iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Jawel, want heb hem 28 september besteld. En er is nog niks afgeschreven van mn creditcard, zelfs geen reservering....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jawel, want heb hem 28 september besteld. En er is nog niks afgeschreven van mn creditcard, zelfs geen reservering.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Staat er bij iedereen ook als status: bestelling wordt verwerkt? Want die van mij wordt als het goed is tussen 25 oktober en 30 oktober geleverd, dus ik zou denken dat de status onderhand is op voorbereiding voor verzenden staat...
|
|
|||
|
|||
Ik zou stilletjes aan maar niet te veel hopen op een vroege levering of verandering in status. Hieronder 2 berichtjes van Amerikanen die op 21/09 via Apple.com besteld hebben
1. Processing items ordered 21 Sep from apple.ca Ships: 3 - 4 weeks, delivers: 24 Oct - 30 Oct I am really hoping for change of status soon. This friday will be exactly one month since I've put in the order. 2. Same here! Ordered 9/21 on apple.com. Still in processing stage. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Stond enkele posts boven je nog gemeld!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 oktober 2012 om 17:39 ---------- Status verandert pas op t moment dat ze daadwerkelijk zover zijn en niet eerder.... |
|
|||
|
|||
Ik gok erop dat de status volgende week woensdag/donderdag gaat veranderen in preparing for shipment (voor degenen die een levertermijn gekregen hebben van 23/29 okt.
|
|
|||
|
|||
kan iemand mij vertellen wanneer de factuur te downloaden is en het bedrag afgeschreven wordt ? Bij mij staat levering tussen 24-30 oktober. Ik MOET de factuur + creditcard afschrift uiterlijk 30 oktober in bezit hebben om deze bij mijn werkgever te kunnen declareren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
'it's now preparing for shipment' |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
so so mensen zijn grappig bezig nouw dan heb ik er wel een stuk of 10 gehad maar dus ook niet van apple xD
|
|
|||
|
|||
Ik had gehoopt dat iemand zou zeggen dat iemand wél een mail van Apple had gekregen, gelijk rellen hier op het forum.
|
|
|||
|
|||
De flauwheid kan nog wel een tandje hoger, ik heb er wel een van Apple gehad. Die had echter als titel "Meet the new iPod family.". Ok, ok... heeeeeel flauw. Ik weet het.
|
|
|||
|
|||
Als we maar niet later dan eind oktober onze bestelde iPhones binnen krijgen!
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|