iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mlusthof Dat kan wel tot een uur na afloop van het special event duren. Voorlopig zal het dus even rustig blijven. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb niks meer te doen....
En nu?? Nu moet ik toch echt gaan werken ofzo??? :-P |
|
|||
|
|||
Het valt me trouwens wel op dat sommige Vlaamse vrienden die later besteld hebben, eerder een "Verzending wordt voorbereid" hebben gekregen dan mensen die eerder hebben besteld. Geen idee of er een patroon in zit, maar vooralsnog gaat dat alleen om zwart 16 GB en wit 32 GB.
|
|||
|
|||
offtopic: maar wel om straks even wat tijd door te komen. Er is een livestream van apple event. iig via appletv en hoogstwaarschijnlijk ook via ipad/iphone. heb 2 linkjes
http://qthttp.apple.com.edgesuite.ne...irect_mvp.m3u8 Apple Special Event - September 2012 bron: iPad mini event live stream available on Apple TV | BGR edit: oud nieuws blijkbaar. hehe op iculture is er al een heel newsitem over geschreven enkele uren geleden. |
|
|||
|
|||
Hoor net dat er echt geen logica in zit !!
Mensen besteld 28 sept 16:00 staan klaar voor verzending , mensen besteld 28 sept 2 uur nog niet ! Beetje vreemd |
|
|||
|
|||
Uit Nederland??
Op 28 sept 06:00 besteld en vanaf morgen word ie mogelijk verzonden bij mij... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Verzonden !!!!
16GB Black besteld op 28-09 om 08:45 Online Store Belgie Ik heb een mailtje ontvangen maar kan niet traceren omdat de site down is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Goede hoop dat ze deze week wel verzonden worden, aangezien de berichten van andere europese landen waar ze al klaar voor verzending zijn!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nu maar hopen dat iedereen die besteld heeft in de NL store hem heeft voor het weekend
|
|||
|
|||
Dat zou erg mooi zijn!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPhone 5 besteld
net volgend sms'je van Apple Store gekregen:
"goed nieuws, de artikelen van order W2253XXXX zijn verzonden en komen aan op 24/10/2012. Voor meer informatie ......" het gaat dus over iPhone5 bestelling op 28/10, Apple store BE, een witte 32GB... |
|
|||
|
|||
Juist mail gehad, iPhone verzonden, zou morgen geleverd worden ... raar.
|
|
|||
|
|||
Mijn "contactpersoon" bij Apple NL heeft me verteld dat alles volgens planning verloopt, de outroll van de iphones loopt dus volgens hun schema (geen vertraging). Status wijzigingen zullen vanaf vanavond veranderen. In de loop van morgenochtend zullen de meeste statuswijzigingen doorgevoerd zijn en zullen de eerste iphones daadwerkelijk verzonden worden. Dat zou betekenen dat vanaf donderdagmiddag de eerste deurbellen gaan rinkelen.
P.S. Enkele lucky bastards krijgen deze middag al een aanpassing van status, maar dat is toch niet meer te zien, aangezien de site ff plat is gelegd. |
|
|||
|
|||
Hopelijk zal het niet achter de schermen van de apple store rustig blijven.
Maar kunnen ze extra stevig doorwerken nu er geen nieuwe bestellingen binnenkomen. En ik hoop dat mlusthof na het special event veel werk zal hebben om zijn tabel in het groen te kleuren! |
|
||||
|
||||
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|