iPhone 5 besteld UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag dat hier nog geen topic over was. Ik las op de hoofdpagina van Iphoneclub dat er mensen bericht hebben gehad dat er al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 5 besteld UK
Ik zag dat hier nog geen topic over was.
Ik las op de hoofdpagina van Iphoneclub dat er mensen bericht hebben gehad dat er al iphones zijn verstuurd? Nu heb ik zelf ook 2 iphones besteld in UK en deze worden 21/9 bezorgd bij borderlinx. Nu vroeg ik mij af of er mensen van het forum al bericht hebben gehad? Ik denk namelijk dat de eerste partij in UK al gewoon in de UK is of moeten deze, zoals in het bericht staat, uit China komen?? Ben benieuwd of BL ze vrijdag al in de suite heeft en of hij dan gelijk verstuurd kan worden. Dan zal hij er dinsdag zijn denk ik, hoop ik... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zo zal het idd wel gaan ja
Jammer dat DHL niet bezorgd op maandag Gasten hebben gewoon 3 dagen weekend |
|
|||
|
|||
Heb de iphone 4 en 4s allebei in de UK besteld, de 4 kwam toen uit China en de 4s direct uit de UK. Maar als je nog steeds geen verzendbevestiging hebt, zullen ze niet uit China komen, dat duurde toen ruim een week.
Overigens als ie bij borderlinx verstuurd is, was hij bij mij beide keren de volgende werkdag al in NL |
|
||||
|
||||
Maandag is geen bezorgdag
|
|
|||
|
|||
ik maakte me daar ook al 'zorgen' om inderdaad maar zoals ik het hier lees ligt deze gewoon netjes in UK te wachten om naar mijn suite/hub van Borderlinx te gaan: dat geeft de burger moed!
|
|
||||
|
||||
Word nog leuk als wij vrijdag de hele dag in duitsland zitten en we ook kans hebben dat de Iphone in onze suite geplaatst word. Ga maar even een databundel voor buitenland aanvragen zodat ik ook het forum en apple.nl in de gaten kan houden.
Erg benieuwd hoelang het duurt voordat de pre-orders daar op 2-3 weken staan. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Lijkt me sterk 1 bl verzendt niks in het weekend
2 DHL bezorgt niet op maandag |
|
|||
|
|||
borderlinx bezorgen
express versturen is ook op maandag leveren...
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 5 (laten bezorgen bij een kennis) heeft inmiddels de status "verzonden". Volgens de de verzendorder is hij de 15e trouwens al verzonden.
Maar goed, bij de bestellingen gedaan via de online store staat dus waarschijnlijk bij de meesten "verzonden". Nog geen mail gehad van Apple overigens. |
|
|||
|
|||
bij mij precies hetzelfde...
|
|
||||
|
||||
Bij mij ook
En heb ook de mail van apple gehad Zou toch mooie stunt zijn als ik morgen ineens mail van BL ontvang dat er pakketje in mijn suite staat |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
iphones zijn inmiddels, zoals verwacht, bij BL binnnn .. betaald..en staan klaar om verstuurd te worden! Dinsdag denk ik, maar hopelijk een verdwaalde DHL man op maandag
|
|
|||
|
|||
Is de iPhone 5 uit de UK hetzelfde toestel dat in NLD zal worden verkocht?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat is borderlinx? |
|
||||
|
||||
das een bedrijfje wat pakketjes doorstuurd naar buitenland.
Apple uk bezorgd niet in nederland dus je laat je iphones daar op een virtueel adres bezorgen en zij sturen hem hem voor een vergoeding door erg handig! |
|
|||
|
|||
kleine jan,
is de jouwe al verwerkt? gisteren optijd geleverd, snel mailtje van brlx en direct betaald maar daarna erg stil?? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
uiteraard...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S vraag (besteld) | Hoolz | Koopinformatie Nederland | 0 | 09-12-11 22:42 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
iPhone 4 in Lommel besteld | ugene | Koopinformatie België | 128 | 28-08-10 21:15 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
Iphone besteld,abo? | JV99 | Odido (T-Mobile) | 0 | 29-06-09 12:31 |
|
|