iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iJoris Heb je CC of bank? En wanneer heb je besteld? 28 september om 2:30 besteld en meteen geld over gemaakt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
28 september om 2:30 besteld en meteen geld over gemaakt bij ING, maar vanaf het begin ging het al mis toen mensen die later betaald hadden met ING eerder een update kregen. En toen werd me door Apple ook nog beloofd dat 23 - 29 okt niet zou verschuiven Dusja... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is best wel raar want ik zit in 26-1. |
|
|||
|
|||
Eindelijk een statusupdate gehad, al een tijdje geleden.
Verzending wordt voorbereid 25-31 oktober [Bankoverschrijving] |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Joris, ik had hetzelfde. Ik heb hem besteld op 28 september in de ochtend en omdat het via SNS bank loopt, ben ik in de groep geplaatst: 25-31 oktober. Mij maakt het op dit moment niet meer uit, eindelijk een statusupdate
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe lang zou het btw eigenlijk duuren voordat hij word verzonden? |
|
|||
|
|||
Ik verwacht morgen weer een statusupdate. Bij eerdere bestellingen duurde dit ongeveer 22/24 uur.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik dacht voor 17:00...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En dat terwijl ik m'n betaling netjes had gedaan zoals vermeld.. |
|
|||
|
|||
&Andycom of anderen:
Is er toevallig ook informatie over de '29 oktober tot 2 november groep' (betaald met creditcard). Wanneer kunnen die een statusupdate of verzending verwachten? Ik kan bijna niet meer wachten!! |
|
|||
|
|||
Eum ik denk dat je morgen een status update krijgt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat mag ik hopen tenminste En ik zit volop te refreshen dus ik laat het weten! Edit; ik zie trouwens dat iJoris en urban allebei een 16GB hadden, met een beetje geluk ben ik met 64 GB vannacht aan de beurt dan! |
|
|||
|
|||
Voor de groep van 25-31 okt net als mij zal het waarschijnlijk dinsdag bezorgd worden denk ik omdat we vandaag verzending voorbereid hebben en morgen of maandag verzonden dus dinsdag bezorging...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
maar dit is slechts bij enkelen het geval geweest, ik ben gewoon keihard voorgelogen. Ik ga maandag ook nog een klacht indienen bij UPS. en een tegemoetkoming eisen. En tuurlijk vrijdag was een uitzonderlijke situatie(ben ik het 300% mee eens), maar wees gewoon open en eerlijk en ga geen mensen voor de gek houden. |
|
|||
|
|||
Toch maar online besteld. Had hoop op losse verkoop in de winkel maar dat zit er voorlopig echt niet in.
iPhone 5 32GB zwart Verwachte leveringsdatum: tussen 21 en 27 november. Nog effe wachten dus......... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes met je idiote tegemoetkoming, waarschijlijk willen ze je best een lolly geven, maar ook niks meer. |
|
|||
|
|||
En al die oninteressante UPS verhalen horen hier ook helemaal niet thuis, tijd om weer ontopic te gaan!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
25-31 oct .. eindelijkkkkk gisteren nacht een status update gehad , hij zal idd rond dinsdag bezorgd worden
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|