iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) In de app staat nog steeds artikelen worden verwerkt ik heb zojuist gekeken...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In de app staat nog steeds artikelen worden verwerkt ik heb zojuist gekeken
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Loos alarm. Hier ook geen wijziging.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nieuwe lancering en levering van de tweede batch (Krasloze!!! hoop ik.) Iphones, zal wel wat drukte geven. |
|
|||
|
|||
beter wachten ze met de ipad mini want de productie van de iphone 5 gaat al zeer slecht dus kan me niet voorstellen hoe het gaat worden als er een iphone 5 en ipad mini wachtrij van 4 weken staan !! dan zou het wel veranderen naar 6-7 weken xD
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus.... Oeiiii... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wijziging kan je ook pas verwachten als jouw lever week in gaat!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
het heeft toch geen zin om je status te controleren, mocht ie wijzigen krijg je een mailtje binnen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nog een week en dan ben ik aan de beurt. Leuk dat sommige de telefoon al deze week krijgen. Omdat ik met overschrijven betaald heb duurde het nog een dag voordat alles verwerkt was en de levertijd daardoor met een week is verschoven.
|
|||
|
|||
Maar heb jij zelf ook niet later besteld dan de 28ste?
|
|
|||
|
|||
Ik ben er nog niet zo zeker van of ik deze week mijn telefoon ga ontvangen. Ik zit ook in de 23-29 okt groep maar ik vind het maar akelig stil rond deze leveringen. Er is nog geen status veranderd, laat staan dat er orders naar voor zijn getrokken...
|
|
|||
|
|||
Bij expresslevering heb je hem de dag (of de dag daarna) nadat je status verandert, dus het zou deze week "gewoon" kunnen gebeuren. Het zou toch heel goed kunnen dat Apple van de productie gewoon de online orders vastzet op jouw week, en de rest gewoon naar de andere distributiekanalen stuurt, zodat ze de online orders niet teleurstellen. Daar hoop ik op, in elk geval.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik zit in de 24-30 oktober groep, en ook ik kijk zeer regelmatig of er al iets gebeurd. Het had leuk geweest als ze de leverdatum naar voren hadden getrokken. Ook al wist ik dat dit niet echt zo gebeuren.
Wat ik mij eigenlijk afvraag is hoe de distributie regelen. De macs die ik tot nu toe heb besteld waren custom made en werden vanuit China verzonden. Dan duurde het wel een paar dagen voor deze aankwam (zenuwachtig UPS tracker volgen, Van china naar Korea naar Japan en weer terug naar Korea etc...) Ik vermoed (lees: hoop) dat deze uiteindelijk pas vanuit Eindhoven wordt verzonden en dat dan pas de status veranderd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zijn 22 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 22 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|