iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Arminiatuur 25-31 okt groep word morgen verzonden en dus de 31 geleverd als het allemaal soepel loopt. hoe weet jij dat?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 oktober 2012 om 14:41 ---------- Kijk, da's mooi. Hierdoor krijgt één persoon zijn/haar iPhone wellicht weer 1 dag sneller. |
|
|||
|
|||
Geleverd in Oss
|
|
|||
|
|||
Hij is binnen !
|
|
|||
|
|||
YESS binnen!!! Wat istie vet En helemaal gaaf dus geen beschadigingen.
Ik mag nu ook van de lijst, Michel super dat je het hebt bijgehouden en fijn dat we het wachten met elkaar hebben kunnen delen! Ik hoop voor alle wachtenden dat jullie het pakketje ook snel in ontvangst mogen nemen!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog steeds geen UPS busje gezien hier in Dordrecht, normaal gesproken waren ze er al lang geweest. Het begint nu te knijpen bij mij.
|
|
|||
|
|||
Als jij een iPhone 5 geleverd wil krijgen met een kras die zo diep is dat je hem door de beschermfolie heen kunt voelen over de gehele lengte van het scherm, dan wellicht wel..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zaterdag is de status veranderd, zondag en maandag om de pakketdienst in te schakelen, dinsdag levering. |
|
|||
|
|||
Mijne is ook binnen. al anderhalf tot 2 uur denk ik. meteen doos opengerukt. Zevenaar. ergens rond 13:00/13:30
|
|
|||
|
|||
Hier in zuid Limburg ook nog alles rustig.. Anderen in de buurt?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
als dat zo is dan moet die zeker vandaag verstuurd worden |
|
||||
|
||||
De 28e (vorige maand welteverstaan) besteld en ze zijn zojuist binnen gekomen.
2 x 64GB Wit?Zilver |
|
|||
|
|||
Yes, binnen in Valkenburg (lb). Onbeschadigd! Perfect, nu op naar vodafone voor nanosim.
|
|
|||
|
|||
Ik mag er ook af, hij is al een aantal uurtjes binnen!
|
|
|||
|
|||
Ik zit ook in de groep van 25-31 okt, en mijn status is zaterdag gewijzigd naar bestelling wordt voorbereid. Verwacht eigenlijk vanavond een mailtje dat is is verzonden, en morgen dan de levering!
|
|
|||
|
|||
Klopt zou echt niet mogen maar om alles te annuleren vind ik er wat over.
Ieder merk heeft zijn fouten en normaal lost apple alles netjes op. |
|
|||
|
|||
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|