iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lindsayayo Met de app 'leveringen' kun je zo linken met je apple bestelling. Nee, we moeten wachten tot de Store terug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Beetje laat misschien
w250540058 Iphone 5 black 16 gb besteld op 28/09 |
|
|||
|
|||
Ik hoop toch echt dat vanavond de Nederlandse apple store aan de beurt is
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tim cook heeft het vanavond veel te druk met die presentatie hoor. Verwacht maar geen updates
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Die heeft honderden mensen in de Benelux in dienst om onze iPhone's op tijd te versturen. Tot zover nog niemand die in NL een verzendbevestiging heeft ontvangen. |
|
|||
|
|||
Ik zie iets raar op mijn cc rekening.
Toen ik had besteld werd het bedrag gereserveerd,nu daar straks eens gekeken en zie ik dat ik dit bedrag terug ter beschikking heb om zo gezegd uit te geven. Raar of normaal aangezien als apple vandaag nog eventueel verstuurd dat ze het geld kunnen afschrijven! Betreft BE apple store en staat nog als voorbereiden voor verzending. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat ik niet snap is dat ik de bestelling ook met CC heb gedaan
En iedereen heeft het hier over dat ze dat weer kunnen vinden Maar als ik inlog op mijn CC gegevens staat er geen helemaal niks over de aankoop niet gereserveerd ook niet afgescreven |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij het zelfde. |
|
|||
|
|||
Website is weer online, helaas geen status update voor mij:
Besteld 28/9 08.15 16 GB zwart CC NL site |
|
|||
|
|||
OK, Mister Apple.
De keynotes zijn voorbij, mag nu de apple-site weer in de lucht?? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bij mij is het "gereserveerde" bedrag ook verdwenen uit mijn CC overzicht. Ik heb opeens 659 euro meer ruimte om te besteden.
en mijn 16gb zwart NL order staat nog steeds op verwerken |
|
|||
|
|||
Preparing for shipment.
Apple Store B 28/09 om 10 uur 32 GB zwart |
|
|||
|
|||
Echt wel
|
|
|||
|
|||
Waar kan je nu je status zien dan? X
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vond de Ipad Mini wel erg mooi. Dit weekend maar kijken of hij al in de London Apple Store ligt
BAck ontopic. Waar blijft mijn status ? |
|
|||
|
|||
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|