iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Geleverd 13:40 woubrugge!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geleverd 13:40 woubrugge!!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn order word per direct geanulleerd en ik ga mijn geld terug eisen. apple kan de tering krijgen, voor een product met zo'n quality control ga ik dus nog geen 150 euro neer tellen. |
|
|||
|
|||
Lijkt me echt een mooi moment Hem uitpakken
|
|
|||
|
|||
Nee, hier ook nog niks gehoord groep 25-31 oktober.
Het mag van mij nou wel opschieten hoor!! @dBounze zou je me vanavond willen laten weten, wat het telefoontje opleverde? |
|
|||
|
|||
Ik snap het, als mij dat overkomt doe ik hetzelfde. Ik koop dan gewoon een andere mobiel.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
UPS waar blijf je iemand ergens in Breda al een busje gezien ahahah
|
|
|||
|
|||
Ik laat jullie het allemaal wel weten. Ik hoop dat ze mij kunnen uitleggen wanneer ik hem zou krijgen. Heb zaterdagavond die statusupdate gehad, nu zie ik er geen beweging meer in.
|
|
|||
|
|||
Ik baal er ook van, zie niks gebeuren pfff...laatste keer geweest echt! Nooit meer! Tis verdomme maar een telefoon, schiet op met dat ding!!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik moet nog a 3 weken wachten heb hem op 12 oktobe beteld
|
|
|||
|
|||
ik heb ook zaterdagavond die status update gehad ik ben bang dat die van ons pas woensdag geleverd gaat worden als we tenminste geluk hebben
|
|
|||
|
|||
Zojuist ontvangen in Breda en nu open maken haha
|
|
|||
|
|||
het wachten is voorbij.
hij is zojuist binnengekomen nu druk bezig met backup terug zetten en apps installeren |
|
|||
|
|||
Ik heb het net ontvangen echt een mooi toestel
|
|
|||
|
|||
25-31 okt groep word morgen verzonden en dus de 31 geleverd als het allemaal soepel loopt.
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb hem, na weken wachten, eindelijk in ontvangst mogen nemen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lusthof streep mij maar van de lijst, mijn vriending appte mij net dat hij is geleverd door UPS. Kan vanavond pas checken of ie onbeschadigd is
Woon in omgeving Noordwijk mochten mensen daar in de buurt aan het wachten zijn. |
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|