iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door GH4IP Zoals zovelen... op de eerste dag besteld en vandaag geleverd. Maar wat een bizar gele tint heeft dat nieuwe scherm. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vandaag heb ik ook mijn iPhone mogen ontvangen desondanks het geval in A'dam. De iPhone had geen schade of krasjes. Hij zag er goed uit. Enige wat ik nu mis, is de spanning komt hij nu wel of niet morgen 😉
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mailtje van Apple:
Wij stellen het op prijs dat u voor de Apple Store hebt gekozen. Het doet ons genoegen u te kunnen meedelen dat uw bestelling onderweg is. De levering gaat echter iets langer duren dan gehoopt. Daardoor zal uw order een vertraging hebben van 1 werkdag. Wij danken u hartelijk voor uw bestelling en bieden u onze excuses aan voor het ongemak. GLOEIENDE GLOEIENDE! Wat een "service" van ups, ALTIJD IETS met UPS tot nu toe.. en geen keuze om 'n andere leverancier te kiezen vooraf Aan de directe oorzaak kunnen ze dan nu niks door maar :S Lever gewoon op zaterdag als vrijdag niet doorgaat :S BAH! |
|
|||
|
|||
Voor diegene die nog een nano sim moeten halen... (en voor de volgende keer bij mensen die op dit moment niet bereikbaar zijn). Kijk of je bij je provider een niet geactiveerde nano sim kunt krijgen. Mijn nano sim ligt in een envelop en mijn micro sim is nog actief. zodra ik mijn telefoon binnen krijg kan ik simpel weg via internet mijn nano sim activeren waardoor mijn micro sim gedeactiveerd word. Dan zit je dus nooit zonder bereik.
Ik heb mijn nano sim al 3 wkn binnen door t-mobile opgestuurd voor 5 euro. Gewoon zorgen dat je NIET "oude sim blokkeren kiest ivm bijvoorbeeld verlies of diefstal". Mijn iphone ligt ook geduldig sinds 17:45 in eindhoven te wachten. |
|
|||
|
|||
Hier kun je je serienummer invoeren, dan weet je wanneer je iphone 5 gemaakt is. Serienummer staat op de factuur mocht je de iphone nog niet hebben...
Klantenservice: Serienummers |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar als je de Trackingsnummer vervoerder beginnend met "1Z" kopieert en UPS: Traceergegevens hier traceert dan zie je het fijne van je pakketje... Dus waar hij precies op dit moment is...
|
|||
|
|||
Citaat:
Jep, nu momenteel in Eindhoven. Best raar dat zon groot bedrijf niet op zaterdag werkt.. Nog maar even geduld hebben tot maandag dan maar. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Tog wel 5 weken geleden |
|
|||
|
|||
mijne uit week 41, fabriek C3, perfect, niks op aan te merken
|
|
|||
|
|||
ik heb het ook zo besteld en ook ik ben aan het wachten we krijgen het wel optijd dus denk ik rond maandag dinsdag zou geen probleem moeten zijn we hebben al 3-4 weken gewacht die 3-4 dagen lukt me ook wel
|
|
|||
|
|||
@urban ik denk dat je beter op woensdag donderdag kunt rekenen. De groep 25-31 oktober per bank betaald wordt dinsdag of woensdag volgens een Apple medewerker geleverd.
Maandag lukt alleen alleen als je vandaag voor 15.00 de status verzonden hebt. |
|
|||
|
|||
er staat nu bij mij shipment in transit bij tnt. wat houd dat dan precies in dat het onderweg is naar een opslagplaats ofzo.
|
|
|||
|
|||
Zodra er iets in groen of bruin getoond wordt.... dan ziet het er niet uit. Grijstinten zijn prima. Het valt echt op t.o.v. mijn 4. Inderdaad even aanzien, maar ik vrees dat het niet beter gaat worden.
|
|
|||
|
|||
Mijne is vanochtend vroeg verzonden. Althans, kreeg ik de verzendbevestiging. Volgens UPS is ie pas laat in Eindhoven gebracht / gehaald. Maar hij is zojuist ook Eindhoven uit vertrokken. Maandag niemand thuis, hoop dat ik ze morgen kan bellen om het maar even op het werk te laten bezorgen. Hoop wel dat dat goed gaat (werk in een ziekenhuis en kan niet altijd op elk moment naar de hoofdingang komen).
|
|
|||
|
|||
De mijne is ook in week 41 gemaakt fabriek c3
|
|
|||
|
|||
Mijn zwarte 32gb is in week 43 (vorige week) in fabriek C3 (China) gemaakt.
|
|
|||
|
|||
Kan de status op de Apple site in het weekend veranderen naar 'Verzending wordt voorbereid'?
Ik erger me gewoon aan het idee dat ik elke dag 5 keer kijk en telkens hetzelfde zie staan namelijk: Artikelen worden verwerkt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|