ook via iDeal betaald..
|
|
|||
|
|||
Mods, zouden jullie zijn IP-adres kunnen pb-en naar iemand of kunnen publiceren? Op het andere forum kan iemand ons helpen naar aanleiding van een IP-adres namelijk. Alle kleine beetjes helpen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Offline kopie website op iPad | evhelden | iPad algemeen | 3 | 03-01-11 22:35 |
|
|