iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) De avond is nog jong, spannend!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De avond is nog jong, spannend!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
nou echt vaart zit er niet in daar he. tot hoelaat kunnen ze pakketjes verzenden dat ze de volgende dag nog aan kunnen komen?
|
|
|||
|
|||
laten we het hopen
|
|
|||
|
|||
Joepie vanuit België!
Nog geen email gehad maar ik lees dat je die pas krijgt als hij effectief verzonden is. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bonne nouvelle si vous avez commandé votre iPhone 5 sur l’Apple Store en ligne le 28 septembre : le statut des commandes vient de passer en « préparation à l’expédition ».
Les premières livraisons d’iPhone 5 commandés sur la boutique virtuelle d’Apple devraient débuter ce mardi. Goed nieuws voor degenen die hun iPhone 5 op de online Apple store hebben gekocht op 28/09: de status veranderd momenteel in preparing for shipping. De eerste leveringen beginnen morgen (dinsdag). Bron: Le Soir online. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Soms veranderde je status einde van de ochtend en dan veranderde hij savonds in verstuurd! |
|
|||
|
|||
spannend ik vind dat we lang genoeg hebben gewacht
|
|
|||
|
|||
Jammer genoeg moet ik nog tot de 25e! Geduld....
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, status in online apple store is veranderd naar 'verzending wordt voorbereid'.... nice
Belgische bestelling - 28/09 |
|
|||
|
|||
Dit was een berichtje van mij van vorig jaar.
Dit was op 3 nov dus pas tweede of derde dag in mijn leverweek Bij mij ging hij vanmorgen naar voorbereid en rond 15.30 naar verzonden |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand al een wijziging in de Nederlandse store?
|
|
|||
|
|||
Hier ook belgische bestelling. Preparing for shipment !!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
16GB Zwart
|
|
|||
|
|||
OK, dus zoals bij onze franstalige vrienden, eerst de 16 GB
|
|
|||
|
|||
ik kan mn bestelstatus niet bekijken, krijg:
Er is een a service time-out of verbindingsfout opgetreden. Probeer het later opnieuw. |
|
|||
|
|||
klopt, besteld op 27-09 apple online store, witte ip 5 32gig,
preparing for shipment, eindelijk... |
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|