iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dBounze @Hextrox Ik heb echt medelijden met jou, heb je trouwens betaald via Bankoverschrijving of CC? Ik heb betaald via de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Via CC, 2 iPhone's, beide zwart en 32GB... Hopen op morgen, nu nog maar genieten van mijn tijdelijk BlackBerry (blegh)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nou.. ik nog steeds met mijn Samsung Galaxy S. Dit word mijn eerste Apple-product
Als de status is aangepast van mensen, die als leverdatum 25-31 oktober is aangepast naar ''Verzonden'' zet het even op het forum. Dat scheelt mij in ieder geval refreshen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zit wel in een latere groep die ook al updates gehad heeft (26 okt - 1 nov) |
|
|||
|
|||
Ik heb zelf een zwarte 16GB toestel gekocht.
|
|
||||
|
||||
Morgen dan toch echt dat het moet gaan gebeuren. UPS zal door mijn straat komen, alleen jammer dat ie voor niks komt. Met beetje gelukt komt hij laat, dan ben ik misschien wel.
Anders maar dinsdag, dag meer of minder maakt ook niet meer uit na maand wachten... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nope, 2 maal 32 GB! Had eerst ook nog extra kabeltje en 30-pins adapter, maar die uiteindelijk in een losse order gezet. Deze heb ik overigens al ontvangen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens mij geeft apple op zondag geen status veranderingen door, mijne is gister verandert naar verzending wordt voorbereid en staat hier nog steeds op!
Misschien handig om te weten voor men die hen telefoon later heeft besteld/ontvangt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Om dan voor muziek een streamingsdienst te nemen en een 16GB iPhone te pakken was voor mij vaak duurder of ietsjes goedkoper (24 à €10 per maand) En daarbij houd ik graag mijn eigen muziek bibliotheek bij omdat ik daar vaak ook nog genoeg muziek mis |
|
|||
|
|||
Gelukkig is dit niet zo, mijn status eindelijk aangepast naar verzending wordt voorbereid!! Er zit wat beweging in
|
|
|||
|
|||
Yes!! Eindelijk is mijn status ge-update: verzending wordt voorbereid.
Ik zit in de 25-31 okt./bank groep. Dan zal het hopelijk morgen verzonden worden en dan dinsdag in huis (vraagteken, vraagteken…) Laatst gewijzigd door abfab1803; 28-10-12 om 23:43. |
|
||||
|
||||
Daar kun je wel van uitgaan ja, zit gemiddeld zo'n 14 uur tussen voorbereid en verzonden geloof ik. Morgenmiddag op verzonden, dan zou je hem dinsdag inderdaad hebben
|
|
|||
|
|||
Ah, das mooi! . Ik had eerlijk gezegd niet meer verwacht dat er vandaag of vanavond nog updates zouden komen. Nu in ieder geval weer een stukje dichterbij mijn iphone 5
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn zwarte 32gb wordt geleverd op 29 oktober-2 november, komende week dus. Staat nu nog steeds op 'artikelen worden verwerkt'. Had eigenlijk inmiddels wel een status update verwacht
Zal wel niet eerder dan woensdag of donderdag worden... Ach, voor het weekend heb ik hem binnen denk ik maar zo. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wekker zetten op 8 uur, en dan even checken of de UPS bezorger al onderweg is. Hopelijk laat hij me nog iets langer slapen
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|