iPhone 5 besteld UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) juist...nou nog die nanokaart......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
juist...nou nog die nanokaart...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
hoelang was de levertijd nu?
nu in apple store in UK, staat 3-4 weken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
borderlinx heeft nog wel paar dagen nodig.. ik denk dat de eerste iphones op apple.nl a.s vrijdag ook direct verzonden worden.... en als die op zijn hanteren ze denk ik zelfde levertijden als UK en DE |
|
||||
|
||||
Citaat:
ps, heb me net ook een adresje aangemaakt. |
|
||||
|
||||
van apple naar BL was 1 dag.. donderdag verstuurt..
maar heeft niet zo veel nut nu, kanje beter gewoon tot vrijdag wachten hier in NL online hoe dat uit gaat pakken. |
|
||||
|
||||
das nog lang hoor.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
als je pakketje bij BL binnenkomt en ze shippen hem gelijk zelfde dag, dan heb je hem al volgende werkdag
pest was nu dat die op vrijdag daar aankwam en ze hem niet verzonden zelfde dag eigenlijk komt het nu op zelfde neer aangezien DHL niet bezorgd op maandag |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe gaat het verder bij Borderlinx, is hij dezelfde dag nog beschikbaar? Of is het net zoals andere jaren dat dat wel een paar dagen kan duren? |
|
||||
|
||||
meestal zelfde dag, als je pech hebt dag erna
maar zeker niet langer ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2012 om 10:04 ---------- die van mij zijn onderweg met de chauffeur boys |
|
||||
|
||||
Citaat:
spannend
|
||||
|
||||
van mij zijn in amsterdam maar er is nog geen chauffeur toegewezen.. ze komen met de speciale limo denk ik!
|
|
||||
|
||||
Kijk eens Jantje, daar gaat die
Zag hem wel net stoppen bij Macdonalds, die ging natuurlijk zijn gratis hamburgertje ophalen |
|
|||
|
|||
De mijne is vandaag afgeleverd bij Borderlinx, nu afwachten wanneer hij in de suite komt!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2012 om 22:03 ---------- Begrijp het nog niet goed, Je verzendadvies is dat van borderlinx, Mag je dan je.naam daar invullen? Waar geef je dan die DHL-code in? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
die van mij zijn vandaag netjes bezorgd
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S vraag (besteld) | Hoolz | Koopinformatie Nederland | 0 | 09-12-11 22:42 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
iPhone 4 in Lommel besteld | ugene | Koopinformatie België | 128 | 28-08-10 21:15 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
Iphone besteld,abo? | JV99 | Odido (T-Mobile) | 0 | 29-06-09 12:31 |
|
|