iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hem bij T mobile online 21 september besteld zwart 16 GB maar tot op heden niets ontvangen. Wel zakelijk kan niets nakijken, gister ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb hem bij T mobile online 21 september besteld zwart 16 GB maar tot op heden niets ontvangen. Wel zakelijk kan niets nakijken, gister gebeld en volgens zeggen kan ik elk moment een sms krijgen jajajjajaja
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ze tellen niet af. (waarom zouden ze dat doen). Mijn nummer is W2550. Besteld op 8 oktober. En de verwachte levertijd is 2 tot 8 november.
|
|||
|
|||
Van tweakers:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens, ik zit even te zoeken over GoT maar kan deze post van danda helemaal niet vinden. En alles aan de danda die ik hier vind, ruikt naar droid-assimilado (resistance is futile!). Ik kan me niet voorstellen dat deze gebruiker een iPhone5 besteld heeft. Ik lees veel Samsung en HTC en iemand die weet hoe je die toestellen overclocked et cetera. Ik kan me niet voorstellen dat dit de danda is waar je post naar verwijst. Laatst gewijzigd door flappah; 12-10-12 om 00:16. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is bij iemand de status: "Artikelen worden verwerkt." al veranderd naar: "Verzending wordt voorbereid." ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Haha met junecloud krijg je automatisch n melding als er iets verandert als het goed is.. (Misschien ideetje om te installeren op je iPad ofzo)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En daar kan je dus ook verversen hé... klik klik klik |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb jij hem al binnen via de Apple store? Ik heb er twee besteld meteen om 02.00 uur, hier nog helemaal niks binnen. Artikelen wordt verwerkt....
Laatst gewijzigd door cssnijders82; 13-10-12 om 00:32. Reden: Verkeerde item |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb de iphone 5 op 30 sept besteld met een verwachte verzendklaar 3-4 weken en levertijd 25-31 oktober. Maar in de afgelopen twee weken is niets aan die 3-4 weken bij mij veranderd. Bij iemand wel? En weet iemand of apple zich strikt houdt aan de verwachte levertijd?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb besteld op 28 sept om 2:24u. Volgens mij is het de extra kwaliteit inspectie die vertraging met zich meebrengt. Zit er niet mee in,liever een weekje langer wachten en perfect out of the box. We zullen nog wat geduld moeten hebben |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heeft er niets mee te maken, Apple geeft er de voorkeur aan om zo veel mogelijk mét abonnement te verkopen, en geeft dus praktisch geen moer om de mensen die hem los willen aanschaffen. De reden hiervoor is dat Apple op een toestel met abo meer verdient (subsidie van provider). Als consument word je dus eigenlijk gewoon genaait. |
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|