iPhone 5 besteld UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 waar wil je adres invullen...?? als je via UK iets besteld of USA, dan is het kwestie van xact overnemen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Het is ingevuld geraakt. Nu hopen dat alles ok is. )
Laatst gewijzigd door Sniper78; 26-09-12 om 01:10. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
vanuit USa, vul je bij Address de 2 regels adressen in op de website van de verkoper.. hetzelfde geldt voor de UK website, vul je de 3 regels in.... nix moeilijk aan
|
||||
|
||||
Wat als de bestelling door apple geweigerd wordt?
Betaling ook geannuleerd ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
komt goed joh...... elke bestelling en betaling dat per creditcard gaat en later door enige reden word geannulleerd, word het geld terug gestort op de creditcard.... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: iPhone is inmiddels in de suite bij Borderlinx, bijna precies een dag nadat hij geleverd was, heb em gelijk laten versturen Laatst gewijzigd door avdwerf; 26-09-12 om 17:04. |
|
||||
|
||||
Had vandaag een mail van eurofinance an Apple gekregen, bevestiging van credietkaart.
Alles doorgegeven. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb een code voor BL.....pm me voor details
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bij mij nog steeds 'processing items'
Wat nu doen, Annuleren en bij Apple be bestellen? Of nog wa wachten? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
"processing" items bij BL is gewoon dat het nog niet verzonden is.
bij mij was het vrijdag in me suite, gelijk betaald en maandag verzonden.. natuurlijk moet je hem niet annuleren! je hebt hem al betaald! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dag allen,
Ik heb ook via Bl besteld , alleen nou is de ene Iphone in orde en de andere schijnt simlockvrij te zijn.. Terwijl er bij het bestellen simlockvrij stond.. Iemand eerder dit probleem gehad? De foutmelding die ik krijg is :"Alleen compatibele sim kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de Iphone te activeren. Plaats alstublieft de sim kaart die bij uw Iphone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende sim kaart. Gebeld met klantenservice NL zij geven aan dat ik terug naar de uk moet! Dit lijkt mij niet toch?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S vraag (besteld) | Hoolz | Koopinformatie Nederland | 0 | 09-12-11 22:42 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
iPhone 4 in Lommel besteld | ugene | Koopinformatie België | 128 | 28-08-10 21:15 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
Iphone besteld,abo? | JV99 | Odido (T-Mobile) | 0 | 29-06-09 12:31 |
|
|