iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Even gekeken, maar geen wijziging Dus morgen zal ik hem iig niet ontvangen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Even gekeken, maar geen wijziging Dus morgen zal ik hem iig niet ontvangen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wijzigingen kwamen ook pas later op de dag dacht ik!
|
|
|||
|
|||
Vorig jaar kwam de wijziging inderdaad in de avond, tegen achten. En de volgende dag veranderde de status rond 12-en dat ie verzonden was. En weer een dag later kwam ie pas binnen. Ik denk dat we daar aan moeten denken.
|
|
|||
|
|||
In de VS hebben ze meer luck.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
rond 10 uur gebeld met online store ze zijden dat ze niets van een vertraging hebben gehoord dus neem ik aan dat ze op tijd zeker worden bezorgd ze kon alleen niet zeggen welke dag in je week dat is dus voor iedereen geld in je eigen week krijg je het binnen ( ZEGGEN ZE ! )
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Pas als je na je opgegeven datum niks hebt heb je recht om te gaan lopen zeiken en zeuren wat je wil. Sommige mensen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iphone 5 32 gb zwart besteld 28 september rond 8 uur online apple store |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
toevallig maar een keer gebeld dus ik voel me niet aangesproken en het is een info lijn dus mag ik om informatie vragen !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Precies zoals je het zegt, ik heb ook al gebeld en hebben aan mij verteld dat het om een fout in het systeem ging. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
de magische woorden zijn "preparing for shipment"
|
|
|||
|
|||
Let op dit is een screenshot uit de VS staat er ook boven!
|
|
|||
|
|||
@Dcell: Niks magisch aan "preparing for shipment" als er achter future shipment staat en eronder de periode waarin. namelijk 29 oct tm nov 2.
Preparing for shipment zou hetzelfde kunnen zijn als wat wij hebben op dit moment: Artikelen worden verwerkt. Beiden hebben in principe de zelfde "lading" (excuse me for the pun Misschien worden ze wel met vliegtuig "verscheept" dan heet het planement @Roos79 dank je wel. Ik kan mij voorstellen dat als mensen een screenshot zien in het engels dat zij daar wel meteen bij stilstaan. Maar voor de mensen die net wakker zijn of zoveel internet lezen dat zij het verschil niet meer zien tussen engels en nederlands (die bestaan echt hoor. Ik ben er 1 van) is het soms noodzakelijk om hen hierop te wijzen. btw: Ik ben ook zo iemand die elke dag inlogt om te kijken of er al iets veranderd is. Alleen zijn er 3 manieren om het ding te annuleren. En ik ben dus elke keer ook doodsbenauwd dat ik per ongeluk daarop klik. Hebben jullie dat ook? |
|
|||
|
|||
Haha Hoe herkenbaar! Ik heb pre-cies hetzelfde. Maar ik denk dat er overigens nog wel een bevestigings-knop achter zit, ter beveiliging.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar mijn status staat (in het Engels) nog op "Processing Items", dus jouw eerste alinea klopt niet. "Preparing for shipment" is de volgende stap en uiteindelijk hopen we allemaal op "Shipped"! |
|
|||
|
|||
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 20 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 20 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|