//

iPhone 5: Online Besteld

iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door paulmadejong Zijn er nog Amsterdammers die gisteren dus via UPS uiteindelijk geen iPhone ontvangen hebben waarvan deze vandaag wel groen is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2501  
Oud 27-10-12, 10:12
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulmadejong Bekijk bericht
Zijn er nog Amsterdammers die gisteren dus via UPS uiteindelijk geen iPhone ontvangen hebben waarvan deze vandaag wel groen is geworden? De belofte van UPS om vandaag uit te leveren lijkt niet veel waard te zijn....
Hebben ze je dat jouw beloofd of las je het ergens?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2502  
Oud 27-10-12, 10:22
paulmadejong paulmadejong is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 148
Standaard

Telefonisch beloofd. Alles wat niet vrijdagmiddag bezorgd zou worden zou dan zaterdag gebeuren. Mijn bestelling staat dus nog steeds op uitzondering...zoals je hebt kunnen kezen hebben vele anderen, zelfs in dezelfde wijk, gisteren wel hun pakketje gehad.

Ik begrijp hun situatie volledig en di is natuurlijk echt overmacht maar ik trek het gewoon slecht dat als men je iets beloofd, om je teleurstelling te sussen, en dat vervolgens niet nakomt. Vooral jammer omdat ik aanbood het pakket op te halen net als anderen in bijv Rotterdam, maar dit kon niet.

En natuurlijk, gewoon jammer dat ik hierdoor nog 2/3 dagen langer moet wachten en vrij moet nemen....
  #2503  
Oud 27-10-12, 10:39
Vredeburg Vredeburg is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Vredeburg
Berichten: 47
Standaard

Ja Hoor , je gelooft het niet , UPS maakt het goed , Vandaag Zaterdag 9 uur is eindelijk de i5 afgeleverd ! Dank je wel voor de moeite & overwerk !
  #2504  
Oud 27-10-12, 10:41
paulmadejong paulmadejong is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vredeburg Bekijk bericht
Ja Hoor , je gelooft het niet , UPS maakt het goed , Vandaag Zaterdag 9 uur is eindelijk de i5 afgeleverd ! Dank je wel voor de moeite & overwerk !
Inderdaad, je zou het bijna niet geloven. Gefeliciteerd! Stond je bestelling op de UPS site nog op uitzondering op had je al een status verandering dat hij vandaag zou komen? Mij werd namelijk eerder vanochtend telefonisch dus verteld dat vandaag leveren niet doorging voor alle nog open leveringen.
  #2505  
Oud 27-10-12, 10:41
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulmadejong Bekijk bericht
Telefonisch beloofd. Alles wat niet vrijdagmiddag bezorgd zou worden zou dan zaterdag gebeuren. Mijn bestelling staat dus nog steeds op uitzondering...zoals je hebt kunnen kezen hebben vele anderen, zelfs in dezelfde wijk, gisteren wel hun pakketje gehad.

Ik begrijp hun situatie volledig en di is natuurlijk echt overmacht maar ik trek het gewoon slecht dat als men je iets beloofd, om je teleurstelling te sussen, en dat vervolgens niet nakomt. Vooral jammer omdat ik aanbood het pakket op te halen net als anderen in bijv Rotterdam, maar dit kon niet.

En natuurlijk, gewoon jammer dat ik hierdoor nog 2/3 dagen langer moet wachten en vrij moet nemen....
Snap t heus wel maar blaas niet zo hoog van de toren de zaterdag is nog jong!
  #2506  
Oud 27-10-12, 10:47
Vredeburg Vredeburg is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Vredeburg
Berichten: 47
Standaard

Bij mij stond hij nog steeds als Noodgeval !
  #2507  
Oud 27-10-12, 10:49
paulmadejong paulmadejong is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vredeburg Bekijk bericht
Bij mij stond hij nog steeds als Noodgeval !
Kijk eens aan, dan is de UPS klantenservice dus ook niet volledig ingelicht. Ik wacht het rustig af vandaag!
  #2508  
Oud 27-10-12, 10:52
Vredeburg Vredeburg is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Vredeburg
Berichten: 47
Standaard

Ik Denk dat alle Niet bezorgde I 5 van vrijdag , vandaag keurig bezorgd worden, er staat natuurlijk in de Apple mail tussen 23 & 29 Okt. Wordt er afgeleverd !
  #2509  
Oud 27-10-12, 10:58
gekke_turk gekke_turk is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 14
Standaard

bij mij staat het nu groen met in transit
Geplande aflevering bijgewerkt naar:
Maandag, 29/10/2012, Voor het einde van de dag

en status sinds 24 uur is deze

Rotterdam, Netherlands 26/10/2012 9:51 Het pakket is in een UPS-gebouw achtergelaten
ik denkt toch dat het maandag wordt helaas ik wacht al paar weken en 2 dagen kan het wel denk ik
  #2510  
Oud 27-10-12, 11:00
Mountainlionwarrior Mountainlionwarrior is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 44
Standaard

Ook mijn i5 stond voor gister op de lijst, en staat nu nog steeds op uitzondering.
Net nogmaals gebeld en de mevrouw kon mij mededelen dat ze er naar streven alle iPhones welke voor gister op de lijst stonden VOOR 12:00 uur te bezorgen. En mocht dit niet lukken dan voor het einde van de businessday. Waarbij ik meteen aangaf dat ik hem het het allerliefst direct zou ophalen, waarbij ik te horen kreeg dat mijn pakketje momenteel in een UPS voertuig bevind en dat ik het beste de aflevering van vandaag kan afwachten.
  #2511  
Oud 27-10-12, 11:29
Erikkk Erikkk is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 44
Standaard

Ik heb zojuist met UPS gebeld om mijn adres te laten wijzigen zodat het op het werk bezorgd wordt. Kan niet voor mijn zending zegt ie. Beetje balen. Had al zo gehoopt dat mijne met TNT bezorgd zou worden, postkantoor om de hoek, maar het mocht niet zo zijn
  #2512  
Oud 27-10-12, 11:38
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erikkk Bekijk bericht
Ik heb zojuist met UPS gebeld om mijn adres te laten wijzigen zodat het op het werk bezorgd wordt. Kan niet voor mijn zending zegt ie. Beetje balen. Had al zo gehoopt dat mijne met TNT bezorgd zou worden, postkantoor om de hoek, maar het mocht niet zo zijn
Dat lijkt mij logisch en vrij onmogelijk wat jy wilde doen...

Apple laat het absoluuut NIET toe dooor geeen enkel Vervoerder het pakketje adres ofzo te wijzigen!
Dat mag Apple Zelf alleen... Zo een adres wijziging moet je by Apple Indienen maar verwerking duurt hele dag, dus in feite zou je Donderdag je wijziging aan apple moeten doorgeven!

De vervoerder mag het pakketje nergens anders, dan het adres erop, achterlaten en/of afgeven..

Dat is apple procedure. Dell is exact zo!

Als goed is zou TNT het pakketje ook niet achterlaten bij je Postkantoor. Hij moet terug naar Centrale...
En er zal dan 2e afleverpoging plaatsvinden of je moet persoonlijk contact opnemen met vervoerder voor nieuwe afspraak!

Apple en Dell proceduren bij Koerieren zijn zeer Ingewikkeld en heeel Moeilijk..
Omdat het toch om hele Waardevolle Pakketten gaat
  #2513  
Oud 27-10-12, 11:42
Erikkk Erikkk is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 44
Standaard

Dell heeft het ook wel af en toe bij de buren gebracht. Maar volgens mij mag Apple dat niet.
Maar bij UPS als ik bestelling traceer staat er wel een kopje 'afleveradres wijzigen' en dat ik dan moet bellen. Dus ik had hoop. Als ze al eens langs zijn geweest kan het wel op de site.

Citaat:
Traceer met uw UPS InfoNotice® nummer (dat staat boven de streepjescode) en kies uit maar liefst vier opties om de aflevering te wijzigen:

Retour naar afzender
Afleveren op een nieuw adres
Aflevering opnieuw plannen -
Bijhouden, de klant haalt af
Ook staat er op de site dat ze wel eens bij Kiala punten afleveren, is hier om de hoek, maar wilt ie ook niet (alleen in Utrecht, terwijl ze daar al een eigen servicepunt hebben). Zou ik denk ik toch moeten wachten tot vrijdag als ik weer eens een vrije dag heb.
  #2514  
Oud 27-10-12, 11:59
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erikkk Bekijk bericht
Dell heeft het ook wel af en toe bij de buren gebracht. Maar volgens mij mag Apple dat niet.
Maar bij UPS als ik bestelling traceer staat er wel een kopje 'afleveradres wijzigen' en dat ik dan moet bellen. Dus ik had hoop. Als ze al eens langs zijn geweest kan het wel op de site.



Ook staat er op de site dat ze wel eens bij Kiala punten afleveren, is hier om de hoek, maar wilt ie ook niet (alleen in Utrecht, terwijl ze daar al een eigen servicepunt hebben). Zou ik denk ik toch moeten wachten tot vrijdag als ik weer eens een vrije dag heb.
Mag dus niet. Dell/Apple mag absoluut niet bij buren!
Maar freelance koeriers doen dat wel. Want mensen als ik, als ik pakketje terug breng naar Centralen voor andere dag, dan krijg ik NIET betaald voor die pakket. En dat is zonde!!!
Wij Freelancers moeten zoveel mogelijk leveren. Dus we doen alles op alles kwijt te raken!

Maar stel ik lever delll bij buren en de eigenaar beweert hij/zij heeft pakket niet gehad en ze trekken ff na wie getekend heeft en het is niet de eigenaar dan heb ik zware problemen!!!

En afgeven kiala punten en wijzigen adres Zijn standaard dingen dus die staan er wel maaar niet by Dell/Apple producten

Laatst gewijzigd door scoop1; 27-10-12 om 12:02. Reden: Info
  #2515  
Oud 27-10-12, 12:18
elbana elbana is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

A s maandag is het Eindelijk zover
Via UPS
  #2516  
Oud 27-10-12, 12:21
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erikkk Bekijk bericht
Had al zo gehoopt dat mijne met TNT bezorgd zou worden, postkantoor om de hoek, maar het mocht niet zo zijn
TNT expres levert niet bij t postkantoor om de hoek af ze staan los van post.nl
  #2517  
Oud 27-10-12, 12:31
Adam2012 Adam2012 is offline
• iOS 6.0
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vredeburg Bekijk bericht
Ja Hoor , je gelooft het niet , UPS maakt het goed , Vandaag Zaterdag 9 uur is eindelijk de i5 afgeleverd ! Dank je wel voor de moeite & overwerk !
Inderdaad, ook hier (Amsterdam) stond om 9 uur UPS voor de deur met de iphone. Bedankt UPS voor de extra bezorging op zaterdag!
  #2518  
Oud 27-10-12, 12:36
Mountainlionwarrior Mountainlionwarrior is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam2012 Bekijk bericht
Inderdaad, ook hier (Amsterdam) stond om 9 uur UPS voor de deur met de iphone. Bedankt UPS voor de extra bezorging op zaterdag!
Spannend, hier nog niks geleverd...
  #2519  
Oud 27-10-12, 12:52
Eendd Eendd is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 6
Standaard

Beetje laat maar goed:

Apple NL
Besteld 14/10/2012
Bestelnummer: W2880
Levert 08 -14 November
16GB Zwart
Betaald via bankoverschrijving
Status: Artikelen worden verwerkt
  #2520  
Oud 27-10-12, 12:59
Vredeburg Vredeburg is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Vredeburg
Berichten: 47
Standaard

Allemaal gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Even lekker Hobbyen!
Prettige Weekend .Vredeburg.
Reageren

Labels
bit.ly/iphone5orders



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 besteld UK kleine jan Koopinformatie Rest Europa 78 30-09-12 15:31
3GS besteld online apple store change1592 Koopinformatie Nederland 5 06-12-11 21:44
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 12:16
Iphone4 besteld in de T-shop en online boktor Koopinformatie Nederland 17 16-08-10 00:24
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 20:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:41.